chwal臋 si臋.

Data: 2012-11-20 08:06:08
Autor: Marcin Jan
chwal臋 si臋.
W dniu 2012-11-19 22:19, megrims pisze:
Sprzeda艂em 535d.
Hurra!

jaka to m贸wi膮 cz艂owiek cieszy si臋 dwa razy:
raz jak kupuje auto,
dwa jak sprzedaje
:)

pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-11-20 17:39:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwal臋 si臋.
W dniu 2012-11-20 08:06, Marcin Jan pisze:
[...]

To ja jestem jaki艣 dziwny. Bo z tych co sprzedawa艂em, to tylko Felki nie by艂o mi 偶al (g艂贸wnie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to by艂o tanie jak bilet miesi臋czny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-11-20 21:54:15
Autor: R2r
chwal臋 si臋.
To ja jestem jaki艣 dziwny. Bo z tych co sprzedawa艂em, to tylko Felki nie
by艂o mi 偶al (g艂贸wnie z powodu rdzy, bo w utrzymaniu to by艂o tanie jak
bilet miesi臋czny MPK na wszystkie linie w granicach miasta).

Czy偶by to znaczy艂o, 偶e poza granice miasta ba艂e艣 si臋 ni膮 wyje偶d偶a膰? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-11-20 23:36:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
chwal臋 si臋.
W dniu 2012-11-20 21:54, R2r pisze:
[...]

Ani troch臋. I nie 偶al mi by艂o wyt艂uc j膮 nieco na drogach 艁odzi, na ten przyk艂ad. Ze Stasiem P. na pok艂adzie. :P
Sprawna by艂a w pe艂ni. Ino przecieka艂a tu i 贸wdzie, jak to Felicia. ;)