chyba gorzej już być nie może...

Data: 2009-03-03 09:12:30
Autor: gg
chyba gorzej już być nie może...
doszli do takiego wniosku więc kupują ..... :)
w sumie co mają robić? płacą im za dealowanie - przyszli do roboty odpalili kompy i przystąpili do niej... w sumie chyba wiedzą że sprzedawanie doprowadzi ich do ruiny - z tym że kupowanie nawet szybciej ale tego nie biorą pod uwagę :))))))))))))))

P.

Data: 2009-03-03 09:20:37
Autor: mdzw
chyba gorzej już być nie może...
nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
pozdrawiam,

Użytkownik "gg" <gg@microsoft.com> napisał w wiadomoœci news:goios8$s7q$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.

Data: 2009-03-03 02:01:18
Autor: adp
On 3 Mar, 09:20, "mdzw" <md...@o2.pl> wrote:
nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

"wiecznie" to slowo tak pojemne, ze powyzsze zdanie nic nie wnosi :)

Data: 2009-03-03 11:35:48
Autor: gg
chyba gorzej juz byc nie moze...
Uzytkownik "adp" <adp@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:2532088d-2d7f-41eb-aa91-a073b2683009q11g2000yqh.googlegroups.com...
"wiecznie" to slowo tak pojemne, ze powyzsze zdanie nic nie wnosi :)

ja bym sie wzdragal  uzyc slowa wiecznie do okresu niecalych 2 lat...

ale wracajac do adremu... chlopakom w Ladku cos rura juz zmiekla i pelzaja po minach a u nas co? znowu przyczajony do skoku tygrys ? czemu w20 jest ciagle nad 1250 skoro powinien bycponizej 1200 ?

P.

Data: 2009-03-03 12:44:38
Autor: XXL
chyba gorzej juz byc nie moze...
gg <gg@o2.pl> napisał(a): Czemu w20 jest ciagle nad 1250 skoro powinien byc ponizej 1200 ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dlaczego WIG20 powinien być poniżej 1200 pkt? Bo Ty tak uważasz?
Przecież jest to wróżenie z fusów gdzie może być dołek. Być może już odbiliśmy
się od niego i rozpoczyna się silne kilkumiesięczne odbicie.
Zbyt dużo analityków wieszczy spadek w okolice 1100 pkt dla WIG20.
Większość prawie nigdy nie ma racji.
Zaczyna to wyglądać na początek tego właściwego odbicia. Duża spadkowa piątka
na S&P500 wypełniła się więc zgodnie z teorią fal Elliotta są przesłanki do
rozpoczęcia silnej wzrostowej korekty.

Data: 2009-03-03 17:00:54
Autor: Pester
[...]

Fale Elliota nie dzialaja podczas krachu. Trzeba o nich zapomniec.
Kiedy skonczy sie krach - mozna bedzie do nich wrocic.
Teraz jest jazda z gorki na pazurki i trzeba tylko uwazac na drzewa zeby sie nie rozbic, jak pewien marszalek pewnego wojewodztwa.

Pester

Data: 2009-03-03 19:10:26
Autor: gg
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:goj8nm$pha$1inews.gazeta.pl...
Dlaczego WIG20 powinien być poniżej 1200 pkt? Bo Ty tak uważasz?
Przecież jest to wróżenie z fusów gdzie może być dołek. Być może już odbiliśmy
się od niego i rozpoczyna się silne kilkumiesięczne odbicie.

nie żartuj sobie... :) przyjdzie taki dzień... być może to już jutro, że zrobimy 200pkt w dół na jednej sesji

P.

Data: 2009-03-03 22:05:17
Autor: XXL
chyba gorzej juz byc nie moze...
gg <gg@microsoft.com> napisał(a): Nie żartuj sobie... :) przyjdzie taki dzień... być może to już jutro, że zrobimy 200pkt w dół na jednej sesji
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dobrze się czujesz? Przecież 200 pkt. na WIG20 to 15%. Tak dramatyczne spadki są teraz niemożliwe. WIG20 spadł od szczytu o ok. 65%.
Wygląda na to, że silniejsze wybicie w górę to kwestia maximum 2 tygodni. --

Data: 2009-03-03 23:19:20
Autor: Pester
chyba gorzej juz byc nie moze...
" XXL"

Dobrze się czujesz? Przecież 200 pkt. na WIG20 to 15%.
Tak dramatyczne spadki są teraz niemożliwe. WIG20 spadł od szczytu o ok. 65%.
Wygląda na to, że silniejsze wybicie w górę to kwestia maximum 2 tygodni.

Zapamietamy sobie twoje slowa.
Przeciez kazdy widzi od dawna ze lecimy z gorki na pazurki.
Nie ma mozliwosci zatrzymania sie po drodze.

Pester

Data: 2009-03-03 23:30:15
Autor: sorden
 XXL wrote:

Wygląda na to, że silniejsze wybicie w górę to kwestia maximum 2 tygodni.

I tak juz od 2 miesiecy.. ;)

--
in

Data: 2009-03-03 18:28:45
Autor: Zbyszek
Dnia 03-03-2009 o 11:35:48 gg <gg@o2.pl> napisał(a):

[...]

moze to krotka historia w20 odgrywa role i techniczne konotacje.
usiaki chyba przerabiaja program obowiazkowy jazdy w dol.
Była kiedys juz mowa o inflacji konta DJIA. Tytułem odswiezenia tematu  linki

http://homepage.mac.com/ttsmyf/recDJIAtoRD.html
http://home.earthlink.net/~intelligentbear/com-dj-infl.htm

nie ma specjalnie zgodnosci ani co do wysokosci inflacji ani kanału dija.
Jednak przy obecnych wartosciach wyglada na to ze rentownosc akcji spadla  juz ponizej sredniej.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-03-03 11:55:47
Autor: Pester

"mdzw" <mdzw1@o2.pl> wrote in message news:goippd$p2e$1nemesis.news.neostrada.pl...
nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

Mylisz sie.
W przypadku krachu spada i spada w nieskonczonosc.
A gdy skonczy sie krach w koncu, to w gore beda szly, ale juz calkiem nowe spolki.
Wiec mozna mowic o wiecznym spadaniu.

Pester

Data: 2009-03-03 12:03:00
Autor: george

"Pester" <pester@o2.pl> wrote in message news:goj2bu$i1g$1opal.futuro.pl...

[...]

spada nawet wtedy kiedy te nowe ida do góry...

Data: 2009-03-03 03:39:29
Autor: adp
> [...]

> spolki.
> Wiec mozna mowic o wiecznym spadaniu.

spada nawet wtedy kiedy te nowe ida do góry...

Ale te stare, spadajace do centa (czyli "w nieskonczonosc") maja coraz
mniejsza kapitalizacje, wiec sie nie licza.

Data: 2009-03-03 13:51:21
Autor: george

"adp" <adp@poczta.onet.pl> wrote in message news:1a32b0d0-dbfa-4404-aa7e-9e714525ca04o36g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

Ale te stare, spadajace do centa (czyli "w nieskonczonosc") maja coraz
mniejsza kapitalizacje, wiec sie nie licza.

czyli jednak czasami cos "rosnie" ...  ktos tu mówil o wiecznym spadaniu...
Z tekstu Pestera wynika ze po IPO spólki juz tylko spadaja...

Data: 2009-03-03 16:20:26
Autor: maksWYTNIJTO
chyba gorzej juz byc nie moze...

 Wniosek jest taki że trend się odmienił to znaczy że gorzej juz być
 nie może...to skoro jest taki optymizm to do dna daleko.

Data: 2009-03-03 08:03:44
Autor: macieks
chyba gorzej juz byc nie moze...
Ja tam wole przy każdym wybiciu ponad 1400 wziąć S.
Te obroty przy ostatnich wzrostach, to nie jest to.
 Sytuacja jest bardzo podobna do wrzesień-październik 2008. USA
zrobiły połowe ruchu spadkowego, a my nic.
Później i tak zdrowo pier..lło. Był jeden taki dzień co o 10 000 LOP
wzrósł, wtedy był to wzrost LOP-u o 20%.
Pamiętam to bobrze, bo wtedy zajmowałem pozycje przeciwną :)
Historia się może powtórzyć, albo i nie, któż to wie :):)

Data: 2009-03-04 02:10:15
Autor: fatso
macieks wrote:
[...]

Obserwuje KGHM(po cichu wzrasta) oraz  PKOBP(spadek zatrzymany chociaz na zalosnym poziomie).
Obie spolki maja szanse na ostre wybicie w gore przy pierwszych oznakach wiosny bo sa bezpieczne
 z uwagi na obecnosc w nich SP.
Spekulowalem troche na Barclays Group w Londynie. W piatek przegralem 10 tys zlotych, musialem sprzedac
moja kopalnie zlota i inne male gowna by wyrownac strate. S-ka potezna, dala 6 miliardow funtow rocznego
zysku, nic nie mozna bylo poradzic jednak przeciw ogolnym bankowym spadkom spowodowanym przez negatywny
sentyment wobec innej potegi- Lloydsa.
 Czyli sprawdza sie stare antyczne powiedzenie: Nec Hercules contra plures. Na polskie to sie tak tlumaczy: I Herkules dupa gdy na niego kupa!

W poniedzialek lizalem rany- i slusznie bo byly dalsze spadki. We wtorek odegralem
25% strat ostroznie spekulujac na tym samym Barclays.  Moja ogolna impresja jest taka ,ze inwestowac jeszcze nie warto
ale zrobic pieniadze mozna, jesli sie ma odpowiednia platforme, kredyt u brokera- no i trzyma sie palec nieustannie na cynglu.
To ostatnie jest b.wazne. Stracilem 200 funtow potencjalnego zysku( 1.1 tys PLN) przez to ze poszedlem posniadac na jajeczku
i bekonie z moim robotnikiem z Polski. W miedzyczasie byl spike na obserwowanym walorze. Stracilem bo nie bylem przy ekranie.
Musialem sprzedac spekulke bez zysku. Tysiac zl za sniadanie- troche drogo.

fatso

chyba gorzej już być nie może...