chromecast zamiast hdmi ?

Data: 2019-06-25 07:29:30
Autor: Ĺ„
chromecast zamiast hdmi ?
Mam Chromecasta Ultra (w wersji 4k) i przy takim zastosowaniu przy obrazie z kompa na telewizorze jest duży lag (np. ruchy mysz± bardzo nieprecyzyjne).
Nie wiem, czy uda się sklonować obraz ekranu/okna, gdyż taka opcja jest rzadko a i tak zwykle nie działa, zwykle jest albo-albo.
W budownictwie wszystko jest wymienne, nie trzeba wyrywać starego, można nowy poprowadzić inn± drog±.
Swoj± drog± 25 metrów kabla HDMI to raczej kiepskie pasmo transmisji (niska rozdzielczo¶ć i niska częstotliwo¶ć ramki) , i wi-fi nie musi być gorsze.
Zainteresuj się może czym¶ w rodzaju Compute Stick (np. Intel), czyli komputerem w formie dużego pendrajwa wtykanego bezpo¶rednio w gniazdo HDMI telewizora/monitora/projektora.
Z compute stick będzie z kolei pytanie o zasięg klawiatury i myszy wi-fi / BT.

chromecast zamiast hdmi ?