[OF] chyba dostal zadyszki

Data: 2009-10-12 21:52:31
Autor: pg
[OF] chyba dostal zadyszki
Lokata optymalna w open finance, wniosek zlozony w piatek i tego samego dnia
przelew zalapal sie trzecia sesja. Nie mialem wielkiej nadziei na zalozenie jej
w piatek ale na chwile obecna na www.lokaty.open.pl dalej ma status jako
'zlozony wniosek'. Pewnie pojawi sie jutro (mam nadzieje ze z wlasciwa data
zalozenia)

Przy okazji podobna zadyszka z karta keep it simple, juz tydzien analizuja
podpisana jednostronnie umowe ale obiecali ze 'jutro' przyjdzie na pewno z banku
i beda dzwonic... Od momentu pierwszego telefonu z OF to mamy juz prawie miesiac
ale poczekam max do konca tygodnia bo jak nie to simple do kosza :)

GP

Data: 2009-10-12 13:01:37
Autor: Tomek z Wawy
chyba dostal zadyszki
On 12 Paź, 21:52, "pg" <pondoWYTNI...@interia.pl> wrote:

Lokata optymalna w open finance, wniosek zlozony w piatek i tego samego dnia
przelew zalapal sie trzecia sesja.

Ja wniosek zrobiłem w czwartek i w piątek rano poszła kasa. Odezwali
się dopiero w poniedziałek rano, ale z datą piątkową i odsetki
naliczone od piątku, więc jest ok.

Data: 2009-10-13 13:07:18
Autor: gornik
[OF] chyba dostal zadyszki