chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...

Data: 2011-02-14 17:51:37
Autor: 7007
chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...
Użytkownik "schizo123" <adresdlaspamu@dalekotam.pl> napisał w wiadomości news:ij8jci$osn$1inews.gazeta.pl...
szukam i szukam i trafiam na same kupy typu "Glee" (znudziło mi się po 5 odcinku), "Event" (nawet sentyment samolotowy rodem z Lostów mnie nie zaciekawił).

Pozwolę sobie polecić dwa seriale, których nik do tej pory nie wymienił:

-Flight of the Conchords - oba sezony i
-Bored to Death - trzy sezony

Oba seriale zupełnie nietypowe i inne niż wszystkie, i mają to coś, dzięki czemu oglądałem je z rozdziawioną japą.

chyba obejrza?am ju? wszystkie dobre seriale...