[piatkowo] chyba sie spoznilam bo wszyscy wracaja :)

Data: 2009-11-17 18:22:09
Autor: Lukasz
[piatkowo] chyba sie spoznilam bo wszyscy wracaja :)
http://www.tvn24.pl/-1,1629107,0,1,w-lewo-- czyli-pod-prad,wiadomosc.html

Data: 2009-11-18 02:05:34
Autor: mw
On 17 Lis, 18:22, "Lukasz" <lukas...@op.pl> wrote:
http://www.tvn24.pl/-1,1629107,0,1,w-lewo-- czyli-pod-prad,wiadomosc.html

Skąd masz pewność że to nie był facet?
Ostatnio przecież jakiś spec wykąpał Veyrona.

Data: 2009-11-18 10:49:26
Autor: kamil

"mw" <michal.witkowski@gmail.com> wrote in message news:e5179544-099e-4cc6-b96a-38437d0bc521w19g2000yqk.googlegroups.com...
On 17 Lis, 18:22, "Lukasz" <lukas...@op.pl> wrote:
http://www.tvn24.pl/-1,1629107,0,1,w-lewo-- czyli-pod-prad,wiadomosc.html

Skąd masz pewność że to nie był facet?
Ostatnio przecież jakiś spec wykąpał Veyrona.

I zupelnie przypadkiem ktos jadacy obok to nagrywal, a juz kompletnym zbiegiem okolicznosci jest fakt, ze Veyron nalezy do wlasciciela firmy zajmujacej sie naprawa samochodow powypadkowych i po kataklizmach.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-11-18 12:22:52
Autor: robal
chyba sie spoznilam bo wszyscy wracaja :)
kamil <kamil@spam.com> popełnił(a):

[...]

Dokładnie :). Co więcej właściciel Veyrona był/jest też właścicielem Ferarri Enzo, którego rozbił Eddie Griffin:
http://www.youtube.com/watch?v=cNVrMZX2kms

Tylko czekać aż pojawi się film ukazujący odrestaurowanego Veyrona ze stosownymi wstawkami reklamowymi :)
Tylko, kurcze, nieco kosztowna moim zdaniem, ta reklama :) Można taniej, a równie skutecznie

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-18 11:31:54
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:22:52 +0100, robal napisał(a):

Tylko czekać aż pojawi się film ukazujący odrestaurowanego Veyrona ze stosownymi wstawkami reklamowymi :)
Tylko, kurcze, nieco kosztowna moim zdaniem, ta reklama :) Można taniej, a równie skutecznie

Bład. Za pokazanie tego przez prawie wszystkie telewizje na świecie w prime
time zapłaciłbyś tyle, że by ci na zakup calego VW starczyło, a nie tylko
na jednego Veyrona

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-18 12:42:56
Autor: robal
chyba sie spoznilam bo wszyscy wracaja :)
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> popełnił(a):

[...]

To fakt :) Ale nadal nieco bez sensu.
Na razie pokazują to jako ciekawostkę przyrodniczą, którą niewiele osób kojarzy z firmą. Jak pan Andy House (czy jakoś tak) będzie chciał pokazać jak odrestaurowuje auto (auta), to już będzie musiał za to dodatkowo zapłacić :). Chyba, że rozejdzie się jako typowy viral, ale czy tak naprawdę przekona do swoich usług?

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-11-18 11:50:28
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:42:56 +0100, robal napisał(a):

[...]

oczywiście że się rozejdzie.. "widziałeś co zrobili z tym veyronem z
jeziora???? jest na jutubie..."
A od kiedy reklama przekonuje? Reklama buduje świadomość
firmy/marki/produktu. Zwłaszcza takiej firmy - jak bedziesz w potrzebie
wyremontowania ferrari/porszaka/whatever  to nie będziesz mieć głowy do
myślenia kto to zrobi. A co będziesz wiedział? Że jest firma która
wyremontowała veyrona z jeziora....

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-18 13:53:43
Autor: Bydlę
mw wrote:

> Skąd masz pewność że to nie był facet?

Bo kobiety rzadko są facetami?
A jeśli to transwestyta czy transseskualista, to i tak na jedno wychodzi.a

--
Bydlę

Data: 2009-11-19 09:45:39
Autor: mw
On 18 Lis, 13:53, Bydlę <by...@bydle.com> wrote:
mw wrote:

 > Skąd masz pewność że to nie był facet?

Bo kobiety rzadko są facetami?
A jeśli to transwestyta czy transseskualista, to i tak na jedno wychodzi.a
Skąd masz pewność że to była kobieta? Skąd wnioskujesz że za
kierwonicą tego samochodu jest kobieta?

Data: 2009-11-24 19:19:32
Autor: Bydlę
mw wrote:

> Skąd masz pewność że to była kobieta? Skąd wnioskujesz że za
> kierwonicą tego samochodu jest kobieta?

Z opisu świadka, który to widział.
W sądzie zeznam pod przysięgą, że taką informację podała TVN24 i nie mam ani poszlak, ani dowodów, że było inaczej.

Ty masz?

--
Bydlę

[piatkowo] chyba sie spoznilam bo wszyscy wracaja :)