chris King

Data: 2013-10-27 01:38:45
Autor: tadeklodz
chris King
naszła mnie myśl aby sobie założyć w trekingu suport ww firmy ew Hope. Oczywiście zdaję sobie sprawę że jest to pomysł podobny do kupne Ferrari w Polsce. Do tej pory używam suportu Shimano i nie narzekam.. Znajomy powiedział mi że najsłabszym elementem w Shimano są plastikowe elementy mocujące na osi suportu /hollowtech Ii/ podobno lubią pękać. Ja osobiście takiego przypadku nie miałem , zresztą jest to rzecz stosunkowo tania i prosta do wymiany. Jak to jest rozwiązane w Ch. K? Czym jest spowodowana 4-krotna różnica w cenie?

Data: 2013-10-27 11:31:48
Autor: rzymo
chris King
W dniu niedziela, 27 października 2013 09:38:45 UTC+1 użytkownik tade....@poczta.onet.pl napisał:
naszła mnie myśl (...)

Z tego co mi wiadomo to tak ogólnie koncepcja Chris Kinga to badziewne/brak uszczelek zewnętrznych, super uszczelki łożyska.
Wady - cena, ciut większe opory przez ciasne pasowanie uszczelnień.
Zalety - woda/syf łatwo się dostanie w okolice łożyska, ale równie łatwo się z niego wypłucze. Samo łożysko pozostanie czyste w środku.

U siebie mam suport Accent BB-EX Pro. Niecałe 100zł, przystosowany pod zwykłe łożyska 6805 - 25x37x7mm (a nie jak shimanowskie o grubości 6mm).

Data: 2013-10-27 12:11:43
Autor: tadeklodz
chris King
a Hope?

Data: 2013-10-28 15:12:08
Autor: pablo eldiablo
chris King
W dniu niedziela, 27 października 2013 20:11:43 UTC+1 użytkownik tade....@poczta.onet.pl napisał:
a Hope?

Mam Hope od 2 sezonów, kręci się jak nowy. Poprzednio w podobnym czasie zużywałem 2x XT HTII lub 1x Token ;)

pablo

Data: 2013-10-29 09:48:29
Autor: bkr
chris King
On 28/10/13 22:12, pablo eldiablo wrote:
[...]

Po pieciu miesiacach uzywania BB-4600 HT2 i przejechaniu okolo 3.5kkm
Shimano napisalo mi: "wydaje nam sie ze 3.5kkm to jest dosc duzo jak na
BB-4600"
Jak na suport uzywany w szosowym rowerze od marca do sierpnia po suchym?!
8-|

--
bkr

Data: 2013-10-29 06:44:03
Autor: tadeklodz
chris King
W dniu wtorek, 29 października 2013 10:48:29 UTC+1 użytkownik bkr napisał:

> [...]

BB-4600"

Jak na suport uzywany w szosowym rowerze od marca do sierpnia po suchym?!

Kupię sobie Hope ceramic

Taki z tego wniosek wyciągnąłem

Data: 2013-11-08 01:43:23
Autor: tadeklodz
chris King
W dniu wtorek, 29 października 2013 14:44:03 UTC+1 użytkownik tade...@poczta.onet.pl napisał:

Kupię sobie Hope ceramic

Taki z tego wniosek wyciągnąłem

Czy te dwie firmy są porównywalne ?

Data: 2013-11-08 13:11:42
Autor: bkr
chris King
Kupię sobie Hope ceramic

Taki z tego wniosek wyciągnąłem

Czy te dwie firmy są porównywalne ?

Well, zalezy kogo spytasz. Ja bym ci powiedzial ze obydwie sa OK.
Moj kolezka mial w przelajowym BB Hope i niestety mu padl byl. Ale
wiesz, shit happens... Ciezko o jakas statystyke coby porownac. Ja
generalnie pcham nowe "ceramiki" z Chin do shimano misek metoda domowa i
jakos daje rade. Juz drugi BB ta zrobilem jakos nie ma problemow jak na
razie.

--
bkr

chris King