chwalę Policję (DC)

Data: 2009-05-18 15:17:38
Autor: P.H.
chwalę Policję (DC)

Użytkownik "FoxŁódź_nspam" <fmullder@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gurjoa$2fb$1news.onet.pl...
Ostatnio w tym temacie narzekałem, teraz odwrotnie ;)

We czwartek wracam z pracy (Centrum DC) jadę Kasprzaka w strone tasy toruńskiej. Jak zwykle przy Bema korek jak 150 (niedawno uruchomiono tam sygnalizację, ale niczego to nie zmienilo, a tego dnia akurat nie działała). Powodem korkowania się tego skrzyżowania jest notoryczne wjeżdżanie kierowców jadących Kasprzaka na skżyżowanie z Bema pomimo braku kontyuwania jazdy za skrzyżowaniem. Tego dnia było dokładnie tak samo... z jedną wszakże różnicą. Zaraz za Bema, na chodniku stał zaparkowany radiowóz (doskonale widoczny),

no tak... zamiast kierować ruchem i blokować bezmózgów żeby nie wjeżdżali na skrzyżowanie to stali za skrzyżowaniem i wystawiali mandaty - co piątemu albo co dziesiątemu. faktycznie jest za co chwalić

Data: 2009-05-18 15:25:36
Autor: Paweł Ubysz
chwalę Policję (DC)

Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości news:gurn5k$2kd$1inews.gazeta.pl...
no tak... zamiast kierować ruchem i blokować bezmózgów żeby nie wjeżdżali na skrzyżowanie to stali za skrzyżowaniem i wystawiali mandaty - co piątemu albo co dziesiątemu. faktycznie jest za co chwalić

IMHO lepiej tak , bo jak taki bezmózg dostanie mandat to może mu sie jakas klapka pod sufitem otworzy i nastepnym razem nie wjedzie. A policjanta który kierując ruchem nie pozwoli mu wjechac na zablokowane skrzyzowanie zaraz zapomni.

Data: 2009-05-20 10:06:12
Autor: Toworek
chwalę Policję (DC)
Paweł Ubysz pisze:

[...]

*może* po kilku mandatach za to samo. A wystaw teraz każdemu, kto tak jeździ po kilka mandatów - nie da się. Takie działanie mija się więc z celem, chyba że celem jest zarabianie kasy to ok.

Data: 2009-05-20 10:37:40
Autor: FoxŁódź_nspam
chwalę Policję (DC)

Użytkownik "Toworek" <Toworek@0net.com> napisał w wiadomości news:gv0dlk$55r$2news.ett.com.ua...
*może* po kilku mandatach za to samo. A wystaw teraz każdemu, kto tak jeździ po kilka mandatów - nie da się. Takie działanie mija się więc z celem, chyba że celem jest zarabianie kasy to ok.

może Ty byś tak robił, może Tobie potrzebne byloby kilka mandatów do zrozumienia że tak się nie wolno robić bo niczego nie zyskujesz a utrudniasz życie innym... to zupełnie co innego niż mandat za przekroczenie prędkości czy za złe parkowanie. Wg mnie, każdy kto choć trochę umie korzystać z tego co ma w głowie odpowie sobie na proste pytanie - co mogę zyskać, a czym to grozi? albo czy chcę żeby mi tak robili jeśli ja będę na takiej "Bema"?...

Fox

Data: 2009-06-17 09:12:25
Autor: Artur\(m\)
chwalę Policję (DC)

Paweł Ubysz pisze:

> [...]

jeździ po kilka
mandatów - nie da się. Takie działanie mija się więc z celem, chyba że

A prewencja???
Tysiące widzi ze mozna dostać,
więc unika "zjawiska"??

Artur(m)

Data: 2009-05-18 15:43:55
Autor: marjan
chwalę Policję (DC)
P.H. pisze:
no tak... zamiast kierować ruchem i blokować bezmózgów żeby nie wjeżdżali na skrzyżowanie to stali za skrzyżowaniem i wystawiali mandaty - co piątemu albo co dziesiątemu. faktycznie jest za co chwalić

Nie zgadzam się. Gdyby kierowali i blokowali, to by to było działanie tylko na ten jeden raz. A skoro są osoby które nie wiedzą że nie można wjechać na skrzyżowanie jeśli w ten sposób się je zablokuje (nie będzie możliwości zjechania) to lepiej takiego potraktować mandatem, żeby się nauczył, i na przyszłość tak nie robił. Takie jest przynajmniej moje zdanie w tej kwestii..

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-05-19 09:45:38
Autor: FoxŁódź_nspam
chwalę Policję (DC)

[...]

umiesz czytać? to nie był patrol z drogówki tylko z dzielnicy. A nawet gdyby to była drogówka to skrzyżowanie jest na tyle małe i proste że kierowania tam nie potrzeba, za to edukować bezmózgów owszem, bo najprawdopodobniej te barany które dosały po mandacie oraz Ci którzy to widzieli nie wjadą więcej na żadne skrzyżowanie bez możliwości jego opuszczenia...
tak, wiem że to czasem trudno zrozumieć...

Fox

Data: 2009-05-20 10:09:55
Autor: Toworek
chwalę Policję (DC)
FoxŁódź_nspam pisze:

najprawdopodobniej te barany które dosały po mandacie oraz Ci którzy to widzieli nie wjadą więcej na żadne skrzyżowanie bez możliwości jego opuszczenia...
tak, wiem że to czasem trudno zrozumieć...

najprawdopodobniej... czyli tak samo prawdopodobnie jak to, ze Carlsberg jest najlepszym piwem na świecie.

chwalę Policję (DC)