chrzciny

Data: 2009-11-15 13:30:01
Autor: fatso
chrzciny
JanekW wrote:
Witam Szanownych,

Mam pytanie odnośnie prezentu na chrzciny. Chciałbym kupić coś co mógłbym
dać w formie certyfikatu lub innego dokumentu.  Coś czego wartość
(prawdopodobnie) będzie rosła w czasie. Coś co będzie można sprzedać za rok
lub za pięć lat lub za osiemnaście lat.Wartość prezentu do 650 PLN.

Macie jakieś pomysły?

Dzięki,
Janek

PS. Myślałem już  o sztabce złota z Mennicy Polskiej....
PS. Chrzciny za tydzień.

Zlota blaszka to najlepszy dzis pomysl. Ja sam bylem przed laty swiadkiem na chrzcinach
malego Jasia Pawla, syna slynnego solidarucha i rewolucjonisty. W prezencie ofiarowalem
dwie rzeczy:
*  naszywke z munduru mojego wujka, porucznika czolgow u gen. Maczka, z napisem POLAND.
* swinke carska czyli tzw 5-rublowy "prosienok". Kilka takich swinek wszytych w kapote innego
mojego wujaszka, ocalilo mu zycie w bolszewii, gdy faceta zwalonego tyfusem wozono bydlecym
wagonem od stacji do stacji na zwalach trupow. Cos jak w filmie Przedwiosnie.

Zobacz sobie dostepny w internecie wykaz przewidywanego wzrostu ceny zlota.
To  hiperbola, wyglada jak rakieta wzbijajaca sie w kosmos.  Wg tej krzywej jestesmy dopiero
u poczatku tego wzlotu. Apogeum za 2-3 lata? ok. $5, 000 , czyli 5x wyzej niz w chwili obecnej.
Chrzesniak bedzie ciebie blogoslawil.

fatso

Data: 2009-11-15 17:12:35
Autor: Delfino Delphis
chrzciny
fatso wrote:

Zlota blaszka to najlepszy dzis pomysl.

Przy tej cenie złota? Dajcie spokój. Ja bym powoli szukał okazji gry na
spadek.

Data: 2009-11-16 14:55:35
Autor: Barbara
chrzciny

Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:AnTLm.20321$yW6.1427newsfe11.ams2...

> [...]
| tyfusem wozono bydlecym
| wagonem od stacji do stacji na zwalach trupow. Cos jak w filmie

Fatso, ile jest warta - ca - 1 swinka w wydaniu obiegowym - czyli jakosc nie jest numizmatyczna ;(

a co do prezentu - fakt - tylko metale szlachetne - dobra lyzeczka z DESY, moneta, najlepiej zlota i w malej ilosci egzemplarzy

pozdrowaski :)
Barbara

Data: 2009-11-16 14:25:00
Autor: fatso
chrzciny
Barbara wrote:
[...]

Pani Basiu, doprawdy nie wiem. Wyprzedalem sie juz dawno temu ze swinek jak i reszty zlotych monet.
Podatki itp potrzeby mnie zmusily.  Zreszta jestem zwolennikiem srebra co popieram cala zawartoscia mojej kieszeni.
Najlepiej sprawdzic/kupic na Allegro, po ile swinka.
W Wlk Brytanii prezentuje sie przy chrzcie srebrna lyzeczke, stad powiedzenie ze ze srebrna lyzka w buzi urodzony.
Rodzice chrzestni czy tez stara bogata ciotka ofiarowuje tez specjalny maly dzbanuszek srebrny do picia alkoholu
gdy dziecie  podrosnie. Mialem ich cala kolekcje ale latem z wiekszosci sie wyprzedalem na eBayu.
Cos w tym stylu(te mniejsze) : http://i269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/DrinkersParadise.jpg

Taki srebrny dzbanuszek, czesto pozlacany w srodku(gold washed) mozna bylo kupic jeeszcze niedawno na eBayu
za 17-18 funtow. Zatrzymalem jeden dla pasierbicy, fabrycznie nowy i zlocony, bez zadnych wydrapanych inicjalow.
Powiedzialem kobitce ze bedzie dla jej pierworodnego ale cos sie dziewucha slabo stara. Grunt to miec mocnego w krzyzu
kopulanta.

fatso

Data: 2009-11-16 20:42:17
Autor: kc
chrzciny
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
[...]

Link, please. W internecie można znaleźć wiele fajnych przepowiedni

kc

Data: 2009-11-16 20:56:47
Autor: fatso
chrzciny
  kc wrote:
[...]

OK, jak znajde to podam ten link. Na razie zadowol sie dzisiejsza mini hiperbola: +23 dolary przed chwila.

Data: 2009-11-17 12:50:28
Autor: fatso
chrzciny
fatso wrote:
   OK, jak znajde to podam ten link. Na razie zadowol sie dzisiejsza mini hiperbola: +23 dolary przed chwila.

tu masz link:
  http://tiny.cc/h2Tf6

chrzciny