[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

Data: 2009-11-17 14:09:46
Autor: Cyprian Prochot
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
z Otomoto :

http://otomoto.pl/peugeot-406-gps-automat-climatronic-110km-C10015073.html
Opis pojazdu:
AUTO PO DACHOWANIU.
OSOBISCIE JE ROZBIłEM.
WCZESNIEJ BYłO PIEKNE I DOBRE.
..

AUTO BEZWYPADKOWE.

;-))))

Cyprian Prochot

Data: 2009-11-17 14:17:49
Autor: bratPit[pr]
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

z Otomoto :

http://otomoto.pl/peugeot-406-gps-automat-climatronic-110km-C10015073.html
Opis pojazdu:
AUTO PO DACHOWANIU.
OSOBISCIE JE ROZBIłEM.
WCZESNIEJ BYłO PIEKNE I DOBRE.

AUTO BEZWYPADKOWE.

spoko, kupi się podobnego anglika, poprzekłada dach i inne rzeczy i pójdzie jako igła...
brat

Data: 2009-11-17 14:29:02
Autor: Cyprian Prochot
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hdu7q0$9ji$1inews.gazeta.pl...

spoko, kupi się podobnego anglika, poprzekłada dach i inne rzeczy i pójdzie jako igła...

mi osobiscie najbardziej podoba sie: "WCZESNIEJ BYłO PIEKNE I DOBRE." ;)

Cyprian Prochot

Data: 2009-11-17 13:29:14
Autor: kamil
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

"Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> wrote in message news:hdu8df$ebi$1news.onet.pl...

[...]

"sprzedam kota, troche martwy, ale wczesniej byl bardzo przyjazny i sikal do kuwety!".

Data: 2009-11-17 13:33:32
Autor: go!
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

"Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> wrote
mi osobiscie najbardziej podoba sie: "WCZESNIEJ BYłO PIEKNE I DOBRE." ;)

Hmm, ale auto jest pewne. Kupione z sadu we Francji, no i wlasciciel, OSOBISCIE je rozbil, wiec wiesz... z pierwszej reki :)
Zero ryzyka, ze kupisz jakiegos zloma :P

Data: 2009-11-17 14:46:25
Autor: ::[TOOMAS]::
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
go! pisze:
[...]

No i jeszcze na jazdę zaprasza :)))

Data: 2009-11-17 15:44:03
Autor: bratPit[pr]
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
spoko, kupi się podobnego anglika, poprzekłada dach i inne rzeczy i pójdzie jako igła...

mi osobiscie najbardziej podoba sie: "WCZESNIEJ BYłO PIEKNE I DOBRE." ;)

napisał to w chwili słabości ;-)
brat

Data: 2009-11-17 14:35:17
Autor: Noel
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
Cyprian Prochot pisze:
[...]

Kabriolet za niecałe 6 tysiaków, lekko powgniatany :D

--
Tomek "Noel" B.

Data: 2009-11-17 14:55:32
Autor: Agent
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

Użytkownik "Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> napisał w wiadomości news:hdu79a$agt$1news.onet.pl...
[...]

.

Mój maluch po dachowaniu wyglądał duuużo lepiej. Ten wygląda jakby ktoś go spuścił z VI piętra

Data: 2009-11-17 16:23:37
Autor: Irokez
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:hdua0l$l6t$1news.onet.pl...

[...]

Kto wie z jakiego parkingu przyszło mu dachować ;)

--
Irokez

Data: 2009-11-17 20:05:32
Autor: Maverick
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
Cyprian Prochot pisze:
[...]

Lepsze jest to:
PRZYJECHAłEM NIM NA KOłACH DO POLSKI.
NIC NIE STUKA NIE PUKA.

:D

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2009-11-17 23:01:22
Autor: G Nowak
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D
Lepsze jest to:
PRZYJECHAłEM NIM NA KOłACH DO POLSKI.

Dobra sciema, ten trup nie wart wiecej od tony zlomu zostalby zatrzymany przez pierwszy radiowoz ;)

--
pozdr

Data: 2009-11-18 08:05:20
Autor: Wojtekk
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:hdv9vl$o2b$1inews.gazeta.pl...
Lepsze jest to:
PRZYJECHAłEM NIM NA KOłACH DO POLSKI.

Dobra sciema, ten trup nie wart wiecej od tony zlomu zostalby zatrzymany przez pierwszy radiowoz ;)

Widocznie najpierw przyjechał na kołach, a później osobiście rozbił :-D

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-11-18 09:17:53
Autor: Cyprian Prochot
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

Użytkownik "Wojtekk" <usun_kreski-w-o-j-k-o-s@wp.pl> napisał w wiadomości news:he05vc$k0t$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Dobra sciema, ten trup nie wart wiecej od tony zlomu zostalby zatrzymany przez pierwszy radiowoz ;)

Widocznie najpierw przyjechał na kołach, a później osobiście rozbił :-D

ale wczesniej auto bylo PIEKNE I DOBRE :)

Cyprian Prochot

Data: 2009-11-18 13:57:52
Autor: kamil
[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D

"Cyprian Prochot" <cyppis@NOSPAMe-koncept.pl> wrote in message news:he0ahp$p00$1news.onet.pl...

[...]

Eh, niedowiarki, przeciez sprzedajacy ZAPRASZA DO JAZDY I OGLaDANIA TEGO FAJNEGO AUTA. Sprawdz sam, ze nic nie puka jesli nie wierzysz!

Pozdrawiam
Kamil

[PIATEK] chyba nie bylo :D:D:D