chyba cos tam w multi grzebali?

Data: 2011-11-14 18:51:44
Autor: mierzvoj
chyba cos tam w multi grzebali?
czesc bo widze ze formatke przelewu zmienili, cos jeszcze?
pozdro

Data: 2011-11-14 19:57:17
Autor: Kamil Jońca
mierzvoj <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> writes:

czesc bo widze ze formatke przelewu zmienili, cos jeszcze?
pozdro

Pojawiło się (chyba) "przelew własny", ale szare. I w opcjach
autoryzacji jest "potwierdzanie przelewów własnych"
Nie wiem też czy w "Przelewach" były "waluty".
No i s± widoczne stare karty debetowe.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam

Data: 2011-11-15 08:09:35
Autor: Olgierd
chyba cos tam w multi grzebali?
On Mon, 14 Nov 2011 19:57:17 +0100, Kamil Jońca wrote:

No i sÄ… widoczne stare karty debetowe.

U mnie nie ma :) Ale jest "bilans finansów" -- całkiem niezły szybki przegląd różnych usług.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2011-11-14 20:05:55
Autor: MarekZ
chyba cos tam w multi grzebali?
Użytkownik "mierzvoj" <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Xns9F9DC9220DA54mierzvojgazetapl@213.180.150.16...
czesc

bo widze ze formatke przelewu zmienili, cos jeszcze?

Sporo zmian w usłudze maklerskiej.

Data: 2011-11-15 00:11:01
Autor: luc
On 14 Lis, 19:51, mierzvoj <mierz...@fuckspam.gazeta.pl> wrote:
czesc

bo widze ze formatke przelewu zmienili, cos jeszcze?
pozdro

Pojawił się "Bilans finansów" na liście rachunków:
"Ekran "Bilans finansów" zawiera zestawienie aktywów (oszczędności,
inwestycji, itp.) oraz pasywów (kredytów, zobowiązań, itp.)."

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

chyba cos tam w multi grzebali?