chwalę Policję (DC)

Data: 2009-05-18 19:23:30
Autor: vpw
chwalę Policję (DC)
Użytkownik "FoxŁódź_nspam" <fmullder@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gurjoa$2fb$1news.onet.pl...
Ostatnio w tym temacie narzekałem, teraz odwrotnie ;)

bylem zaskoczony! po pierwsze pierwszy raz widzę taką "akcję", po drógie oboje funkcjonariusze byli nadwyraz uprzejmi. Sam się zatrzymałem żeby zamienić kilka słów z nimi. Powiedzieli że przyjeżdżają tu od czasu do
W konsekwencji postanowiłem wysłać pismo z podziękowaniem i wyrazami wdzięczności do komendata czy innego szefa tego posterunku/komendy/komisariatu, za postawę policjantów (radiowóz o nr taktycznym zz125)

Ja jestem tylko zaskoczony, że sytuacja indolencji policji zmusza nas do takiego zachowania. Wysyłanie podziękowania, za to że policjanci wykonywali swoją pracę. Byłoby to przykre gdyby nie było prawdziwe. Ja też wysłałbym podziękowanie do straży miejskiej za usuwanie samochodów z chodników w okolicach "gwiezdnego miasteczka" w Wwie, gdyby nie to, że akcja była pokazem ich umiejętności i skończyła się niczym. Warto byłoby teraz za zebrane mandaty postawić słupki na chodnikach i nieprawidłowe parkowanie by się skończyło.

--
vpw

Data: 2009-05-18 19:59:01
Autor: Alex81
chwalę Policję (DC)
In article <gus5ir$llt$1@news.onet.pl>, vpw@poczta.onet.pl says...
Warto byłoby teraz za zebrane mandaty postawić słupki na chodnikach i nieprawidłowe parkowanie by się skończyło.
Tak na marginesie, niedawno mnie trafiła taka myśl: pamiętam że dawno, dawno temu (w złym systemie ale nie tylko, nawet te naście lat temu) naprawdę wiele chodników w centrach miast było zagrodzonych barierkami tudzież kolorowymi słupkami z łańcuchami. Naprawdę dawno już takich nie widziałem, za to samochody parkujące na każdym skrawku chodnika widuję codziennie...

Mamy jakieś lobby antyłańcuchowe czy co? ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-05-19 09:53:10
Autor: FoxŁódź_nspam
chwalę Policję (DC)

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.247bc05410feb24398977anews.onet.pl...
[...]

może chodzi o utrudnienia w dojeździe dla "służb"?

pozdr

Fox

Data: 2009-05-19 09:52:03
Autor: FoxŁódź_nspam
chwalę Policję (DC)

Użytkownik "vpw" <vpw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gus5ir$llt$1news.onet.pl...
[...]

ale mamy taką sytuację a nie inną, można coś z tym robić, albo nie robić nic, ja wybrałem to pierwsze :)

[...]

ale i podjazd karetki straży pożarnej też byłby utrudniony...
poza tym, nie wiem jak to wygląda w tamtym miejscu, ale ograniczanie miejsca bez budowy parkingów jest jakby trochę nie od tej strony...

pozdr

Fox

chwalę Policję (DC)