chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...

Data: 2011-02-13 13:38:42
Autor: schizo123
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudziło mi się po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostów mnie nie zaciekawił).

Trafiłam na Shameless US jedynie i chwała, ale odcinki co tydzień bo to nówka a po angielski nie chce mi się sięgać skoro już zaczęłam ten.

Pomocy jednak! Nie mam co oglądać, czy naprawdę już nic nie zostało?

Dla uściślenia - widziałam już: 6 pod ziemią, Mad Men, Breaking Bad, True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery, BG (niecałe, więc coś mi tam jeszcze zostało...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

Znacie coś naprawdę dobrego? Na poziomie powyższych? W rezerwie mam Pacyfik i może w końcu Soprano, choć szczerze na razie nie mam ochoty. Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

pozdrawiam
schizoidalna

Data: 2011-02-13 08:41:33
Autor: Piotr
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On 13 Lut, 13:38, schizo123 <adresdlasp...@dalekotam.pl> wrote:
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudzio mi si po 5

Znacie co naprawd dobrego? Na poziomie powyszych? W rezerwie mam

Polecam wietny nowy serial Episodes, bez miechu z puszki ale
przemieszny komediowy serial o tworzeniu ... komediowego serialu.
Bezbdny Matt LeBlanc.

Piotr

Data: 2011-02-13 08:58:17
Autor: Piotr
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On 13 Lut, 13:38, schizo123 <adresdlasp...@dalekotam.pl> wrote:

Znacie co naprawd dobrego? Na poziomie powyszych? W rezerwie mam

Aha, i jeszcze Come Fly with Me, jeli kto lubi Little Britain to
si nie zawiedzie. Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2011-02-13 20:31:05
Autor: Marek
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Cze  Piotr
Sun, 13 Feb 2011 08:58:17 -0800 (PST) w
napisae:

Aha, i jeszcze Come Fly with Me, jeli kto lubi Little Britain to
si nie zawiedzie.

....chociaz takie miaem wrazenie. zawodu.
ale z odcinka na odcinek coraz lepiej a ostatni jest genialny - scenami
aplikacji o kurs pilota czy przesuchania Polaka przez chief imigration.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-02-13 17:02:15
Autor: schizo123
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 14:26, boxfish pisze:

Fringe ?

Dzięki, spojrzę cóż to. Fajnie by było gdybyście pisali dlaczego Wam się podobały te seriale:) zawsze to coś więcej niż suche opisy z iembedowca

pzdr

Data: 2011-02-13 18:13:47
Autor: kalina
schizo123, dnia [2011-02-13 17:02] napisał(a) tak:
[...]

Dałem radę obejrzeć 3 odcinki Fringe. Za dużo głupoty na raz :)

--
kalina

Data: 2011-02-13 19:18:45
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 18:13, kalina pisze:

Dałem radę obejrzeć 3 odcinki Fringe. Za dużo głupoty na raz :)

Mam podobne odczucia.
Po pierwsze nie znoszę prezentowania nauki w ten sposób w szeroko
rozumianej fantastyce. Po drugie nazwisko Abramsa działa na mnie
odstraszająco jeśli chodzi o seriale (efekt sposobu w jaki zakończyli
"LOST" i "Alias"). ;)

Data: 2011-02-13 19:33:07
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/13/2011 6:13 PM, kalina wrote:
[...]

Pierwszy sezon mocno nierówny, potem jest trochę lepiej - przy czym właściwie robi się to film o czymś całkiem innym. Głupota zostaje, ale przynajmniej schodzi troszkę na dalszy plan i pojawia się wątek przewodni.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 14:56:22
Autor: Sten

Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Data: 2011-02-13 17:02:51
Autor: schizo123
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Widziałam już. Od tego zaczęłam swoją przygodę z serialami.

Data: 2011-02-13 17:20:48
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-13 17:02, schizo123 pisze:
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Widziałam już. Od tego zaczęłam swoją przygodę z serialami.

No to fringe może ci się spodobać

Data: 2011-02-15 02:05:34
Autor: piotrek walczak
On 13 Lut, 16:20, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:
> Widziaam ju. Od tego zaczam swoj przygod z serialami.
No to fringe moe ci si spodoba

Szczegolnie pierwszy odcinek drugiego sezon i to, co leci na ekranie
telewizora. ;-)

Pozdr.
PW

Data: 2011-02-13 19:25:24
Autor: Atlantis
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Klasyką nazwałbym co najwyżej dwa-trzy (w porywach cztery) sezony tego
serialu. Przy czym im bliżej pilota, tym lepiej. TXF cierpiało na tą
samą chorobę, na którą później zapadły BSG i LOST. Scenarzyści niby
zapierali się, że mają "plan" ale tak naprawdę za cholerę nie wiedzieli
jak skończyć serial. Do końca dzielnie improwizowali mnożąc zagadki
mające utrzymać widza przed ekranem. Oczywiści koniec końców już nie
dało się tego całego chaosu spiąć sensowną klamrą. :)

Po drugie jednak trochę za bardzo poszli w nadprzyrodzoność. Zabrakło
wyważenia - moim zdaniem powinni lepiej wykorzystać duet Mulder
(marzyciej) i Scully (sceptyczka). Przynajmniej raz na jakiś czas
odcinek powinien sprowadzać na ziemię (jak w Scooby Doo :P) prezentując
całkiem naturalne wyjaśnienie fenomenu, który początkowo sprawiał
wrażenie nadprzyrodzonego. :)

Data: 2011-02-13 21:09:22
Autor: kalina
Atlantis, dnia [2011-02-13 19:25] napisał(a) tak:
[...]

Najlepsze sezony to poza pierwszym (ale tam aktorzy grali - mocne słowo w tym przypadku - jakby mieli gumowe maski na twarzach) trzeci i piąty.
A co do wątku przewodniego to się zgadzam - zupełnie bez sensu, niestety.

[...]

True.
BTW: Scooby Doo - nienawidzę!

Chris Carter zrobił swego czasu jeszcze serial Millenium - widziałem dwa sezony i trzeba powiedzieć, że dość zacny klimat tam stworzyli. Zresztą serial został chyba uwalony po tych dwóch sezonach (tak mi się wydaje, nie chce mi się teraz sprawdzać)...

--
kalina

Data: 2011-02-13 21:38:16
Autor: p0li
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
O->Dnia 2011-02-13 21:09:22 niejaki kalina napisa:
Chris Carter zrobi swego czasu jeszcze serial Millenium - widziaem dwa sezony i trzeba powiedzie, e do zacny klimat tam stworzyli. Zreszt serial zosta chyba uwalony po tych dwch sezonach (tak mi si wydaje, nie chce mi si teraz sprawdza)...

imho 3 sezony
i ztcp to lecia kiedy wieczorami w tvp

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2011-02-14 16:55:34
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 21:09, kalina pisze:

Najlepsze sezony to poza pierwszym (ale tam aktorzy grali - mocne słowo
w tym przypadku - jakby mieli gumowe maski na twarzach) trzeci i piąty.
A co do wątku przewodniego to się zgadzam - zupełnie bez sensu, niestety.

Ja generalnie najlepiej wspominam pierwszy sezon. Nawet jeśli aktorstwo
nie było w nim najwyższych lotów, to mieliśmy do czynienia z taką samą
sytuacją jak w "The Outer Limits" - ogólny klimat serialu nadrabiał
wszystkie inne braki. ;) Niektóre odcinki (np. "The Darkness Falls")
naprawdę mocno zapadały w pamięć. Nie mogę tego powiedzieć o ostatnich
sezonach - pamiętam tylko jakieś fragmenty wyrwane z kontekstu...

True.
BTW: Scooby Doo - nienawidzę!

Ja akurat dosyć miło wspominam tę kreskówkę z dzieciństwa. Przywołałem
ją tutaj, ponieważ tam właśnie najbardziej niesamowite zjawiska
"nadprzyrodzone" okazywały się być mistyfikacjami. Nie pamiętam jednego
odcinka, w którym duch albo potwór nie byłby zamaskowanym człowiekiem.
;) W TXF takich wątków właśnie zabrakło. Niby po co budować duet
głównych bohaterów w oparciu o przeciwieństwo: marzyciel-sceptyczka,
skoro to właśnie Mulder miał mieć zawsze rację co do
kosmicznej/nadprzyrodzonej natury danego zjawiska i co najwyżej
delikatnie mylił się w interpretacji?

I jeszcze jedna uwaga. TXF oraz "Czynniki PSI" po jakimś czasie naprawdę
bardzo, bardzo mocno mnie rozczarowały, gdy okazało się, iż zapewnienia
scenarzystów o tym, że fabułę oparto na "udokumentowanych wydarzeniach"
są warte tyle, co treść książek Danikena. ;)

[...]

Leciał jeśli mnie pamięć nie myli na TV4, gdzieś na przełomie wieków. ;)
Całkiem niezły klimat. Przy czym za poziom tego serialu odpowiadał
głównie fenomenalny Lance Henriksen.

Data: 2011-02-13 16:44:07
Autor: Marek
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...
Cze  schizo123
Sun, 13 Feb 2011 13:38:42 +0100 w <news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl> napisae:

Znacie co naprawd dobrego?

mnie niestety nic nie powalio - jesli chodzi o najnowsze produkcje. ostatnio ogldaem / aktualnie zawieszam oko na / mozesz sprobowac (jesli jeszcze nie testowalas): Hawaii Five-0 (2010), Boardwalk Empire, Blue Bloods, Burn Notice, Luther (ang.), Mentalist  - policyjne/kryminalne/sensacyjne
Outcasts, 4400, - s-f Life on Mars (i UK i US s spoko) - cos pomiedzy policyjnym a s-f
Mental (ona lubi, ja nie sledze)
Pillars of the Earth - nie powala, ale przyzwoity.  stare ale dobre: Sleeper Cell (2005)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-02-13 20:59:20
Autor: zly
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...
Dnia Sun, 13 Feb 2011 16:44:07 +0000, Marek napisa(a):

Pillars of the Earth - nie powala, ale przyzwoity.

Obejrzaem pierwszy odcinek, stwierdziem, e fajne wic zabraem si za
ksik. Ksika bardzo fajna, ale po przeczytaniu ksiki jak zabraem si
za serial to troch nieporozumienie :) Pomijajc oczywiste skrty, to za
duo tam zmian w stosunku do ksiki i wydaje si prosty i pytki. Ale moe
jak kto nie czyta to bdzie ok :)

--
marcin

Data: 2011-02-13 17:55:34
Autor: RedLite
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 13:38, oskarony *schizo123*, zezna co nastpuje:

Wic czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

The Shield (jak lubisz policyjne - to jest najlepszy)
Boardwalk Empire
In Treatment
Mentalist

--
*RedLite*

Data: 2011-02-13 18:15:02
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/13/2011 1:38 PM, schizo123 wrote:
[...]

A gdzie Dr Who i Torchwood? Lekkie sf z odpowiednią dozą angielskiego humoru. No i produkcja BBC - jak dla mnie to wystarcza za rekomendację.
Apparitions - też BBC, dochodzenia w sprawie cudów.
Miracle - znowu ksiądz i klimaty okołoreligijne. Trudno mi ocenić jakość, bo mam skrzywienie.
Sea of Souls - też coś jak X-files, tyle, że w klimatach okultystycznych. Niestety widziałem tylko kilka odcinków, miałem problem ze znalezieniem, ale to co znalazłem podobało.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 19:30:58
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 18:15, Arkadiusz Dymek pisze:

A gdzie Dr Who i Torchwood? Lekkie sf z odpowiednią dozą angielskiego
humoru. No i produkcja BBC - jak dla mnie to wystarcza za rekomendację.

Ba! Jak dla mnie "Doctor Who" jest jedynym z obecnie wyświetlanych
seriali, który jeszcze się liczy.
"Torchwood" - dwie przyzwoite serie, po której nastąpiła fantastyczna
trzecie (w formie sześcioodcinkowej miniserii). Z niecierpliwością
czekam na czwartą.
Z brytyjskich produkcji mogę jeszcze polecić "Paradox". Niestety serial
dostał cancela po pierwszej (mini)serii (pięć odcinków) i główny wątek
nigdy nie został rozwiązany. :/

Bardzo wysoko oceniałem "Stargate Universe" (po marnych pierwszych
dziesięciu odcinkach pięknie się rozkręcił) ale ten niestety zaliczył
cancela. :/

Data: 2011-02-13 19:39:51
Autor: Rais
W dniu 2011-02-13 19:30, Atlantis pisze:
[...]

O! Dobrze mówi!

--
pzdr

Data: 2011-02-13 18:15:46
Autor: kalina
schizo123, dnia [2011-02-13 13:38] napisał(a) tak:

Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

Anime?
A może coś z klasyki? The Outer Limits pamiętasz? Ostatnio zacząłem sobie powtarzać. Słabi aktorzy, słabe efekty, ale klimat niesamowity.

--
kalina

Data: 2011-02-13 18:20:41
Autor: kalina
kalina, dnia [2011-02-13 18:15] napisał(a) tak:
[...]

Mouse M.D. się nadaje.
Californication - humor, pewnie kwestia gustu, ale imo jest tam kilka naprawdę mistrzowskich akcji przy których można płakać ze śmiechu, konkretne postaci i Duchovny pokazał, że coś tam umie pograć.

A jeszcze ludzie (niektórzy) chwalą Lie to Me.

--
kalina

Data: 2011-02-13 19:34:22
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 18:15, kalina pisze:

A może coś z klasyki? The Outer Limits pamiętasz? Ostatnio zacząłem
sobie powtarzać. Słabi aktorzy, słabe efekty, ale klimat niesamowity.

Ja też zacząłem oglądać stare odcinki. Przy czym w sporej części dla
mnie są to nie powtórki, a premiery. W pierwszych czterech sezonach mam
ogromne braki. Z aktorstwem bywa różnie - czasem jest słabo, ale nieraz
można zauważyć osoby znane z głównych ról w innych produkcjach. Klimat
faktycznie wszystko rekompensuje.
Jeśli ktoś się wciągnie, to moim zdaniem warto też (mimo wszystko)
obejrzeć oryginalne dwie serie z lat sześćdziesiątych.

A "The Twilight Zone" (1959-1964) ktoś widział? Bo niektóre odcinki
naprawdę potrafią wgnieść człowieka w fotel. :)

Data: 2011-02-13 20:07:25
Autor: moon
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia Sun, 13 Feb 2011 19:34:22 +0100, Atlantis napisa(a):

 > A "The Twilight Zone" (1959-1964) kto widzia? Bo niektre odcinki
naprawd potrafi wgnie czowieka w fotel. :)

Ja widziaem. Niketre, zwaszcza ogldane ...dzieci lat temu byy cakiem
nieze.
Ale dzisiaj to ju mierdzi naftalin i nie straszy.

moon

Data: 2011-02-13 20:11:02
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/13/2011 7:34 PM, Atlantis wrote:
[...]

Klimat jest niezły, pomysły nieraz też, tylko... czemu zawsze obcy omawiając plan zniszczenia Ziemi, robią to po angielsku?

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 20:38:40
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 20:11, Arkadiusz Dymek pisze:

Klimat jest niezły, pomysły nieraz też, tylko... czemu zawsze obcy
omawiając plan zniszczenia Ziemi, robią to po angielsku?

Licentia poetica. ;)

Data: 2011-02-13 21:12:31
Autor: kalina
Arkadiusz Dymek, dnia [2011-02-13 20:11] napisał(a) tak:

[...]

No właśnie tam akurat nie zawsze :)

Zresztą o wiele bardziej boli, jak w Czekoladzie Johnny Depp podrywa Juliette Binoche po angielsku...

--
kalina

Data: 2011-02-13 23:17:12
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 21:12, kalina pisze:

No właśnie tam akurat nie zawsze :)

W SG-1 OIDP Goa'uldom też się nieraz zdarzało rozmawiać między sobą w
swoim własnym języku. :) A czepianie się do "kosmitów mówiących po
angielsku" jest zwykłym czepianiem się. Przecież jakieś uproszczenia
zawsze trzeba wprowadzić, gdy dysponuje się czterdziestoma minutami
czasu antenowego a realia serialu nie pozwalają na żadne translatory
albo inne rybki babel. ;)

Przecież równie dobrze można by mieć pretensje do twórców B5 o to, że
Londo z Virem omawiali między sobą sprawy dyplomacji po angielsku. ;)

Data: 2011-02-13 18:23:48
Autor: Artur A.
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Skins? Wersja UK nie US.

Data: 2011-02-13 18:44:19
Autor: p0li
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...
O->Dnia 2011-02-13 13:38:42 niejaki schizo123 napisa:
BG (niecae, wic co mi tam jeszcze zostao...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

z sf to polecam firefly (niedokoczony)
defying gravity (niedokoczony)
babylon 5 - niedoceniany

Data: 2011-02-13 19:36:27
Autor: Atlantis
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 18:44, p0li pisze:

babylon 5 - niedoceniany

Jeden z niewielu seriali w ktrym wyranie wida, i scenarzyci od
pocztku do koca kierowali si konkretnym zamysem i mieli opracowan
histori caego uniwersum. Jak dla mnie pozycja obowizkowa.

Poniewa autor wtku o nich nie wspomnia, to moe jeszcze SG-1 i
"Farscape"? ;)

Data: 2011-02-13 18:47:51
Autor: Artur Wieckowski
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Czemu nikt nie zaproponowal komediowego The Office?
Znaczy sie ze moj gust kompletnie rozmija sie z Waszymi gustami?
Dwight mnie po prostu rozwala. Swietnie zagrany.

pozdr,
AW

Data: 2011-02-13 18:50:49
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/13/2011 6:47 PM, Artur Wieckowski wrote:
Czemu nikt nie zaproponowal komediowego The Office?
Znaczy sie ze moj gust kompletnie rozmija sie z Waszymi gustami?
Dwight mnie po prostu rozwala. Swietnie zagrany.

Office jak Office, ale IT Crowd to je to!

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 18:56:04
Autor: Artur Wieckowski
Użytkownik "Arkadiusz Dymek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d58198f$1@news.home.net.pl...

Office jak Office, ale IT Crowd to je to!

Nie widzialem, wiec jeszcze sie nie wypowiem, ale dzieki za rekomendacje.

pozdr,
AW

Data: 2011-02-13 20:35:29
Autor: Marek
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Cze  Arkadiusz Dymek
Sun, 13 Feb 2011 18:50:49 +0100 w <news:4d58198f$1news.home.net.pl>
napisae:

IT Crowd to je to!

z UK to jeszcze poczciwy 'Father Ted' - genialny.
The big bang theory - IMHO obecnie najzabawniejszy sitcom.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-02-13 23:19:23
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 21:35, Marek pisze:

The big bang theory - IMHO obecnie najzabawniejszy sitcom.

Pierwszy od bardzo, bardzo dawna amerykaski sitcom, ktry faktycznie
(mnie) mieszy. I to mieszy w taki sposb, e faktycznie si miej, a
nie tylko nieznacznie zmieniam wyraz twarzy. :)

Data: 2011-02-13 20:26:19
Autor: the_foe
[...]

Big Love - o poligamii
Big Bang Theory - geeks w zetknieciu z laska
Episodes - polaczenie przyjaciol z Californication

--
the_foe

Data: 2011-02-13 21:25:07
Autor: TakiSobieKtu
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
To mao tego widziaa. To chyba tak jak ja bym powiedzia, e widziaem wszystko z polskiego kina (a przez prawie 10 lat siedziaem w tym g. do gboko). Zawona percepcja?

Pozdrawiam, M.

Uytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisa w wiadomoci news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudzio mi si po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostw mnie nie zaciekawi).

Trafiam na Shameless US jedynie i chwaa, ale odcinki co tydzie bo to nwka a po angielski nie chce mi si siga skoro ju zaczam ten.

Pomocy jednak! Nie mam co oglda, czy naprawd ju nic nie zostao?

Dla ucilenia - widziaam ju: 6 pod ziemi, Mad Men, Breaking Bad, True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery, BG (niecae, wic co mi tam jeszcze zostao...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

Znacie co naprawd dobrego? Na poziomie powyszych? W rezerwie mam Pacyfik i moe w kocu Soprano, cho szczerze na razie nie mam ochoty. Wic czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

pozdrawiam
schizoidalna

Data: 2011-02-13 21:29:08
Autor: TakiSobieKtu
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Przy okazji. Wanie zdaem sobie spraw, e waciwie wogle adnych seriali nie ogldam. Poza tym co na CC

Data: 2011-02-13 21:59:24
Autor: aaaa
[...]

Widze, ze mamy w miare podobny gust :) To polece:

4400, Misfits- seriale o Xmen (cos jak Heroes) :)
Fast Forward- sensacja z watkami sf
My name is Earl (ale po sezonie mozna dac spokoj)- komedyjka
Community- swietna komedyjka z Chevy Chasem
Sliders (klasyka!)- sf o podrozach miedzywymiarowych
Lexx (po 1 sezonie dac spokoj, bo potem to inny serial juz)- SF w dalekim, mrocznym kosmosie
Battle Star Galactica (ale "Caprica" nie!)- przyszlosc i roboty kontra ludzie
White Collar- oczust zostaje konsultantem FBI i pomaga lapac konkurencje
Doctor Who- podroze w czasie i przestrzeni w poszukaniu ciekawych przygod. zaczac o sezonu 2
House- sezonik, dwa przygod doktora obejrzec mozna
Supernatural- lowcy wampirow i innych potworkow, sporo humoru
Lie to Me- ziomek czyta z ruchu ciala
Rome - antyczny rzym bez cenzury
Chuck- 1-2 sezony, bo potem sie robi zbyt wtornie. gosciu z dzialu komputerowe w markecie zostaje szpiegiem mimo woli. komedia
V- na ziemie przylecieli kosmici i maja chytry plan
Fringe- takie Z Archiwum X ale bez ufoludkow
Castle- pisarz kryminalow pomaga policji w lapaniu zlych typow. po sezonie robi sie wtornie.

Odradzam (jakies takie niedorobione/wtorne):
Santuary
Haven
Eureka
Glades
Monk
Primeval
Nikita
Mentalist
Human Target
Come Fly With Me

Data: 2011-02-13 22:17:07
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 2/13/2011 9:59 PM, aaaa wrote:

Doctor Who- podroze w czasie i przestrzeni w poszukaniu ciekawych
przygod. zaczac o sezonu 2

E tam. Od pierwszego. Eccleston FTW!

Supernatural- lowcy wampirow i innych potworkow, sporo humoru
Tu mam mieszane uczucia. Tzn. wciągnęło, ale mam wrażenie, że to jednak klasa B. Warto spróbować, bo może akurat, ale pierwsze odcinki są dość słabe.
V- na ziemie przylecieli kosmici i maja chytry plan
Plan może i mają chytry, ale jednak dość przewidywalny i widzowie mogą przysnąć. Do tego scenarzyści szybko przyzwyczajają do tego, że każdy wzrost napięcia zostanie rozładowany w rozczarowujący widza sposób.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 23:02:23
Autor: Welon
W dniu 2011-02-13 21:59, aaaa pisze:

My name is Earl (ale po sezonie mozna dac spokoj)- komedyjka

Mozna calosc, jak sie czlek do bohaterow przyzwyczai. Ja sie przyzwyczailem i nawet zmartwilem, ze serial upadl. Szkoda.

Lexx (po 1 sezonie dac spokoj, bo potem to inny serial juz)- SF w
dalekim, mrocznym kosmosie

Bzdura! Jak sie pierwszy sezon przebrnie, to dalej jest juz tylko lepiej.
No i nie sposob tu nie wspomniec o Red Dwarf - najlepszej komedii wsrod SF i najlepszym SF wsrod komedii ;)

Doctor Who- podroze w czasie i przestrzeni w poszukaniu ciekawych
przygod. zaczac o sezonu 2

Zaczac od pierwszego sezonu. Od tego sa seriale, nie? :P

House- sezonik, dwa przygod doktora obejrzec mozna

Po kilku odcinkach mialem juz dosc. Za duzo choruja.

__
KW

Data: 2011-02-13 23:10:04
Autor: Rais
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 21:59, aaaa pisze:

Battle Star Galactica (ale "Caprica" nie!)- przyszlosc i roboty kontra
ludzie

Obejrzeć dwa sezony i dać sobie spokój.

Doctor Who- podroze w czasie i przestrzeni w poszukaniu ciekawych
przygod. zaczac o sezonu 2

Ależ dlaczego?!

--
pzdr

Data: 2011-02-13 23:41:37
Autor: p0li
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
O->Dnia 2011-02-13 23:10:04 niejaki Rais napisa:
W dniu 2011-02-13 21:59, aaaa pisze:

Battle Star Galactica (ale "Caprica" nie!)- przyszlosc i roboty kontra
ludzie

Obejrze dwa sezony i da sobie spokj.

ee tam - to si w 3 sezonie dopiero niele rozkrca :)

Data: 2011-02-13 23:35:13
Autor: Atlantis
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 21:59, aaaa pisze:

Fast Forward- sensacja z watkami sf

Straszliwie nierówny. Świetny początek, ale kontynuacja z niesamowicie
rozcieńczoną fabułą. W dodatku scenarzyści mieli tendencję do
wycofywania się ze swoich decyzji już jeden odcinek później (vide:
wywalenie Benforda z FBI). Za to pod koniec... Mogę powiedzieć tyle, że
FF bardzo szybko odrobił sobie u mnie stracone punkty i szczerze
żałowałem, że nie będzie drugiego sezonu...
Niemniej gdybym miał wybierać: FF albo (podobny) brytyjski "Paradox", to
wybrałbym ten drugi.

My name is Earl (ale po sezonie mozna dac spokoj)- komedyjka

To i "Chłopaków z Baraków" można polecić. ;)

Battle Star Galactica (ale "Caprica" nie!)- przyszlosc i roboty kontra
ludzie

Caprica miała dwa naprawdę dobre odcinki. Pierwszy i ostatni. Zwłaszcza
ostatnie minuty ostatniego. ;) Zresztą ten serial był skazany na porażkę
ze względu na samą koncepcję fabuły.

Doctor Who- podroze w czasie i przestrzeni w poszukaniu ciekawych
przygod. zaczac o sezonu 2

W żadnym wypadku! Dziewiąty Doctor może różnił się od pozostałych
wcieleń, ale jednak nie chciałbym stracić niektórych tekstów i wygłupów
Ecclestona. No i jeszcze kapitan Jack w paru odcinkach. ;)

Chuck- 1-2 sezony, bo potem sie robi zbyt wtornie.

Może, ale i tak warto oglądać chociażby dla ekipy Buy More. ;)

V- na ziemie przylecieli kosmici i maja chytry plan

Nudny, ciągnie się jak flaki z olejem. Nic się nie dzieje.
A ostatnio w dodatku xbfzvpv mnpmęyv xebvć yhqmv j cbfmhxvjnavh qhfml.
Nie wiem po co ja to jeszcze oglądam. Chyba tylko dlatego, że to jeden z
ostatnich seriali SF, jakie się uchowały. :)

Data: 2011-02-13 23:42:11
Autor: schizo123
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 21:59, aaaa pisze:

Widze, ze mamy w miare podobny gust :) To polece:

4400, Misfits- seriale o Xmen (cos jak Heroes) :)
odpadłam po kilku odcinkach, do Herosów daleko

Fast Forward- sensacja z watkami sf
słyszałam że raczej nie

My name is Earl (ale po sezonie mozna dac spokoj)- komedyjka
po sezonie dałam sobie spokój

Community- swietna komedyjka z Chevy Chasem
Sliders (klasyka!)- sf o podrozach miedzywymiarowych
widziałam

Lexx (po 1 sezonie dac spokoj, bo potem to inny serial juz)- SF w
nie
dalekim, mrocznym kosmosie
Battle Star Galactica (ale "Caprica" nie!)- przyszlosc i roboty kontra
ludzie

jak pisałam  wcześniej BG widziałam 1,5 sezona, resztę zostawiam sobie na później

[...]

nie nie i jeszcze raz nie! cały czas to samo - wredny lekarz w miłym szpitalu dobrze leczy resztę ludzkości

Supernatural- lowcy wampirow i innych potworkow, sporo humoru
może

Lie to Me- ziomek czyta z ruchu ciala
widziałam, nie wiem, nie wciągnęło, boję się, że jak w Hałśie, każdy odcinek taki sam,

Rome - antyczny rzym bez cenzury
a to tak!

Chuck- 1-2 sezony, bo potem sie robi zbyt wtornie. gosciu z dzialu
komputerowe w markecie zostaje szpiegiem mimo woli. komedia
V- na ziemie przylecieli kosmici i maja chytry plan
Nie nie nie, 6 odcinków, 6 straconych godzin życia! Nieeeee!
Fringe- takie Z Archiwum X ale bez ufoludkow
to luknę:)

Data: 2011-02-14 02:07:09
Autor: aaaa
Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij9mo1$79h$1inews.gazeta.pl...
House- sezonik, dwa przygod doktora obejrzec mozna
nie nie i jeszcze raz nie! cały czas to samo - wredny lekarz w miłym szpitalu dobrze leczy resztę ludzkości

Nom, ale fajne teksty miewa :)

Supernatural- lowcy wampirow i innych potworkow, sporo humoru
może

- Kto lubi dziewice i złoto?
- P.Diddy?

Lie to Me- ziomek czyta z ruchu ciala
widziałam, nie wiem, nie wciągnęło, boję się, że jak w Hałśie, każdy odcinek taki sam,

Niestety, ale w wiekszosci seriali kazdy odcinek jest oparty o schemat. W Housie schemat widac bardzo mocno i to przeszkadza. W Lie to Me schemat widac, ale nie jest az tak wyrazny.

Ech, wybredna :)

Data: 2011-02-13 22:40:17
Autor: topek
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 13:38, schizo123 pisze:
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudziło mi się po 5

CUT

Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.
Prison break
Generation Kill

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"Może Oko tylko mydli oko

Data: 2011-02-13 23:45:35
Autor: schizo123
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 22:40, topek pisze:

Prison break

o rany, nie wiem czemu ale chyba z 2,3 sezona widziałam, w każdym razie za każdym razem w każdym więzieniu zaczynają by się wydostać i wpaść do kolejnego, nie
Generation Kill

TAK! boskie! no... ale widziałam już :)

Data: 2011-02-14 04:01:23
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly schizo123 nabazgrału:

Z osiemdziesięciu dwóch wymienionych w tym wątku seriali większość to
krap, więc ograniczę się tylko do obecnie produkowanych: "Damages",
"Nurse Jackie", "Southland" i "True Blood". Warto też "CSI: Crime Scene
Investigation", "Curb Your Enthusiasm", "Rescue Me" i "Sons of Anarchy".
"Weeds" nie polecę, bo w ostatnich sezonach zaczął strasznie dżampować
po szarku.

Wkrótce też pozycją obowiązkową będzie "Game of Thrones".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-14 04:04:04
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Tiber nabazgrału:

PS. Bez TB oczywiście.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-14 07:54:19
Autor: schizo123
W dniu 2011-02-14 04:01, Tiber pisze:
[...]

Weeds chyba 2 sezony, potem odpadłam. Sons of Anarchy też 2 sezony, jeszcze nie odpadłam, zobaczę.

Wkrótce też pozycją obowiązkową będzie "Game of Thrones".

really?????? a właśnie zastanawiałam się czy nie przeczytać serii po raz..... eee już nie pamiętam, który.

bóg serialowy jednak istnieje!

Właśnie zerknęłam na imdb! Aktorstwo znakomite!

Data: 2011-02-14 13:06:46
Autor: Mark
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Dnia Mon, 14 Feb 2011 04:01:23 +0100, Tiber napisa(a):

Wkrtce te pozycj obowizkow bdzie "Game of Thrones".

Absolutnie i zdecydowanie. Oby tylko nie zepsuli

--
Mark

Data: 2011-02-15 00:17:59
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Mon, 14 Feb 2011 04:01:23 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

Wkrtce te pozycj obowizkow bdzie "Game of Thrones".

Nakrc cztery sezony, po czym w 2015 siedn i bd czeka, a Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

--
Maciej Bjko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-15 02:23:05
Autor: Tiber
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Maciej Bojko nabazgrau:

Wkrtce te pozycj obowizkow bdzie "Game of Thrones".

Nakrc cztery sezony, po czym w 2015 siedn i bd czeka, a Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

Gdybasz? Wtpi.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-15 14:37:16
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Tue, 15 Feb 2011 02:23:05 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

Wkrtce te pozycj obowizkow bdzie "Game of Thrones".

Nakrc cztery sezony, po czym w 2015 siedn i bd czeka, a Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

Gdybasz? Wtpi.

Czyby uwaa, e autor kiedy t ksik odda do druku?

--
Maciej Bjko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-16 00:55:54
Autor: Tiber
[...]

Nie mam pojcia, ale to co mwisz, kci si z dotychczasow polityk
HBO.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-16 11:16:46
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Wed, 16 Feb 2011 00:55:54 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Wybacz, ale co jeszcze HBO moe zrobi, jeeli krci ekranizacj, a
jest tylko poowa pierwowzoru literackiego i wicej nie bdzie, bo
George R. R. Martin od szeciu lat ju, ju koczy kolejny tom?

--
Maciej Bjko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-23 02:16:56
Autor: Tiber
[...]

Masz racj, HBO zapomniao sprawdzi jak Martin stoi z fabu i dlatego
nakrc cz, a potem zapi si za gowy i bdzie pacz i zgrzytanie
zbami, cliffhanger, ploty o filmie telewizyjnym, zawiedzione nadzieje.
Bo przecie nie mi czegokolwiek zmieni w adaptacji, wszake niewierna
adaptacja to dziwka, no nie? Szkoda, e HBO to nie firma z prawdziwego
zdarzenia, ktra ma utalentowanych writerw potraficych ukrci co z
niczego.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-23 11:33:49
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Wed, 23 Feb 2011 02:16:56 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Tak wanie bdzie.

Bo przecie nie mi czegokolwiek zmieni w adaptacji, wszake niewierna
adaptacja to dziwka, no nie?

Uywasz tego sowa, a chyba sam nie wiesz, co ono znaczy. "Adaptacja"
polega na tym, e bierzemy jaki istniejcy materia i na jego
podstawie tworzymy co nowego. Jeeli stayci HBO dostan do
napisania od zera nastpny tom "A Song of Ice and Fire", to ju to nie
bdzie adaptacja. Z pozdrowieniami od kpt. Obviousa. Warner Bros. te
nie pisali wasnych tomw "Harry'ego Pottera".

Szkoda, e HBO to nie firma z prawdziwego zdarzenia, ktra ma utalentowanych writerw potraficych ukrci co z niczego.

Uwaasz, e s takimi debilami jak Szczerbic, eby ekranizacj
bestsellerowej serii zarn poprzez kompletne zignorowanie oryginau?

Bo ja wiem, moe i masz racj.

--
Maciej Bjko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-14 13:06:08
Autor: Łukasz K.
[...]

Nie zauważylem aby ktoś polecal "Rescue Me". wg. mnie jeden z najlepszych seriali w kategori dramat/obyczaj.

Bardzo dobra produkcja amerykańska. U nas leciało to na AXN ale nie wszystkie sezony. Zaczać należy od pierwszego - gdyż nie jest to serial co odcinek to inna parafia - trzeba sledzić wątki i losy bohaterów.

Aktor grający glowną postać jest jednocześnie reżyserem tego serialu.

Pozdrawiam
Luk

Data: 2011-02-14 17:46:13
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Łukasz K. nabazgrału:

Nie zauważylem aby ktoś polecal "Rescue Me".

ija5u4$6kj$1@news.onet.pl

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-14 13:06:09
Autor: Mark
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...
Dnia Sun, 13 Feb 2011 13:38:42 +0100, schizo123 napisa(a):

szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudzio mi si po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostw mnie nie zaciekawi).

Rozumiem ze numero uno , czyli Rome, zaliczone?
A Tudors?

Lada dzien wyjdzie Borgias, w tym klimacie, moze Cie zainteresuje
Oczywiscie, kwiecien nalezy do Gry o tron. jesli nie zobia z tego ( a jako
ze to HBO, to mam nadzieje - i wrazenie- ze nie zrobia) czegos takiego jak z
Mieczem prawdy (tfu tfu, jak mozna bylo tak zepsuc,  jak widac amerykance
tez maja swojego Wiedzmina.

Ja dam szanse jeszcze Camelot - moze wreszcie jakis fajny, nie dziecinny
serial o Arturze. Zwlaszcza ze premiere ma miec jakos dzis chyba:)

Aha, no i moze Terra Nova. Tematyka ciekawa, ale ile z tego wyjdzie, to nie
wiadomo:)

A True blood?

--
Mark

Data: 2011-02-14 17:51:37
Autor: 7007
[...]

Pozwol sobie poleci dwa seriale, ktrych nik do tej pory nie wymieni:

-Flight of the Conchords - oba sezony i
-Bored to Death - trzy sezony

Oba seriale zupenie nietypowe i inne ni wszystkie, i maj to co, dziki czemu ogldaem je z rozdziawion jap.

Data: 2011-02-14 21:04:33
Autor: Dylon
Dnia Sun, 13 Feb 2011 13:38:42 +0100, schizo123 napisał(a):

Znacie coś naprawdę dobrego?

Jest w czym wybierać :)

Babylon 5
Farscape
Stargate SG-1 Eureka
Dead like me
Battlestar Galactica
Californication
Jericho
Fawlty Towers
My Name is Earl
Rome
Sanctuary

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

Data: 2011-02-14 22:36:28
Autor: Fidelio
[...]

No to zostały Ci do obejrzenia co najmniej dwa ekstraklasowe: State of Play i Green Wing.

Data: 2011-02-15 00:08:39
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Sun, 13 Feb 2011 13:38:42 +0100, schizo123
<adresdlaspamu@dalekotam.pl> wrote:

[...]

Zdecyduj si. "Naprawd dobrego" czy "na poziomie powyszych" ("Lost"?
"Heroes"?...)?

--
Maciej Bjko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-15 20:10:50
Autor: Piotr Kompa
schizo123 wrote:

Pomocy jednak! Nie mam co oglądać, czy naprawdę już nic nie zostało?

A muszą być nowości i z efektami?
Jeśli nie, to polecam komediowe starocie: Get Smart, 3rd Rock From the Sun, Are You Being Served, Yes Minister, Dad's Army, You Rang M'lord itd.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2011-02-26 18:11:09
Autor: medea
[...]

Nie wiem, czy to na "tym" poziomie, bo nie znam podawanych w tym wątku seriali, ale polecam "Fineasza i Ferba", jeśli masz Disney Channel (a jak nie, to chyba do ściągnięcia). Mnie bawi nieodmiennie, nawet po dziesięć razy oglądany ten sam odcinek.
;)

Ewa

Data: 2011-02-26 22:37:52
Autor: Qrczak
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia 2011-02-26 18:11, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Hej hej,
pogorzelcy z pspa nie mają się gdzie podziać, cooo?

Qra
--
żeby nie było OT, w trakcie przeżuwania Dexterów

Data: 2011-02-27 13:24:00
Autor: medea
W dniu 2011-02-26 22:37, Qrczak pisze:
[...]

A co, też nie masz co robić z nadmiarem wolnego czasu?

PS: Miałam gdzieś się udać z analizą "Safari", ale nie mogę się zdecydować, czy psd, czy prf, czy może jeszcze jakaś inna grupa. ;)

Ewa

Data: 2011-02-27 16:22:29
Autor: Qrczak
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia 2011-02-27 13:24, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Czas zawsze można zagospodarować. Gorzej z nadmiarem żółci.

PS: Miałam gdzieś się udać z analizą "Safari", ale nie mogę się
zdecydować, czy psd, czy prf, czy może jeszcze jakaś inna grupa. ;)

To "Safari"? IMO nie bardzo jest co analizować. Jedyne wrażenie, jakie mieliśmy po oglądnięciu tego dzieła, to ulga.

Qra

Data: 2011-02-27 17:31:14
Autor: medea
W dniu 2011-02-27 16:22, Qrczak pisze:
[...]

Tyż prawda, ale na szczęście wiosna idzie, to żółć z żółcią się stopi.

PS: Miałam gdzieś się udać z analizą "Safari", ale nie mogę się
zdecydować, czy psd, czy prf, czy może jeszcze jakaś inna grupa. ;)

To "Safari"?

Chyba to samo.

IMO nie bardzo jest co analizować. Jedyne wrażenie, jakie mieliśmy po oglądnięciu tego dzieła, to ulga.

Ulga, że już wreszcie przestają Was obciążać winą za wszystkie krzywdy tego świata?

Poza tym zastanawia mnie, jak podupada w Polsce status dziecka. Już się nawet nikomu nie chce piosenek tłumaczyć i nagrywać, a piosenki często stanowiły duży plus filmów dla dzieci. A teraz nic, tylko zarobić, najmniejszym wysiłkiem. Abo śpiewać komu nie ma?

Ewa

Data: 2011-02-27 18:25:15
Autor: Qrczak
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia 2011-02-27 17:31, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Ulga, że się skończyło.

[...]

Raczej wszystko idzie w Disneyowski kicz.
Co do statusu dziecka, teraz formalnie dla dzieci jest wszystko, co animowane, przy czym nikt jakoś nie analizuje, że durne. No i najlepiej jak będzie jeszcze dodatkowo opakowane w 3D.

BTW obejrzyj sobie "Gdzie mieszkają dzikie stwory". Reklamowane jako "opowieść dla wszystkich".

Qra

Data: 2011-02-27 19:21:43
Autor: medea
W dniu 2011-02-27 18:25, Qrczak pisze:

BTW obejrzyj sobie "Gdzie mieszkają dzikie stwory". Reklamowane jako "opowieść dla wszystkich".

Dzięki, wypożyczę sobie przy najbliższej okazji.
Fajną ma datę wydania na DVD, to musi być jakiś znak. ;)

Ewa

Data: 2011-02-27 22:01:00
Autor: Rais
W dniu 2011-02-26 18:11, medea pisze:
[...]

Bądź Disney XD

(a
jak nie, to chyba do ściągnięcia). Mnie bawi nieodmiennie, nawet po
dziesięć razy oglądany ten sam odcinek.
;)

Racja.
Chociaż mam takie uczucie, ze te nowsze nie maja już świeżości pierwszego sezonu.

--
pzdr

Data: 2011-02-28 08:54:42
Autor: medea
W dniu 2011-02-27 22:01, Rais pisze:
Racja.
Chociaż mam takie uczucie, ze te nowsze nie maja już świeżości pierwszego sezonu.

Ja zaczęłam oglądać chyba dopiero rok temu, a na Disney Channel puszczali codziennie po kilka odcinków z różnych sezonów w zależności od godziny, więc nie za bardzo rozróżniam. Faktycznie jednak wydaje się, że te starsze odcinki każdy jeden to perełka, a w tych nowszych zdarzają się mniej błyskotliwe. Ale i tak warto, pod każdym względem. :)

Ewa

Data: 2011-02-28 08:58:03
Autor: Rais
W dniu 2011-02-28 08:54, medea pisze:
[...]

U mnie jest tak, że oglądam z dziećmi i nagle pytają się mnie: "Tato,  z czego się śmiejesz?" :) I weź tu dziecku wytłumacz...

No i niedługo powinny pojawić się ostatnie odcinki z drugiego sezonu...

--
pzdr

Data: 2011-02-28 09:21:25
Autor: medea
W dniu 2011-02-28 08:58, Rais pisze:
[...]

Pełnię uroku może docenić tylko dorosły. ;) Moja córka lubi i coś ją tam bawi, ale i tak wygrywają Winxy, jeśli dać jej wybór. ;)

Ewa

Data: 2011-02-28 10:47:31
Autor: Qrczak
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Nieprawda.

Qra

Data: 2011-02-28 15:50:39
Autor: medea
W dniu 2011-02-28 10:47, Qrczak pisze:
[...]

A co - Twój nie woli Bena Tena, czy cuś w ten deseń? To jestem pod wrażeniem.
Mai się podoba FF i ją śmieszy, ale na pewno nie docenia w takim stopniu, jak ja.

Ewa

Data: 2011-02-28 21:12:53
Autor: Qrczak
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dnia 2011-02-28 15:50, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
[...]

Teraz już nie woli.

Mai się podoba FF i ją śmieszy, ale na pewno nie docenia w takim
stopniu, jak ja.

Nawet disneyowskie bzdety mają jakieś drugie dno, którego dzieci (na szczęście) nie rozumieją.

Qra

Data: 2011-03-02 10:27:52
Autor: Rais
medea pisze:
[...]

Nie wiem, czy to na "tym" poziomie, bo nie znam podawanych w tym wtku seriali, ale polecam "Fineasza i Ferba",

I jeszcze "Pingwiny z Madagaskaru".

(Za krla Juliana oczywicie)

Data: 2011-03-02 10:54:51
Autor: Lebowski
[...]

Polecam:
Odyssey 5
FlashForward
Defying Gravity
Threshold
Heroes
Jericho
Earth2
Bionic Woman
Charlie Jade
Dead Zone
Invasion
Stargate Atlantis

Data: 2011-03-02 11:06:59
Autor: Lebowski
W dniu 2011-03-02 10:54, Lebowski pisze:
[...]

A generalnie to polecam wszystkie projekty Hataku.
Na palcach 1 reki policze tylko te slabsze, a reszta to naprawde perelki.

Data: 2011-03-02 16:03:53
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Lebowski nabazgrału:

A generalnie to polecam wszystkie projekty Hataku.
Na palcach 1 reki policze tylko te slabsze, a reszta to naprawde
perelki.

ROTFLMAOMG.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre ser iale...