chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-14 13:06:08
Autor: Łukasz K.
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...

Znacie coś naprawdę dobrego? Na poziomie powyższych? W rezerwie mam Pacyfik i może w końcu Soprano, choć szczerze na razie nie mam ochoty. Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

pozdrawiam
schizoidalna

Nie zauważylem aby ktoś polecal "Rescue Me". wg. mnie jeden z najlepszych seriali w kategori dramat/obyczaj.

Bardzo dobra produkcja amerykańska. U nas leciało to na AXN ale nie wszystkie sezony. Zaczać należy od pierwszego - gdyż nie jest to serial co odcinek to inna parafia - trzeba sledzić wątki i losy bohaterów.

Aktor grający glowną postać jest jednocześnie reżyserem tego serialu.

Pozdrawiam
Luk

Data: 2011-02-14 17:46:13
Autor: Tiber
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Silly, silly Łukasz K. nabazgrału:

Nie zauważylem aby ktoś polecal "Rescue Me".

ija5u4$6kj$1@news.onet.pl

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...