chwalę się.

Data: 2012-11-19 22:19:54
Autor: megrims
chwalę się.
Sprzedałem 535d.
Hurra!

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-11-19 22:43:29
Autor: scobowski
chwalę się.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzedałem 535d.
Hurra!

Się nie chwal -tekejik, po dziadku, nie bity, 189k przebiegu - powinno pójść od ręki ;)

Ale pewnie chcesz się zaraz pochwalić - co w zamian..? ;)

Data: 2012-11-19 21:46:55
Autor: tο
chwal si.
scobowski wrote:

Ale pewnie chcesz się zaraz pochwalić - co w zamian..? ;)

Osobiście proponuję zakup Poloneza Trucka Roya. Mój egzemplarz (piękna sztuka) kupiłem za jedyny 1000 zł i bardzo chwalę sobie ten owoc polskiej motoryzacji -- ładny, szybki, komfortowy i nade wszystko -- praktyczny!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-19 22:46:42
Autor: Arbiter
chwal si.
megrims wrote:
Sprzedaem 535d.

to troszk sprzedawae.
Gratulacje

Data: 2012-11-20 00:49:33
Autor: BartekK
chwalę się.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzedałem 535d.
Hurra!
Cieszysz się że sprzedałeś, czy cieszysz się że się pozbyłeś?
Ten konkretny był coś-nie-tak, czy w ogóle to auto jest bezsensu?

Pytam, bom od paru lat na 535d kombi napalony, ale nie mogę znaleźć egzemplarza, który by nie był z przystanku składany albo z dziwnymi problemami (jak nie skrzynia, to wtryski itp) i widać że sprzedawane bo już właścicielowi brakło cierpliwości i funduszy...

Data: 2012-11-20 08:06:08
Autor: Marcin Jan
chwalę się.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzedałem 535d.
Hurra!

jaka to mówią człowiek cieszy się dwa razy:
raz jak kupuje auto,
dwa jak sprzedaje
:)

pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-11-20 17:39:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwalę się.
W dniu 2012-11-20 08:06, Marcin Jan pisze:
[...]

To ja jestem jakiś dziwny. Bo z tych co sprzedawałem, to tylko Felki nie było mi żal (głównie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to było tanie jak bilet miesięczny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-11-20 21:54:15
Autor: R2r
chwalę się.
To ja jestem jakiś dziwny. Bo z tych co sprzedawałem, to tylko Felki nie
było mi żal (głównie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to było tanie jak
bilet miesięczny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

Czyżby to znaczyło, że poza granice miasta bałeś się nią wyjeżdżać? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-11-20 23:36:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwalę się.
W dniu 2012-11-20 21:54, R2r pisze:
[...]

Ani trochę. I nie żal mi było wytłuc ją nieco na drogach Łodzi, na ten przykład. Ze Stasiem P. na pokładzie. :P
Sprawna była w pełni. Ino przeciekała tu i ówdzie, jak to Felicia. ;)

Data: 2012-11-20 13:40:40
Autor: Maciek
chwalę się.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzedałem 535d.
Hurra!
A nie sprzedałbyś Escorta kombi '00 w średnim stanie blacharskim? ;-)

Maciek

Data: 2012-11-20 20:25:43
Autor: megrims
chwalę się.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzedałem 535d.
Hurra!

A w sumie mam pytanie. Przez lata używałem news.interia.pl.
A teraz widzę tylko swój post, a resztę dopiero w google
znalazłem. Wie ktoś, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-11-20 22:24:02
Autor: uciu
chwalę się.

A w sumie mam pytanie. Przez lata używałem news.interia.pl.
A teraz widzę tylko swój post, a resztę dopiero w google
znalazłem. Wie ktoś, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

własnie też na to szukam odpowiedzi.... może ktoś poleci inny serwer do outlooka bo oglądanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

uciu

Data: 2012-11-20 22:32:18
Autor: Arbiter
chwal si.

Uytkownik "uciu" <guseva@interia.pl> napisa w wiadomoci news:k8gse9$rij$1usenet.news.interia.pl...

A w sumie mam pytanie. Przez lata uywaem news.interia.pl.
A teraz widz tylko swj post, a reszt dopiero w google
znalazem. Wie kto, czy to stan tymczasowy czy raczej permanentny?

wasnie te na to szukam odpowiedzi.... moe kto poleci inny serwer do outlooka bo ogldanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

news.auxilo.pl

Data: 2012-11-21 09:04:10
Autor: Franc
chwal si.
Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:24:02 +0100, uciu napisa(a):

wasnie te na to szukam odpowiedzi.... moe kto poleci inny serwer do outlooka bo ogldanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

news.task.gda.pl

--
Franc

Data: 2012-11-21 18:22:52
Autor: Cavallino
chwal si.

Uytkownik "Franc" <sdsf@wp.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:17mhzlsjhjlst$.1txpr5pvu2bx8.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 20 Nov 2012 22:24:02 +0100, uciu napisa(a):

wasnie te na to szukam odpowiedzi.... moe kto poleci inny serwer do
outlooka bo ogldanie przez strone nie bardzo mi odpowiada:-/

news.task.gda.pl

Nie przyjmuje ruchu wszelakiego.

Data: 2012-11-22 08:32:19
Autor: Franc
chwal si.
Dnia Wed, 21 Nov 2012 18:22:52 +0100, Cavallino napisa(a):

news.task.gda.pl
Nie przyjmuje ruchu wszelakiego.

Nie qumam.... A moje posty widzisz? Przecie dziaa.

--
Franc

Data: 2012-11-22 16:58:56
Autor: Cavallino
chwal si.

Uytkownik "Franc" <sdsf@wp.pl> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:86vv5w8ikugf.181ywicetyh2b$.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 21 Nov 2012 18:22:52 +0100, Cavallino napisa(a):

news.task.gda.pl
Nie przyjmuje ruchu wszelakiego.

Nie qumam....

Inaczej - nie przyjmuje ruchu od kadego providera.

Jako e mam neo i aero2 szukaem serwera bez logowania ktry przyjby ruch od obu providerw.
Obecnie chyba tylko serwer neo ma na to ochot.
Ale z kolei nie przyjmuje postw zza granicy.

Data: 2012-11-21 23:15:28
Autor: neoniusz
chwalę się.
On 20.11.2012 22:24, uciu wrote:
[...]

atman dziala znosnie.

Data: 2012-11-21 22:21:23
Autor: scobowski
chwalę się.
W dniu 2012-11-20 20:25, megrims pisze:
[...]

http://www.killfile.pl/nntpservers.html <- sprawdź

Ja zawsze korzystam z serwera swojego operatora.
kiedyś news.neostrada.pl, potem news.internetia.pl, teraz z icp. Darmowe robią często właśnie takie hopy, że synchronizują się jak mają czas albo ochotę... jeśli są jeszcze jakieś ogólnodostępne..? Kiedyś ładnie news.icm.edu.pl i news.task.gda.pl działały..

Data: 2012-11-21 22:34:51
Autor: RoMan Mandziejewicz
chwal si.
Hello scobowski,

Wednesday, November 21, 2012, 10:21:23 PM, you wrote:

Sprzedaem 535d.
Hurra!
[...]

Strona od 7 lat nieaktualizowana.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-21 10:15:17
Autor: Bartek
chwalę się.
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:k8e7pp$eiv$1usenet.news.interia.pl...
Sprzedałem 535d.
Hurra!

dopiero teraz?
dobra była i cena chyba też przyzwoita, z tego co pamiętam.

co tak dlugo, i co dalej?:-)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-11-25 18:21:33
Autor: megrims
chwalę się.
W dniu 2012-11-21 10:15, Bartek pisze:
[...]

Problem jest. Miałem trochę fajnych aut i nie wiem co teraz wybrać.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-11-25 21:00:21
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwalę się.
W dniu 2012-11-25 18:21, megrims pisze:
[...]

Nowy F-Type od Jaga. Ino poczekać trzeba w kolejce większej niż za PRLu po srajtaśmę. ;)

Data: 2012-11-25 21:03:11
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwalę się.
[...]

A jak musi to być limo, to może Quattroporte? :>

Data: 2012-11-25 22:00:36
Autor: megrims
chwalę się.
[...]

Za duży egzot.
I teraz chyba coś z napędem na 4 laczki.
517KM i 840Nm na tylnym napędzie - masakra.
Ale wiem już jak włączyć tryb serwisowy i wejdź w roller-test.
Jest kononwicz - czyli nie ma niczego: Działa tylko silnik.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-11-25 22:10:26
Autor: Adam Paszczyca
chwalę się.
Dnia Sun, 25 Nov 2012 18:21:33 +0100, megrims napisa(a):

Problem jest. Miaem troch fajnych aut i nie wiem co teraz wybra.

Granad :D

--
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

chwalę się.