chyba kiepsko jest z razwiedką skoro uruchomili giertycha...

Data: 2010-02-20 08:57:07
Autor: cytryna
chyba kiepsko jest z razwiedką skoro uruchomili giertycha...
a i z JKM wychodzi trochę smrodu...qrka wodna, dałem się nabrać temu
gościowi...
no cóż, ale może koniec komuny w Polsce jest bliski...

Mariusz Merta

Z Internetu i wszystko jasne:
67. Janusz Korwin-Mikke... Ozjasz Goldberg, tworca i prezes Unii
    Polityki Realnej, znany nawiedzony liberal. --

Data: 2010-02-20 06:39:21
Autor: Mariusz Merta
chyba kiepsko jest z razwiedką skoro uruchomili giertycha...

Z Internetu i wszystko jasne:
67. Janusz Korwin-Mikke... Ozjasz Goldberg, tworca i prezes Unii
    Polityki Realnej, znany nawiedzony liberal.

qrka wodna, a ja myślałem że to John Wayne na emeryturze incognito...

Mariusz Merta

chyba kiepsko jest z razwiedką skoro uruchomili giertycha...