chrom

Data: 2009-04-13 11:01:02
Autor: Kuba \(aka cita\)
chrom
Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

witam. nie wiem na czym to jest ale sprobowac mozna pod wplywem ciepla
suszarka itp .nie przypalac bo zmieni kolor . zracych np soda kwas nie
stosowac . twarde drewno lub tworzywo sztuczne.tym sprobowac zdjac .

twarde drewno też rysuje chrom, plastik tym bardziej :(

Jak już pisalem problem polega na tym, ze popełniłem błąd i jeździłem z tym czymś na tłumiku, co spowodowało, ze plastik zmienił sie w spaloną skorupke - wiec już zmienił kolor pod wpływem ciepła.
Skrobanie nie wchodzi w gre - zostało już wypróbowane.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

chrom