choppery 50ccm Warto i jakie są??

Data: 2011-03-28 09:53:12
Autor: Jackare
choppery 50ccm Warto i jakie są??
Użytkownik "lewypiotrek" <piovip@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości news:320c32e12daca5f5d413550bc8cf5dcb$1grupy.scigacz.pl...
Bardzo się napaliłem na choppera 50ccm , lecz kingway'a mi odradzają wiec może są jeszcze jakieś choppery 50ccm inych firm na których sobie pojeżdżę przynajmniej ze dwa sezony :D  ?? i najlepiej jak by nie przekraczały 3tyś :) Z góry dziękuje!

Są takie które warto - Aprilia Red Rose 50, aprilia classic 50, gilera eaglet 50
znajdź sobie taką, nawet jeżeli miałbyś ją sprowadzić będzie storazybardziej warto niż chińczyka i będzie cieszyć dłużej niż dwa sezony.
--
Jackare

choppery 50ccm Warto i jakie są??