chrapiesz

Data: 2016-01-09 19:30:50
Autor: PlaMa
chrapiesz
W dniu 2016-01-08 o 18:55, J.F. pisze:

No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze
poprzedni minister wymyslil ten przepis.

Myślisz? Bo brzmi jak pomysł obecnego rządu.

Data: 2016-01-09 19:56:40
Autor: J.F.
chrapiesz
Dnia Sat, 9 Jan 2016 19:30:50 +0100, PlaMa napisał(a):
W dniu 2016-01-08 o 18:55, J.F. pisze:
No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze
poprzedni minister wymyslil ten przepis.

Myślisz? Bo brzmi jak pomysł obecnego rządu.

Jakby poprzedni rzad wykazywal sie wiekszym rozsadkiem w sprawie
przepisow ...
Troche nam to umknelo, potrafisz wymienic co istotniejsze zmiany przez
poprzednich 8 lat ?

To chyba to

O chrapaniu tam nic nie ma, za to jest
"Przepisy niniejszego rozporządzenia wdrażają postanowienia dyrektywy
Komisji 2014/85/UE z dnia 1 lipca 2014 r. zmieniającej
dyrektywę 2006/126/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie praw
jazdy (Dz. Urz. UE L 194 z 02.07.2014, str. 10)."

J.

Data: 2016-01-09 20:01:55
Autor: PlaMa
chrapiesz
W dniu 2016-01-09 o 19:56, J.F. pisze:

[...]

Jakbyś się nie wił i tak cięgle będziesz w bagnie w które sam się zagoniłeś.

chrapiesz