chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-13 14:56:22
Autor: Sten
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudziło mi się po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostów mnie nie zaciekawił).

Trafiłam na Shameless US jedynie i chwała, ale odcinki co tydzień bo to nówka a po angielski nie chce mi się sięgać skoro już zaczęłam ten.

Pomocy jednak! Nie mam co oglądać, czy naprawdę już nic nie zostało?

Dla uściślenia - widziałam już: 6 pod ziemią, Mad Men, Breaking Bad, True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery, BG (niecałe, więc coś mi tam jeszcze zostało...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

Znacie coś naprawdę dobrego? Na poziomie powyższych? W rezerwie mam Pacyfik i może w końcu Soprano, choć szczerze na razie nie mam ochoty. Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

pozdrawiam
schizoidalna

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Data: 2011-02-13 17:02:51
Autor: schizo123
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Widziałam już. Od tego zaczęłam swoją przygodę z serialami.

Data: 2011-02-13 17:20:48
Autor: boxfish
W dniu 2011-02-13 17:02, schizo123 pisze:
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Widziałam już. Od tego zaczęłam swoją przygodę z serialami.

No to fringe może ci się spodobać

Data: 2011-02-15 02:05:34
Autor: piotrek walczak
On 13 Lut, 16:20, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:
> Widzia³am ju¿. Od tego zaczê³am swoj± przygodê z serialami.
No to fringe mo¿e ci siê spodobaæ

Szczegolnie pierwszy odcinek drugiego sezon i to, co leci na ekranie
telewizora. ;-)

Pozdr.
PW

Data: 2011-02-13 19:25:24
Autor: Atlantis
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2011-02-13 14:56, Sten pisze:

Z Archiwum X.
Klasyka. 9 sezonow - jest co ogladac.

Klasyką nazwałbym co najwyżej dwa-trzy (w porywach cztery) sezony tego
serialu. Przy czym im bliżej pilota, tym lepiej. TXF cierpiało na tą
samą chorobę, na którą później zapadły BSG i LOST. Scenarzyści niby
zapierali się, że mają "plan" ale tak naprawdę za cholerę nie wiedzieli
jak skończyć serial. Do końca dzielnie improwizowali mnożąc zagadki
mające utrzymać widza przed ekranem. Oczywiści koniec końców już nie
dało się tego całego chaosu spiąć sensowną klamrą. :)

Po drugie jednak trochę za bardzo poszli w nadprzyrodzoność. Zabrakło
wyważenia - moim zdaniem powinni lepiej wykorzystać duet Mulder
(marzyciej) i Scully (sceptyczka). Przynajmniej raz na jakiÅ› czas
odcinek powinien sprowadzać na ziemię (jak w Scooby Doo :P) prezentując
całkiem naturalne wyjaśnienie fenomenu, który początkowo sprawiał
wrażenie nadprzyrodzonego. :)

Data: 2011-02-13 21:09:22
Autor: kalina
Atlantis, dnia [2011-02-13 19:25] napisał(a) tak:
[...]

Najlepsze sezony to poza pierwszym (ale tam aktorzy grali - mocne słowo w tym przypadku - jakby mieli gumowe maski na twarzach) trzeci i piąty.
A co do wątku przewodniego to się zgadzam - zupełnie bez sensu, niestety.

[...]

True.
BTW: Scooby Doo - nienawidzÄ™!

Chris Carter zrobił swego czasu jeszcze serial Millenium - widziałem dwa sezony i trzeba powiedzieć, że dość zacny klimat tam stworzyli. Zresztą serial został chyba uwalony po tych dwóch sezonach (tak mi się wydaje, nie chce mi się teraz sprawdzać)...

--
kalina

Data: 2011-02-13 21:38:16
Autor: p0li
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
O->Dnia 2011-02-13 21:09:22 niejaki kalina napisa³:
Chris Carter zrobi³ swego czasu jeszcze serial Millenium - widzia³em dwa sezony i trzeba powiedzieæ, ¿e do¶æ zacny klimat tam stworzyli. Zreszt± serial zosta³ chyba uwalony po tych dwóch sezonach (tak mi siê wydaje, nie chce mi siê teraz sprawdzaæ)...

imho 3 sezony
i ztcp to lecia³ kiedy¶ wieczorami w tvp

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2011-02-14 16:55:34
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 21:09, kalina pisze:

Najlepsze sezony to poza pierwszym (ale tam aktorzy grali - mocne słowo
w tym przypadku - jakby mieli gumowe maski na twarzach) trzeci i piÄ…ty.
A co do wątku przewodniego to się zgadzam - zupełnie bez sensu, niestety.

Ja generalnie najlepiej wspominam pierwszy sezon. Nawet jeśli aktorstwo
nie było w nim najwyższych lotów, to mieliśmy do czynienia z taką samą
sytuacją jak w "The Outer Limits" - ogólny klimat serialu nadrabiał
wszystkie inne braki. ;) Niektóre odcinki (np. "The Darkness Falls")
naprawdę mocno zapadały w pamięć. Nie mogę tego powiedzieć o ostatnich
sezonach - pamiętam tylko jakieś fragmenty wyrwane z kontekstu...

True.
BTW: Scooby Doo - nienawidzÄ™!

Ja akurat dosyć miło wspominam tę kreskówkę z dzieciństwa. Przywołałem
ją tutaj, ponieważ tam właśnie najbardziej niesamowite zjawiska
"nadprzyrodzone" okazywały się być mistyfikacjami. Nie pamiętam jednego
odcinka, w którym duch albo potwór nie byłby zamaskowanym człowiekiem.
;) W TXF takich wątków właśnie zabrakło. Niby po co budować duet
głównych bohaterów w oparciu o przeciwieństwo: marzyciel-sceptyczka,
skoro to właśnie Mulder miał mieć zawsze rację co do
kosmicznej/nadprzyrodzonej natury danego zjawiska i co najwyżej
delikatnie mylił się w interpretacji?

I jeszcze jedna uwaga. TXF oraz "Czynniki PSI" po jakimÅ› czasie naprawdÄ™
bardzo, bardzo mocno mnie rozczarowały, gdy okazało się, iż zapewnienia
scenarzystów o tym, że fabułę oparto na "udokumentowanych wydarzeniach"
są warte tyle, co treść książek Danikena. ;)

[...]

Leciał jeśli mnie pamięć nie myli na TV4, gdzieś na przełomie wieków. ;)
Całkiem niezły klimat. Przy czym za poziom tego serialu odpowiadał
głównie fenomenalny Lance Henriksen.

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...