chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-13 21:29:08
Autor: TakiSobieKtuś
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Przy okazji. Właśnie zdałem sobie sprawę, że właściwie wogóle żadnych seriali nie oglądam. Poza tym co na CC

Pozdrawiam, M.

Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudziło mi się po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostów mnie nie zaciekawił).

Trafiłam na Shameless US jedynie i chwała, ale odcinki co tydzień bo to nówka a po angielski nie chce mi się sięgać skoro już zaczęłam ten.

Pomocy jednak! Nie mam co oglądać, czy naprawdę już nic nie zostało?

Dla uściślenia - widziałam już: 6 pod ziemią, Mad Men, Breaking Bad, True Blood, Losty, Herosy, Carnivale, Walking dead, The wire, Dextery, BG (niecałe, więc coś mi tam jeszcze zostało...) i wiele wiele innych bom maniak dobrych seriali.

Znacie coś naprawdę dobrego? Na poziomie powyższych? W rezerwie mam Pacyfik i może w końcu Soprano, choć szczerze na razie nie mam ochoty. Więc czekam na Wasze propozycje, bo na razie trafiam na same kupy.

pozdrawiam
schizoidalna

chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...