chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-13 18:15:02
Autor: Arkadiusz Dymek
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
W dniu 2/13/2011 1:38 PM, schizo123 wrote:
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudzi艂o mi si臋 po 5
odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lost贸w mnie nie
zaciekawi艂).

Trafi艂am na Shameless US jedynie i chwa艂a, ale odcinki co tydzie艅 bo to
n贸wka a po angielski nie chce mi si臋 si臋ga膰 skoro ju偶 zacz臋艂am ten.

Pomocy jednak! Nie mam co ogl膮da膰, czy naprawd臋 ju偶 nic nie zosta艂o?

Dla u艣ci艣lenia - widzia艂am ju偶: 6 pod ziemi膮, Mad Men, Breaking Bad,
True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery,
BG (nieca艂e, wi臋c co艣 mi tam jeszcze zosta艂o...) i wiele wiele innych
bom maniak dobrych seriali.

A gdzie Dr Who i Torchwood? Lekkie sf z odpowiedni膮 doz膮 angielskiego humoru. No i produkcja BBC - jak dla mnie to wystarcza za rekomendacj臋.
Apparitions - te偶 BBC, dochodzenia w sprawie cud贸w.
Miracle - znowu ksi膮dz i klimaty oko艂oreligijne. Trudno mi oceni膰 jako艣膰, bo mam skrzywienie.
Sea of Souls - te偶 co艣 jak X-files, tyle, 偶e w klimatach okultystycznych. Niestety widzia艂em tylko kilka odcink贸w, mia艂em problem ze znalezieniem, ale to co znalaz艂em podoba艂o.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-02-13 19:30:58
Autor: Atlantis
W dniu 2011-02-13 18:15, Arkadiusz Dymek pisze:

A gdzie Dr Who i Torchwood? Lekkie sf z odpowiedni膮 doz膮 angielskiego
humoru. No i produkcja BBC - jak dla mnie to wystarcza za rekomendacj臋.

Ba! Jak dla mnie "Doctor Who" jest jedynym z obecnie wy艣wietlanych
seriali, kt贸ry jeszcze si臋 liczy.
"Torchwood" - dwie przyzwoite serie, po kt贸rej nast膮pi艂a fantastyczna
trzecie (w formie sze艣cioodcinkowej miniserii). Z niecierpliwo艣ci膮
czekam na czwart膮.
Z brytyjskich produkcji mog臋 jeszcze poleci膰 "Paradox". Niestety serial
dosta艂 cancela po pierwszej (mini)serii (pi臋膰 odcink贸w) i g艂贸wny w膮tek
nigdy nie zosta艂 rozwi膮zany. :/

Bardzo wysoko ocenia艂em "Stargate Universe" (po marnych pierwszych
dziesi臋ciu odcinkach pi臋knie si臋 rozkr臋ci艂) ale ten niestety zaliczy艂
cancela. :/

Data: 2011-02-13 19:39:51
Autor: Rais
W dniu 2011-02-13 19:30, Atlantis pisze:
[...]

O! Dobrze m贸wi!

--
pzdr

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...