chrome

Data: 2012-04-16 12:14:16
Autor: solvent
chrome
Czy ktos moglby przekierowac mnie na grupe, gdzie moge zadac pytanie o
przegladarke 'chrome'? wiem, ze pl.comp.pecet jest NTG, ale nie
widzialem zadnej pl.*.chrome (lub browser), wiec pisze tutaj.

Problem:
Jak skasowac historie przegladania spod jednego url ?
Np. chcialbym skasowac cala historie przegladania youtube.

Moge kasowac np. z ostatniej godziny, tygodnia, miesiaca itd.
Mozna tez filtrowac historie wg. slowa klucza, ale potem nie ma
mozliwosci 'select all' tylko trzeba pojedynczo kasowac recznie, co jest
troche bezsensowne. Czy ktos moglby pomoc?

Pozdrowienia

Data: 2012-04-16 13:03:46
Autor: kamil
chrome
On 16/04/2012 11:14, solvent wrote:
Czy ktos moglby przekierowac mnie na grupe, gdzie moge zadac pytanie o
przegladarke 'chrome'? wiem, ze pl.comp.pecet jest NTG, ale nie
widzialem zadnej pl.*.chrome (lub browser), wiec pisze tutaj.

Najlepiej chyba będzie tutaj:

http://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/#!forum/chrome

[...]

Są do tego rozszerzenia, spróbuj History 2:

https://chrome.google.com/webstore/detail/cahejgbbfgmlmjgdjlibphdjeldhagkp

--
Pozdrawiam,
Kamil