chudy.cz

Data: 2011-10-02 19:48:23
Autor: Titus Atomicus
chudy.cz
Witam,
W Chudy.cz jakies promocje na sandaly :-)
Tylko, ze juz dwa razy pisalem do sklepu (poprzez formularz na stronie) czy wysylaja do Polski i w jakiej cenie.
I zero odpowiedzi.
Za kazdym razem pisalem po polsku i angielsku.
TA

Data: 2011-10-02 20:00:40
Autor: Wojciech Wierba
chudy.cz
W dniu 2011-10-02 19:48, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Może trzeba było po czesku? :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-10-02 23:21:52
Autor: Marcin Lubojański
chudy.cz
W dniu 2011-10-02 20:00, Wojciech Wierba pisze:
[...]

W cenniku wysyłki do Polski nie ma, ale kartę Sphere card do Polski wysyłają.
Ja kupiłem u nich Source'y na wiosnę. Już widać zużycie na piętach a i ta ich odoroodporność też niespecjalna. Żona właśnie dobiła 8-letnie Lizardy i raczej moje następne też będą Lizardy a nie Source'y.

Jak bardzo chcesz mogę kupić w Koszycach i wysłać pocztą ale nie wiem czy to się opłaca. Na JJSP raczej nie dotrę.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-10-03 09:39:34
Autor: Jarek Kardasz
chudy.cz
Dnia Sun, 02 Oct 2011 23:21:52 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

[...]

Kup Lizardy i pochodź w nich w letni, ciepły dzień, a szybko przekonasz się
co to znaczy "niespecjalna odoroodporność" i czym prędzej przeprosisz się z
Source'ami.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-10-03 10:35:21
Autor: Przemek
chudy.cz

Użytkownik "Jarek Kardasz" <emalia@w.stop.ce> napisał w wiadomości news:1gbvloc27k7bc.96uu99z8ndhe.dlg40tude.net...
[...]

Smrodek z Lizard'ow jest spoko :)
Da się wytrzymać a nawet polubić.

pozdr
przemek

Data: 2011-10-03 02:31:09
Autor: Henio
chudy.cz
Smrodek z Lizard'ow jest spoko :)
Da si wytrzyma a nawet polubi .

Kwestia czy to twoje Lizardy... czy kolegi...

Data: 2011-10-03 13:31:27
Autor: Przemek
chudy.cz

Uzytkownik "Henio" <post@henio.eu> napisal w wiadomosci news:5f5a8fc8-ffb6-43a1-9c94-de43fb8b0b92u13g2000vbx.googlegroups.com...
Smrodek z Lizard'ow jest spoko :)
Da si wytrzyma a nawet polubi .

Kwestia czy to twoje Lizardy... czy kolegi...

:)))))

pozdr
p.

Data: 2011-10-04 11:24:30
Autor: Titus Atomicus
chudy.cz
In article <j6aklh$n81$1@news.onet.pl>,
 Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote:

Ja kupiłem u nich Source'y na wiosnę. Już widać zużycie na piętach a i ta ich odoroodporność też niespecjalna.

A jaki konkretnie model?
Bo jak widze w opiniach ludzie chwala Classiki i Streamy, a nie sa zadowoleni z np. Gobi i innych.

TA

Data: 2011-10-05 20:14:42
Autor: Marcin Lubojański
chudy.cz
W dniu 2011-10-04 05:24, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Classic.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-10-06 16:25:07
Autor: Titus Atomicus
chudy.cz
In article <j6irth$p49$1@news.onet.pl>,
> [...]

> A jaki konkretnie model?
> Bo jak widze w opiniach ludzie chwala Classiki i Streamy, a nie sa

Dziwne.
A nie masz tendencji do chodzenia na pietach?
I jakich innych sanadalow uzywales?

TA

Data: 2011-10-08 17:16:01
Autor: Marcin Lubojański
chudy.cz
On 2011-10-06 16:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

Raczej nie. Mnie się raczej buty długo trzymają. Wcześniej miałem jakiś czeski miejscowy wyrób który wytrzymał ze 4 lata.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-10-08 20:52:25
Autor: Titus Atomicus
chudy.cz
In article <j6ppf3$3in$1@news.onet.pl>,

On 2011-10-06 16:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> [...]

Raczej nie. Mnie się raczej buty długo trzymają. Wcześniej miałem jakiś czeski miejscowy wyrób który wytrzymał ze 4 lata.

 Moze mowimy o tym samym?
Mam sandaly metkowane przez HimalSport chyba. Slowackie albo czeskie.
Maja juz z 10 lat (uzwam na rowerze, bo maja twarda podeszwe). Sa nie do zdarcia.

TA

Data: 2011-10-04 12:33:32
Autor: Titus Atomicus
chudy.cz
In article <j6aklh$n81$1@news.onet.pl>,
 Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote:

> Może trzeba było po czesku? :-)

W cenniku wysyłki do Polski nie ma,

Dlatego ich pytalem. Pewnie nie ja jeden.
Tylko, ze nie raczyli nawet wkleic odpowiedzi.
Fatalne maniery.

TA

Data: 2011-10-05 20:16:26
Autor: Marcin Lubojański
chudy.cz
W dniu 2011-10-04 06:33, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Mojego maila dostałeś?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2011-10-02 23:22:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
chudy.cz
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Sun, 02 Oct 2011 19:48:23 +0200,
pl.rec.gory:
W Chudy.cz jakies promocje na sandaly :-)
Tylko, ze juz dwa razy pisalem do sklepu (poprzez formularz na stronie) czy wysylaja do Polski i w jakiej cenie.
I zero odpowiedzi.

Ja to może dziwny jestem, ale pisałbym jednak do Hudy.cz...

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-10-03 23:53:33
Autor: Jar
chudy.cz [OT]

W Chudy.cz jakies promocje na sandaly :-)

Tak ogólnie, czeskie sklepy mają fajną ofertę, cenowo atrakcyjną. Polskie wersje ich stron www są coraz liczniejsze, ale do łez bawią tłumaczenia CZ-PL za pomocą translatorów, jakby oba języki nie były dostatecznie "konfuzyjne".
Mój osobisty hit z którejś oferty to "gaz bomba przeszywający" :-))))

Tak,zgadliście ;-))) To gazowy kartusz przebijany...

Pozdrawiam
-J.

--

chudy.cz