chyba nie by³o link (wypadek) ferrari

Data: 2012-05-22 14:18:15
Autor: Amir
chyba nie by³o link (wypadek) ferrari
Data: 2012-05-22 14:22:31
Autor: Amir
chyba nie by³o link (wypadek) ferrari
Data: 2012-05-22 21:04:04
Autor: marcin
chyba nie by�o link (wypadek) ferrari
W dniu 2012-05-22 14:18, Amir pisze:
  http://www.dailymail.co.uk/news/article-2147513/Dash-camera-captures-horrific-fatal-crash-rare-Ferrari-hurtles-taxi.htmlpozdrawiamA

http://www.youtube.com/watch?v=IyyTbLc6JbU

i komentarz:
"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"

Data: 2012-05-22 21:57:52
Autor: R2r
chyba nie by�o link (wypadek) ferrari
W dniu 2012-05-22 21:04, marcin pisze:
i komentarz:
"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"
Sądzisz, że dziś każdy jest w stanie to przeczytać (o rozumieniu już nawet nie wspomnę)? ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-05-22 22:10:47
Autor: 'Tom N'
R2r w <news:4fbbefbb$1news.home.net.pl>:

[...]

DziÅ› tak:
http://translate.google.com/#ru|pl|Поквакали%20чуть%20и%20поехали%20дальше

A gdy już film obejży z dźwiękiem, to nawet to kalekie tłumoczenie googla
pojmie

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-05-22 22:26:20
Autor: R2r
W dniu 2012-05-22 22:10, 'Tom N' pisze:
"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"
Sądzisz, że dziś każdy jest w stanie to przeczytać (o rozumieniu już
nawet nie wspomnÄ™)? ;-)

DziÅ› tak:
http://translate.google.com/#ru|pl|Поквакали%20чуть%20и%20поехали%20дальше

Pokvakali trochę i poszedł na

A gdy już film obejży z dźwiękiem, to nawet to kalekie tłumoczenie googla
pojmie
Hmm... No nie wiem... :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-05-22 22:54:56
Autor: marcin
[...]

no to pomoge ci:

www.gooru.de

Pokvakali chut' i poehali dal'she.

Data: 2012-05-23 21:50:18
Autor: R2r
W dniu 2012-05-22 22:54, marcin pisze:
[...]

"mi"? :D

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-05-23 00:13:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
chyba nie by�o link (wypadek) ferrari
Hello R2r,

Tuesday, May 22, 2012, 10:26:20 PM, you wrote:

[...]

:)

A gdy już film obejży z dźwiękiem, to nawet to kalekie tłumoczenie googla
pojmie
Hmm... No nie wiem... :-)

Miałeś problem ze zrozumieniem?

"Pokwakali ciut i pojechali dalej"

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-23 21:45:57
Autor: R2r
[...]

Nie. Ja akurat (sądzę, że podobnie jak i Ty) miałem okazję poznać ten język. Dla większości sporo od nas młodszych jednak cyrylica jest czymś, co tylko wydaje im się, że rozumieją. Podobnie zresztą jak i język. :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2012-05-22 22:52:33
Autor: marcin
W dniu 2012-05-22 21:57, R2r pisze:
W dniu 2012-05-22 21:04, marcin pisze:
i komentarz:
"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"
Sądzisz, że dziś każdy jest w stanie to przeczytać (o rozumieniu już
nawet nie wspomnÄ™)? ;-)

ubolewam ze nie naucza sie juz w podstawowce rosyjskiego. mlodzi nie zrozumieja a starsi powinni. a jak starszy nie rozumie/przeczyta to jest debilem.

Data: 2012-05-25 09:17:48
Autor: Artur M. Piwko
chyba nie by�o link (wypadek) ferrari
In the darkest hour on Tue, 22 May 2012 22:52:33 +0200,
marcin <lkadjh@kbdosd.cwo> screamed:
[...]

W podstawówce nie wiem. W gimnazjach gdzieniegdzie uczy.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
[ 09:17:28 user up 13179 days, 21:12,  1 user, load average: 0.50, 0.04, 0.87 ]

     It's like kissing Hitler.  -- Tony Curtis talking about Marilyn Monroe

Data: 2012-05-22 23:43:41
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, May 22, 2012, 9:57:52 PM, you wrote:

i komentarz:
"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"
Sądzisz, że dziś każdy jest w stanie to przeczytać (o rozumieniu już nawet nie wspomnę)? ;-)

Ja mam tylko problem z tym kwakaniem - znowu cos o Kaczyńskich?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-05-23 21:47:59
Autor: R2r
chyba nie by�o link (wypadek) ferrari
Hello R2r,

"Поквакали чуть и поехали дальше ))))"

Ja mam tylko problem z tym kwakaniem - znowu cos o Kaczyńskich?

:D

--
Pozdrawiam. Artur.

chyba nie by³o link (wypadek) ferrari