chwyty na kierownicy

Data: 2012-07-25 12:15:30
Autor: gasan73
chwyty na kierownicy
Witam

Mam pytanie czy kto艣 wie jak zablokowa膰 gumowe chwyty na kierownicy?. Chodzi mi o to, 偶e podczas jazdy na asfalcie kr臋c膮 mi si臋 wok贸艂 w艂asnej osi, a ostatnio podczas jazy terenowej zacz臋艂y si臋 zsuwa膰 do boku. Ma kto艣 jaki艣 sprawdzony spos贸b ?

Data: 2012-07-25 12:18:06
Autor: PeJot
chwyty na kierownicy
W dniu 2012-07-25 12:15, gasan73 pisze:
[...]

Lakier do w艂os贸w.

--
P. Jankisz
"Dop贸ki nie skorzysta艂em z Internetu, nie wiedzia艂em, 偶e na 艣wiecie jest

Data: 2012-07-25 12:18:25
Autor: Krzysztof Magosa
chwyty na kierownicy
W dniu 25.07.2012 12:15, gasan73 pisze:
[...]

Kropelka kleju pod sp贸d przy pomocy strzykawki.

Data: 2012-07-25 12:42:52
Autor: mbut
chwyty na kierownicy
W dniu 12-07-25 12:18, Krzysztof Magosa pisze:
[...]

Mia艂em ten sam problem. 呕aden klej ani lakier nie pom贸g艂. W ko艅cu zakupi艂em nowe chwyty z fabryczn膮 blokad膮. Wystarczy ma艂y imbus i przykr臋ci膰 i trzyma. Ju偶 mam spok贸j.

chwyty na kierownicy