chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?

Data: 2012-07-28 23:03:04
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
korzystacie moze z forum.symbianos.pl? usilowalem to zrobic, ale... to jest jakies chore zjawisko. Najmniejszy ruch po zalogowaniu, jakies przejscie do podstrony - wylogowuje. Zalogowanie, minimalmna operacja - znow wylogowuje. Moderacja? koszmar. Czegos takiego nie widzialem nigdy. Obsesja moderacji. Czekanie z dwa, trzy dni na zatwierdzenie najmniejszego posta, dyskusja ciagnie sie jak flaki z olejem, dwie odpowiedzi - trwa z tydzien.

znacie jakies dobre, INNE, sensowne forum, gdzie jest wiedza, ale nie czeka sie na opublikowanie posta dwa dni, tylko od razu jest umieszczany?

Data: 2012-07-28 23:12:31
Autor: Tomek

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

znacie jakies dobre, INNE, sensowne forum, gdzie jest wiedza, ale nie czeka sie na opublikowanie posta dwa dni, tylko od razu jest umieszczany?

forum.gsmcenter.pl

Data: 2012-07-29 00:17:36
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jv1kk6$j94$1inews.gazeta.pl
[...]

sprobuje potem, bo poki co:
The server is too busy at the moment. Please try again later.

Data: 2012-07-29 11:24:44
Autor: Tomek
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

sprobuje potem, bo poki co:
The server is too busy at the moment. Please try again later.

Loguję się na tym forum systematycznie co kilka-kilkana¶cie minut. Z powodzeniem.

Data: 2012-07-29 12:24:18
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jv2vh0$mbo$1inews.gazeta.pl
[...]

juz ok, dziala; .
zarejestruje sie, zobacze, jak to cudo dziala :) Mam nadzieje, ze zajmuja sie tym, co mnie akurat interesuje. Na symbianos zajmuja sie wybitnie tym, ale jest funkcjonalne w stopniu prawie zerowym...
dzieki.

Data: 2012-07-29 11:28:57
Autor: W
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
1634Racine wystukał, co następuje:

[...]

hm... to może chc± nawi±zać do korzeni -- bo to prawie jak obcowanie z symbianem ;)

(bp,nmsp :D)

Data: 2012-07-29 22:54:23
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
W in news:XnsA09F88ABD86F0wuathomeat.home
[...]

a najbardziej irytujace jest to, ze na oko wydaje sie, że tam naprawde jest
sporo wiedzy; i przypietej, i tej jakos wklepywanej "na bież±co". Ale
wspolpraca z nimi to horror. Jutro poprobuje na gsmcenter.pl.
btw:
ja z uwagi na nokie e50 musze troche jeszcze poobcowac z symbianem :) tylko musze to i owo w e50 podmienic, zebym w ogole cokolwiek widzial na wyswietlaczu.

Data: 2012-07-30 15:11:26
Autor: Tomek
[...]

Wymiana lcd nie pomoże?

Data: 2012-07-30 16:38:20
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jv6163$euq$1inews.gazeta.pl
[...]

nie, lcd jest b. OK, to sprawa zdobycia motywu/tematu do wklepania, bowiem
ten jedyny ktory jest (od iplusa w brandowanym firmware) ma firmowo juz
tragiczna czytelnosc, zgrzebali to na poziomie projektu graficznego.
W innym tel. e50 (od orange) mialem dodatkowo do wyboru takze firmowy motyw od orange,
to slynne i krytykowane "orange menu" (z ikonami przy lewym boku lcd), ale
jak dla mnie - max czytelne, poreczne i poza tym konfigurowalne, samemu
mozna wybrac co sie chce miec na "pulpicie".

to jeden drobny problem,ale sa inne :)

Data: 2012-07-30 17:20:21
Autor: Tomek
[...]

Wgraj soft niebrandowany i ustaw czyteln± tapetę. Albo z zedge.net ¶ci±gnij sobie jaki¶ motyw.

Data: 2012-07-31 02:21:59
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jv68nr$mhv$1inews.gazeta.pl
[...]

i tutaj dotknales tematu zwanego "drażliwym" (o tym na koncu)

Po pierwsze:
oczywiscie ustawienie czytelnej tapety jest pomyslem, powiedzialbym - aksjomatycznym :) :)

Po drugie:
że brac motywy z zedge.net to tez pomysl, albo z pizero.net, albo z mobile9, albo z babinokia - to wiadomo; tylko ,ze ja szukalem/szukam bardzo szczegolnego motywu: mozliwosc konfigurowania menu (czyli: wybor samodzielny tego, co bedzie z menu), ktore to menu ma byc w pionie, a nie w poziomie, ma byc po lewej/prawej stronie lcd i poki co - takiego menu nie trafilem. A warunek dodatkowy dla motywu? Duzy zegar, czytelny, rzut oka i wiadomo ktora godzina.
Wszystkie te warunki spelnia motyw z Orange z brandowanego firmware.

Zdaje sie, ze juz mam ten motyw. Ale nie jako *.sis i dlatego nie za bardzo wiem, jak to z sukcesem zaimportowac do tel.
Mam ten motyw jako katalog: "E50 Orange", w nim podkatalog "import", w nim trzy podkatalogi:
101f84b9
200016FF
A00002BB
Znalazlem w sieci zasade: "Je¶li po rozpakowaniu nie mamy pliku SIS, tylko folder z plikami, to folder kopiujemy do następuj±cej lokalizacji na telefonie X:/Private/10207114/import".
Katalogu Private nie mam w tel - wiec w tel. w katalogu Data utworzylem strukture Private/10207114/ i tam ulokowalem posiadany "import".
Ale jakos nie widze nowego motywu  z Orange...
Jak ten motyw skutecznie zainstalowac? Jeszcze nie wiem...

A teraz co do tematu drazliwego:
bardzo chetnie wklepie do tel niebrandowany soft/firmware w wersji PL - ale poki co, nie wiem, jak to sie robi (upgrade wiadomo - Nokia PC Suite i po sprawie).
Gdybym wiedzial i gdybym zainstalowal - pewnie jedyna korzyscia byloby TYLKO pozbycie sie rozbiegowki z Plusa, bo i tak lepszego upgrade nie wykonam potem przy pomocy Nokia PC Suite, sprawdzalem i wgralem na Plusa najnowsza mozliwa wersje...
Ale chetnie wgram niebrandowana wersje PL i na to motyw z Orange :)
Jak to sie robi?

Data: 2012-07-31 05:31:28
Autor: Dominik & Co
Dnia 31.07.2012 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał/a:

Wszystkie te warunki spelnia motyw z Orange z brandowanego firmware.

Obawiam siÄ™, ĹĽe to nie motyw, niestety.
To inny home screen (w postaci Ĺ‚aty na soft).

https://n85blog.wordpress.com/2010/08/08/customize-your-symbian-s60v3-home-screen/

MoĹĽe wyprĂłbuj np. Voyager Home Screen?

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2012-08-03 19:47:44
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Dominik & Co in news:jv7qjg$8v0$1dont-email.me
[...]

obawiam sie, ze masz racje...

Zeby bylo jasne:
u mnie w starej e50 bylo tak,ĹĽe klawiszami szlo sietedy: "narzedzia > tematy" -> i tutaj byly od poczatku, po otrzymaniu tel z orange, do wyboru dwa tematy/motywy, jeden firmowy nokii (ten okropny niebieski) i drugi o nazwie Orange i wygladal na poziomie lcd tak:

http://i.imgur.com/dfSfn.jpg

a na poziomach "wewnetrznych" telefonu takze bylo b. czytelnie i OK, w przeciwienstwie do motywu nokii firmowego.
jesli o mnie chodzi: swietny  czytelny duzy prosty zegar, czytelna data, do tego ikony po lewej (a nie jakis cienki pasek poziomy z malenkimi ikonami z narzucona zawartoscia), pierwsza ikona bardzo logiczna - kontakty, druga - chyba to byly ustawienia, a jedna z tych ikon zawierala dojscia do spraw, ktore mozna bylo jej narzucic konfiguracyjnie, mogla wiec zawierac np notatki, i co tam chcesz, w piec spraw moglem ulokowac w jednej ikonie, super.

I teraz chodzi mi o to, by w nowszej e50 (tym razem z plusa) mozna bylo do jedynego motywu plusowego, wstretnego niebieskiego od nokii (a moze jedynego home screen...) dolozyc home screeen z Orange, taki j/w.

Poniewaz ja ten dobry dla mnie home screen mialem po wyborze motywu "Orange", to sÄ…dzilem,ĹĽe to sprawa zaladowania do nowszej nokii motywu "Orange Menu"...
rozumiem, ze tak nie jest (?)....

wobec tego pytanie:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
jak z jednej/starszej nokii e50 wydostac ten fajny home screen (?)

MoĹĽe wyprĂłbuj np. Voyager Home Screen?

moze bym i wyprobowal, ale kto wie gdzie on jest? :) tutaj jest mega chlewik...:

https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!forum/voyager_mobile

Data: 2012-08-06 06:41:40
Autor: Dominik & Co
Dnia 03.08.2012 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał/a:

I teraz chodzi mi o to, by w nowszej e50 (tym razem z plusa) mozna bylo do jedynego motywu plusowego, wstretnego niebieskiego od nokii (a moze jedynego home screen...) dolozyc home screeen z Orange, taki j/w.

Można zmienić PC i wgrać brandowany soft Orange.

MoĹĽe wyprĂłbuj np. Voyager Home Screen?

moze bym i wyprobowal, ale kto wie gdzie on jest? :) tutaj jest mega

W ovi sklepie (znaczy teraz chyba Nokia sklep) pewnie znajdziesz
(ja znalazłem dla E51). A jak nie ma, to "voyager home screen
download" w wyszukiwarkÄ™ i jedziesz.

Data: 2012-08-06 12:50:17
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Dominik & Co in news:jvnov4$l0d$1dont-email.me
[...]

1
Czy mozliwe jest, ze bedzie sie zmuszonym zostac przy brandowanym firmware, bo NPCSuite powie, ĹĽe brandowana orangowo
(PL) wersja  firmware ktora juz jest w tel jest co do NUMERU WERSJI taka sama
jaka maja na firmowym serwerze nokii  i flash nie przejdzie?  pomimo, ze tu brandowana, a tam firmowa nokii.

2.
jesli PC sÄ…:
0536323 POLAND (White)
0536324 POLAND (Black)
to white oznacza: e50 blaszak "srebrzysty"?

Data: 2012-08-06 13:57:57
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
1634Racine in news:jvo7i0$s60$1inews.gazeta.pl
[...]

ups :)
w pierwszym ptaniu chodzilo mi w ogole o wykasowanie brandowanego plusa i zamiane na czysty, firmowy nokii z ich serwera.

ale zapytam tez o to, o czym Ty  tak naprawde napisales: jesli chce miec dokladnie taki wyglad lcd jak na linku ktory podalem, to musze wgrac brandowany Orange, tak?Ale skad to cudo wziac...?
A jak juz bede mial - nie zalozy mi sie jakis orangowy sinlock? :)
No ale przede wszystkim jak zamienic brandowany plus na brandowany orange...

Data: 2012-08-06 20:09:18
Autor: Tomek
[...]

MoĹĽna po zmianie PC na niebrandowany.

brandowany Orange, tak?Ale skad to cudo wziac...?

Zmienić PC na taki, w którym jest branding Orange.

A jak juz bede mial - nie zalozy mi sie jakis orangowy sinlock? :)

Nie założy.

No ale przede wszystkim jak zamienic brandowany plus na brandowany orange...

Zmienić PC na Orangowy.

Data: 2012-08-06 20:54:07
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jvp18g$3pv$1inews.gazeta.pl
[...]

dzieki;
wiesz moze jeszcze, czy  " 0536323 POLAND (White)" oznacza: e50 blaszak "srebrzysty"?
bo pytam i pytam, i cos cisza w odpowiedziach ludzkich :)

Data: 2012-08-06 21:58:41
Autor: Tomek
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

wiesz moze jeszcze, czy  " 0536323 POLAND (White)" oznacza: e50 blaszak "srebrzysty"?

Srebrzyste to one z przodu są wszystkie, a white oznacza nokię z białym korpusem.
http://vandtelefon.com/pictures/2009/03/20/nokia_e50_11820.jpg

Data: 2012-08-07 13:47:48
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jvp7lk$jm4$1inews.gazeta.pl
[...]

rozumiem; czyli jesli nie mam bialych bokow w obudowie, to obowiazuje
0536324 POLAND (Black)

Data: 2012-08-07 22:24:43
Autor: Tomek
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

rozumiem; czyli jesli nie mam bialych bokow w obudowie, to obowiazuje
0536324 POLAND (Black)

Jeśli masz boki czarne lub grafitowe to masz BLACK.

Data: 2012-08-08 00:56:46
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jvrtie$7q8$1inews.gazeta.pl

thx

Data: 2012-07-31 10:01:22
Autor: Tomek
[...]

Bo to nie kwestia motywu

A warunek dodatkowy dla motywu? Duzy zegar, czytelny, rzut oka i wiadomo ktora godzina.

Tak samo. To nie motyw o tym decyduje. Ja na s60v3 używałem cClock 1.21 (screeny s± na google) jako wygaszacza. Nie ma lepszej opcji na duży zegarek.

Katalogu Private nie mam w tel

Masz tylko go nie widzisz. Musisz wej¶ć w telefon menadżerem plików, który widzi _wszystkie_katalogi_. Np X-Plore. Wtedy zobaczysz Private, Sys, System itp.

wiec w tel. w katalogu Data utworzylem strukture Private/10207114/ i tam ulokowalem posiadany "import".
Ale jakos nie widze nowego motywu  z Orange...

Bo Private jest na C://Private

bardzo chetnie wklepie do tel niebrandowany soft/firmware w wersji PL - ale poki co, nie wiem, jak to sie robi (upgrade wiadomo - Nokia PC Suite i po sprawie).

Forum.

Ale chetnie wgram niebrandowana wersje PL i na to motyw z Orange :)
Jak to sie robi?

j/w

Data: 2012-08-03 23:45:31
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jv83cp$a5m$1inews.gazeta.pl
[...]

zapewne... w innym poscie odpowiadajacym mi (Dominik) tez padla taka diagnoza.

[...]

ale ja nie mysle o _wygaszaczu_ , ja mysle o zegarze zwyczajnie na lcd lezacym, mysle o o grafice pulpitu, to pochodzilo z drugiego motywu w starej e50 -- > Zobacz moja odpowiedz dla Dominika: opisalem dokladnie o co chodzi i dalem link na screen
http://i.imgur.com/dfSfn.jpg

Katalogu Private nie mam w tel
Masz tylko go nie widzisz. Musisz wej¶ć w telefon menadżerem plików,
który widzi  _wszystkie_katalogi_. Np X-Plore. Wtedy zobaczysz Private,
Sys, System itp.

juz mam x-plore.

I teraz jest tak, jak juz pisalem (powtorze): dostalem z forum symbianowego cos, co nazywa sie "oryginalnym motywem Orange", mam ten motyw jako katalog:
[...]

Teraz widze juz dzieki x-plore w telef. katalog Private.
Ale nie da sie w nim utworzyc podkatalogu zadnego (make dir => can't create dir). Tym bardziej nie daje sie utorzyc dwoch podkatalogow "10207114/import" zeby wpakowac do "import" te oto trzy katalogi z zawartoscia wewnetrzna:
101f84b9
200016FF
A00002BB

btw:

[...]

juz czuje sprawe: nemesis i zmiana product code.

Btw: jaki powinien nowy PC dla e50 z jez polskim? :)

Data: 2012-08-04 15:57:04
Autor: Tomek
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

Btw: jaki powinien nowy PC dla e50 z jez polskim? :)

Nokia E50
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 0536323 POLAND (White)
0536324 POLAND (Black)
0540077 ORANGE POLAND
0540519 ERA POLAND
0539565 PLUS POLAND (Silver)

Nokia E50 Bez Aparatu
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 0543369 POLAND (Black)

http://andyman.hacked.jp/aktualizacja

Data: 2012-08-05 04:58:26
Autor: 1634Racine
chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?
Tomek in news:jvj9nc$72d$1inews.gazeta.pl
[..............]
0536323 POLAND (White)
0536324 POLAND (Black)

white - w sensie: blaszak "srebrzysty"...?

Data: 2012-08-05 12:46:23
Autor: 1634Racine
[...]

1.
likwiduje PC, zakladam nowy.

2.
Czy mozliwe jest, ze poprzez NPCSuite dowiem sie, ze brandowana orangowo (PL) wersja  firmware ktora juz mam w tel jest co do numeru wersji taka sama jaka maja na serwerze i flash nie przejdzie? Bo w brandowanym orangowo tel mam v 07.36.0.0 z 7.09.2007, a podejrzewam, ze nokia w wersji PL ma na serwerze taka sama wersje numerkowa, tylko niebrandowana oczywiscie. Krotko mowiac, czy mozliwy flash tylko z powodu: brandowane / oryginalne z nokii,ale numery wersji te same.

chore forum.symbianos.pl - kto zna inne,ale zdrowe?