chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-14 04:01:23
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly schizo123 nabazgrału:

Z osiemdziesięciu dwóch wymienionych w tym wątku seriali większość to
krap, więc ograniczę się tylko do obecnie produkowanych: "Damages",
"Nurse Jackie", "Southland" i "True Blood". Warto też "CSI: Crime Scene
Investigation", "Curb Your Enthusiasm", "Rescue Me" i "Sons of Anarchy".
"Weeds" nie polecę, bo w ostatnich sezonach zaczął strasznie dżampować
po szarku.

Wkrótce też pozycją obowiązkową będzie "Game of Thrones".

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-14 04:04:04
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Tiber nabazgrału:

PS. Bez TB oczywiście.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-14 07:54:19
Autor: schizo123
W dniu 2011-02-14 04:01, Tiber pisze:
[...]

Weeds chyba 2 sezony, potem odpadłam. Sons of Anarchy też 2 sezony, jeszcze nie odpadłam, zobaczę.

Wkrótce też pozycją obowiązkową będzie "Game of Thrones".

really?????? a właśnie zastanawiałam się czy nie przeczytać serii po raz..... eee już nie pamiętam, który.

bóg serialowy jednak istnieje!

Właśnie zerknęłam na imdb! Aktorstwo znakomite!

Data: 2011-02-14 13:06:46
Autor: Mark
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Dnia Mon, 14 Feb 2011 04:01:23 +0100, Tiber napisa³(a):

Wkrótce te¿ pozycj± obowi±zkow± bêdzie "Game of Thrones".

Absolutnie i zdecydowanie. Oby tylko nie zepsuli

--
Mark

Data: 2011-02-15 00:17:59
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Mon, 14 Feb 2011 04:01:23 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

Wkrótce te¿ pozycj± obowi±zkow± bêdzie "Game of Thrones".

Nakrêc± cztery sezony, po czym w 2015 siedn± i bêd± czekaæ, a¿ Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-15 02:23:05
Autor: Tiber
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Maciej Bojko nabazgra³u:

Wkrótce te¿ pozycj± obowi±zkow± bêdzie "Game of Thrones".

Nakrêc± cztery sezony, po czym w 2015 siedn± i bêd± czekaæ, a¿ Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

Gdybasz? W±tpiê.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-15 14:37:16
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Tue, 15 Feb 2011 02:23:05 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

Wkrótce te¿ pozycj± obowi±zkow± bêdzie "Game of Thrones".

Nakrêc± cztery sezony, po czym w 2015 siedn± i bêd± czekaæ, a¿ Martin
wyda "A Dance with Dragons"...

Gdybasz? W±tpiê.

Czy¿by¶ uwa¿a³, ¿e autor kiedy¶ tê ksi±¿kê odda do druku?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-16 00:55:54
Autor: Tiber
[...]

Nie mam pojêcia, ale to co mówisz, k³óci siê z dotychczasow± polityk±
HBO.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-16 11:16:46
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Wed, 16 Feb 2011 00:55:54 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Wybacz, ale co jeszcze HBO mo¿e zrobiæ, je¿eli krêci ekranizacjê, a
jest tylko po³owa pierwowzoru literackiego i wiêcej nie bêdzie, bo
George R. R. Martin od sze¶ciu lat ju¿, ju¿ koñczy kolejny tom?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2011-02-23 02:16:56
Autor: Tiber
[...]

Masz racjê, HBO zapomnia³o sprawdziæ jak Martin stoi z fabu³± i dlatego
nakrêc± czê¶æ, a potem z³api± siê za g³owy i bêdzie p³acz i zgrzytanie
zêbami, cliffhanger, ploty o filmie telewizyjnym, zawiedzione nadzieje.
Bo przecie¿ nie ¶mi± czegokolwiek zmieniæ w adaptacji, wszak¿e niewierna
adaptacja to dziwka, no nie? Szkoda, ¿e HBO to nie firma z prawdziwego
zdarzenia, która ma utalentowanych writerów potrafi±cych ukrêciæ co¶ z
niczego.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-02-23 11:33:49
Autor: Maciej Bojko
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
On Wed, 23 Feb 2011 02:16:56 +0100, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Tak w³a¶nie bêdzie.

Bo przecie¿ nie ¶mi± czegokolwiek zmieniæ w adaptacji, wszak¿e niewierna
adaptacja to dziwka, no nie?

U¿ywasz tego s³owa, a chyba sam nie wiesz, co ono znaczy. "Adaptacja"
polega na tym, ¿e bierzemy jaki¶ istniej±cy materia³ i na jego
podstawie tworzymy co¶ nowego. Je¿eli sta¿y¶ci HBO dostan± do
napisania od zera nastêpny tom "A Song of Ice and Fire", to ju¿ to nie
bêdzie adaptacja. Z pozdrowieniami od kpt. Obviousa. Warner Bros. te¿
nie pisali w³asnych tomów "Harry'ego Pottera".

Szkoda, ¿e HBO to nie firma z prawdziwego zdarzenia, która ma utalentowanych writerów potrafi±cych ukrêciæ co¶ z niczego.

Uwa¿asz, ¿e s± takimi debilami jak Szczerbic, ¿eby ekranizacjê
bestsellerowej serii zar¿n±æ poprzez kompletne zignorowanie orygina³u?

Bo ja wiem, mo¿e i masz racjê.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...