chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-14 22:36:28
Autor: Fidelio
chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...
Dla uściślenia - widziałam już: 6 pod ziemią, Mad Men, Breaking Bad, True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery, BG (niecałe, więc coś mi tam jeszcze zostało...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

No to zostały Ci do obejrzenia co najmniej dwa ekstraklasowe: State of Play i Green Wing.

chyba obejrza??am ju?? wszystkie dobre seriale...