chrapiesz

Data: 2016-01-10 23:25:27
Autor: Ghost
chrapiesz

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:568ff829$0$22823$65785112@news.neostrada.pl...

http://www.wprost.pl/ar/528995/Problem-z-prawem-jazdy-przez-chrapanie-Obowiazuja-nowe-przepisy/

No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze poprzedni minister wymyslil ten przepis.

Wydaje mi się, że możesz wierzyć w to, że ministrowie zajmują się tak szczegółowymi kwestiami, w końcu nie pierwszy to twój idiotyczny tekst.

Data: 2016-01-10 23:53:41
Autor: J.F.
chrapiesz
Dnia Sun, 10 Jan 2016 23:25:27 +0100, Ghost napisał(a):
[...]

Zdaje sobie sprawe, ze to jakis odpowiedzialny urzednik w
ministerstwie przygotowal, a minister tylko podpisal.

I stad tez podejrzenie, ze poczatek przepisu pamieta jeszcze
poprzedniego ministra ... podejrzewalem nawet ze pomysl za
poprzedniego powstal, ale chyba jednak z Brukseli pochodzi.

J.

Data: 2016-01-11 10:38:00
Autor: radekp@konto.pl
chrapiesz
Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w
<p8rikx9erjgm$.16akx97n2dnpg$.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

poprzedniego ministra ... podejrzewalem nawet ze pomysl za
poprzedniego powstal, ale chyba jednak z Brukseli pochodzi.

Takie są wymogi UE przy otrzymywania PJ, my tylko się do nich dostosowujemy.

Odnośnie chrapania i zasypiania w dzień -- nie prościej po prostu to leczyć?
Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ otrzyma w
nagrodę :)

Data: 2016-01-11 10:47:19
Autor: J.F.
chrapiesz
Użytkownik  radekp napisał
Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):
[...]
[...]

Z chrapania ? Bo chyba nie kazde chrapanie to "obturacyjny bezdech" ?

Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ otrzyma w
nagrodę :)

W nagrode to otrzyma PJ wazne 3 lata. A jak nie leczy, to bezterminowo :-)
Jesli przeszkadza, to oczywiscie leczyc.

A gdzies tam hen daleko mamy taki kraj, gdzie czlowiek przychodzi do urzedu, prosze odczytac dolny rzad, dziekuje, prosze po odbior PJ.
I wypadkowosc maja porownywalna/mniejsza niz my.

J.

Data: 2016-01-11 18:55:50
Autor: Ghost
chrapiesz

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56937a29$0$678$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik  radekp napisał
Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
napisał(-a):
[...]
[...]

Tak jak podejrzewałem, ty nawet nie czytasz co linkujesz.

Data: 2016-01-11 20:58:27
Autor: Pszemol
chrapiesz
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:56937a29$0$678$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A komu chrapanie nie przeszkadza?
Często czujesz się po prostu ogólnie zmęczony i zwalasz winę
na różne rzeczy: a to wiek, a to otyłość, a to stres w pracy...
Tymczasem masz niezdiagnozowany bezdech w nocy.
Aluratnie dentystka w rodzinie trudni się pomaganiem takim
ludziom więc miałem okazję się dużo nasłuchać na ten temat :-)

A gdzies tam hen daleko mamy taki kraj, gdzie czlowiek przychodzi do urzedu, prosze odczytac dolny rzad, dziekuje, prosze po odbior PJ.
I wypadkowosc maja porownywalna/mniejsza niz my.

Gdzie taki kraj jest?

Data: 2016-01-12 09:19:03
Autor: J.F.
chrapiesz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n71pvt$5sn$1@dont-email.me...
[...]

Chrapiacemu ?

Często czujesz się po prostu ogólnie zmęczony i zwalasz winę
na różne rzeczy: a to wiek, a to otyłość, a to stres w pracy...
Tymczasem masz niezdiagnozowany bezdech w nocy.

A nie ma przypadkow, gdy chrapiesz, a bezdechu nie ma ?

[...]

Nie wiesz ? To jak wygladaja badania lekarskie na PJ w Chicago ?

J.

Data: 2016-01-12 06:44:41
Autor: Pszemol
chrapiesz
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5694b6fb$0$692$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie twierdzę, że jemu najbardziej przeszkadza.
Niestety często nie łączy chrapania z niewysypianiem się.

[...]

Chrapanie to EFEKT akustyczny obstrukcji dróg oddechowych...

[...]

Nie wiem, swoje miałem zrobione w Polsce.
W USA tylko mi przekabacili na amerykańskie.
I co kilka lat ważność prawka jazdy Ci wygasa, w urodziny.
Musisz właśnie iść na kontrolę widzenia, dużo więcej niż
"odczytaj dolny rząd". Chrapania faktycznie nie sprawdzają :-)

Data: 2016-01-12 14:10:21
Autor: Miroo
chrapiesz
W dniu 2016-01-12 o 13:44, Pszemol pisze:
A nie ma przypadkow, gdy chrapiesz, a bezdechu nie ma ?

Chrapanie to EFEKT akustyczny obstrukcji dróg oddechowych...

Że niby stolec utknął w drogach oddechowych?
Często się to zdarza?

Pozdrawiam

Data: 2016-01-12 15:37:18
Autor: Ghost
chrapiesz

Użytkownik "Miroo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5694fb6a$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Pszemololo jest z tych, którzy na siłę chcą błyszczeć szerokim zasobem słów, których znaczenia nie znają - co chwila odsyłam go do słownika, ale w tych momentach staje się jeszcze bardziej uparty.

Data: 2016-01-12 18:45:03
Autor: Pszemol
chrapiesz
"Miroo" <brak_emaila@brak.brak.i.juz> wrote in message news:5694fb6a$0$22826$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To naprawdę nie moja wina że Twój słownik jest ograniczony.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/obstrukcja.html

Data: 2016-01-13 09:08:37
Autor: Miroo
chrapiesz [OT]
W dniu 2016-01-13 o 01:45, Pszemol pisze:
[...]

Tak, też polecam ten słownik, mimo iż nie wyjaśnia znaczenia słowa "obturacyjny" lub "obturacja". Przeczytaj jeszcze raz opis do hasła "obstrukcja" i zastanów się czy pasuje to w Twoim zdaniu.

Za to tu coś jest o obturacji:
http://sjp.pl/obturacja

ps. Nie ma co się kłócić, po prostu zasugerowałeś się angielskim znaczeniem słowa "obstruction", które jest trochę szersze niż w języku polskim i faktycznie oznacza jakiś zator, tamowanie, utrudnianie ruchu.
Pewnie codziennie w drodze do pracy zdarza Ci się jakiś "obstruction" (np. traffic jam) :) i stąd to skojarzenie.

Pozdrawiam

Data: 2016-02-16 18:29:11
Autor: Pszemol
chrapiesz [OT]
"Miroo" <brak_emaila@brak.brak.i.juz> wrote in message news:56960633$0$22831$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Być może, ale zauważ że nie jest to ani polskie słowo ani angielskie.
W obu językach jest ono zapożyczone z języków starożytnych.
Natomiast Słownik Języka Polskiego wyraźnie podaje drugie znaczenie,
więc nie tylko chodzi tu o zatwardzenie.
Można pogrzebać w Słowniku Wyrazów Obcych i doszukać się
rdzenia i skąd (z jakiego języka) to słowo pochodzi.

Data: 2016-01-13 12:01:13
Autor: Ghost
chrapiesz

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n746hm$q2t$1@dont-email.me...

[...]

Rozumiem, że to link na ograniczony słownik Miroo - bo tam jest dokładnie tak jak on napisał.

Data: 2016-01-12 19:44:20
Autor: J.F.
chrapiesz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n72sb2$i0a$1@dont-email.me...
[...]

Chrapiacy spi calkiem dobrze, niewyspana chodzi zona :-)

http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego/chrapanie-przyczyny-i-metody-zwalczania,artykul,1713758.html
"Lekarze twierdzą, że 60 proc. dorosłych chrapie w tzw. fizjologiczny sposób i nie jest to szkodliwe dla zdrowia"

Co prawda 40% to sporo ...

[...]

A co jeszcze ?
To sie teraz dopytaj jak wygladaja pierwsze badania na PJ ... tak samo ?

J.

Data: 2016-01-12 18:43:40
Autor: Pszemol
chrapiesz
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:56954989$0$642$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wydaje mu się, że całkiem dobrze... tylko potem jest zmęczony.

[...]

To raz, a dwa - gdzie stawiają granicę między "fizjologią" a patologią.
Bo chrapanie nie istniałoby gdyby powietrze nie napotykałoby
na swojej drodze przeszkód - dźwięk ten bowiem jest wynikiem
właśnie obstrukcji. Pewnie "fizjologiczne" chrapanie jest wtedy, gdy
tlenu jeszcze wystarcza do funkcjonowania oranizmu, mimo obstrukcji.

[...]

Nie chce mi się :-) Ale może kiedyś przy okazji...

Data: 2016-01-13 10:11:13
Autor: J.F.
chrapiesz
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n746f3$pso$1@dont-email.me...
[...]

Stabilny odglos chrapania oznacza, ze bezdechu nie ma :-)

J.

Data: 2016-01-13 12:02:19
Autor: Ghost
chrapiesz

Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:569614b4$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup

tlenu jeszcze wystarcza do funkcjonowania oranizmu, mimo obstrukcji.

Stabilny odglos chrapania oznacza, ze bezdechu nie ma :-)

Ale jest "obstrukcja" :-DDD

Data: 2016-02-16 18:30:18
Autor: Pszemol
chrapiesz
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:569614b4$0$22826$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Stabilny ogłos chrapania oznacza że jest deficyt przepustowości rur.

Data: 2016-01-11 11:26:47
Autor: z
chrapiesz
W dniu 2016-01-11 o 10:38, radekp@konto.pl pisze:

[...]

UE to taki twór żeby mieszać, dyskutować, wydawać dyrektywy a nie rozwiązywać problemy.
Co gorsza powodują nowe.

Data: 2016-01-11 11:46:21
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
chrapiesz
Powitanko,

UE to taki twór żeby mieszać, dyskutować, wydawać dyrektywy a nie
rozwiązywać problemy.
Co gorsza powodują nowe.

Tak z ciekawosci, jak glosowales w referendum? No bo cos kolo 2/3 chciala tej eurokomuny.
Nie przekonuje mnie argument, ze nie bylo zadnej dyskusji przed, tylko propaganda i cudowne obietnice. Kilkanascie lat po komunie ludzie powinni pamietac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-01-11 11:55:50
Autor: z
chrapiesz
W dniu 2016-01-11 o 11:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

Nie byłem w większości i nigdy się tego nie wstydziłem. ;-)

Data: 2016-01-11 14:02:14
Autor: Wiwo
chrapiesz

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ott69b1cp8mpv22tid05h434754jbbjvtc4ax.com...

Odnośnie chrapania i zasypiania w dzień -- nie prościej po prostu to leczyć?
Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ otrzyma w
nagrodę :)

Prościej. Problem w tym, że ludzie nie zdają sobie sprawy, że ich senność w ciągu dnia jest powiązana z chrapaniem. Sporo się mówi np. o powikłaniach przy cukrzycy czy nadciśnieniu, a chrapanie jest traktowane po prostu jako przypadłość.

Wiwo

Data: 2016-01-11 17:19:59
Autor: z
chrapiesz
W dniu 2016-01-11 o 14:02, Wiwo pisze:
[...]

Podobnie jak wiele innych przypadłości które mogą być groźne na drodze.
Dajcie już spokój z tym biciem piany.

Autor! Kto jest autorem tego głupiego przepisu?
Z jakiej on partii żebym wiedział na kogo nie głosować :-)

Data: 2016-01-11 18:12:47
Autor: re
chrapiesz

Użytkownik "z"

[...]