chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Data: 2010-06-15 02:34:00
Autor: choczsz
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
On 15 Cze, 11:07, "neoniusz" <n...@joemonster.org> wrote:
Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

Zanim cokolwiek zrobisz (zalicytowac mozesz juz teraz ale sie nie
demaskuj) moze jednak idz na policje. Sprawa wydaje sie ewidentna.
Niech sie gnojek tlumaczy.
Dowodem na 100% moglybybyc slady jego plugawych paluchow na klapie.
Ale po 1) nie wiem czy policji bedzie sie chcialo az tak zaangazowac a
po 2) nie wiem czy ich nie zatarles.
Moim zdaniem jednak jakos zareagowac policja musi.
Skoro porysowal ci klape to moze suma strat jest na tyle wysoka ze
kwalifikuje sie pod odpowiedzialnosc karna?

Data: 2010-06-15 02:38:50
Autor: choczsz
On 15 Cze, 11:34, choczsz <zovyo...@jadamspam.pl> wrote:
> [...]

> daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
> zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

A tak w ogole to wjazd policji na chate i odkrycie calej sterty
trefnych fantow byloby wystarczajaca poszlaka do tego zeby porzadnie
dobrali mu sie do dupy.
Jesli sie dowie ze weszysz wokol niego pewnie bedzie sie chcial tego
calego kradzionego towaru pozbyc.

Data: 2010-06-15 11:36:02
Autor: krzysiek82
choczsz pisze:
Moim zdaniem jednak jakos zareagowac policja musi.

Musi i powinna bo zaczyna się od znaczków a kończy się na wymuszeniach, pobiciach itp itd.

Skoro porysowal ci klape to moze suma strat jest na tyle wysoka ze
kwalifikuje sie pod odpowiedzialnosc karna?

Ciężko będzie kasę za naprawę wyciągnąć, takie śmiecie zwykle nie mają nic wartościowego.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 02:40:12
Autor: choczsz
On 15 Cze, 11:36, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:

> Skoro porysowal ci klape to moze suma strat jest na tyle wysoka ze
> kwalifikuje sie pod odpowiedzialnosc karna?

Ciężko będzie kasę za naprawę wyciągnąć, takie śmiecie zwykle nie mają
nic wartościowego.

Chodzilo mi bardziej o smrod dla zlodzieja niz o odzyskanie kasy na
naprawe.

Data: 2010-06-15 11:42:02
Autor: bratPit[pr]
[...]

wówczas podać go do sądu z powództwa cywilnego i ściągnąć przez skarbówkę, jak nie teraz to za jakiś czas, zwykle takie gnojki w końcu muszą mieć jakiś oficjalny dochód,

brat

Data: 2010-06-15 11:46:51
Autor: J.F.
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Uzytkownik "choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> napisal
[...]

Raczysz zartowac. Na zlomowisku znalazl i co mu zrobisz ?

Dowodem na 100% moglybybyc slady jego plugawych paluchow na klapie.

To byloby cos. Albo jakiekolwiek znaki szczegolne wskazujace ze to ten konkretny znaczek.
A tak to tylko jeden z masowo produkowanych wyrobow, ktore w dodatku naprawde trafiaja na zlom.

Kupic, zaplacic, odebrac .. i wyslac list "poznaje, to moj znaczek, oddawaj pieniadze, albo powiadomie policje".
No chyba ze wczesniej powiadomic policje zeby mu zalozyla podsluch na telefon - moze cos ciekawego wygada.

J.

Data: 2010-06-15 12:12:01
Autor: Cavallino
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hv7i6b$82c$1news.onet.pl...
[...]

Niech pokaze to zlomowisko.

Data: 2010-06-15 15:12:14
Autor: J.F.
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Uzytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
Raczysz zartowac. Na zlomowisku znalazl i co mu zrobisz ?

Niech pokaze to zlomowisko.

na przedmiesciach Hamburga :-P

J.

Data: 2010-06-15 15:58:49
Autor: Cavallino
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hv7u7e$c2g$1news.onet.pl...
[...]

Swiadków ze byl w Hamburgu....

Data: 2010-06-15 19:06:01
Autor: Pszemol
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hv80uf$jgg$1news.onet.pl...
[...]

Pomylilo Ci sie... to nie te czasy. Dzis udowadnia sie wine, nie niewinnosc.

Data: 2010-06-15 20:39:58
Autor: J.F.
On Tue, 15 Jun 2010 15:58:49 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

A co - samemu nie mogl pojechac.
A swiadkow prosze bardzo - caly przedzial w pociagu.

J.

Data: 2010-06-15 21:19:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:u5if169i14sogq537n57f9q3aqeipj78hf4ax.com...
[...]

Tak w ciągu godziny, żeby nikt z otoczenia tego nie zauważył?

Data: 2010-06-15 23:26:52
Autor: J.F.
On Tue, 15 Jun 2010 21:19:31 +0200,  Cavallino wrote:
Niech pokaze to zlomowisko.
na przedmiesciach Hamburga :-P
Swiadków ze byl w Hamburgu....
A co - samemu nie mogl pojechac.
Tak w ciągu godziny, żeby nikt z otoczenia tego nie zauważył?

A to co - to teraz oskarzony ma szukac swiadkow ktorzy go nie widzieli
? :-)

J.

Data: 2010-06-15 23:47:38
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fvrf165n0blheev07jt4n33b8kllnilgrr4ax.com...
[...]

Jeśli chce sobie znaleźć alibi, to przecież nikt za niego tego nie zrobi.

Data: 2010-06-16 13:23:00
Autor: J.F.
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
[...]

Ale jakie alibi - pytales skad znaczek :-)

A ty potrafisz podac gdzie byles 14 kwietnia 2009 w godzinach 20-21.
I wskazac swiadkow ?

J.

Data: 2010-06-16 14:07:44
Autor: Cavallino
[...]

Jestem w stanie nie kłamiąc oświadczyć gdzie kupiłem coś, co jest moją własnością.
A gdy wyjeżdżam za granicę, to zwykle ktoś o tym wie i jest w stanie potwierdzić.

Data: 2010-06-18 07:22:41
Autor: J.F.
On Wed, 16 Jun 2010 14:07:44 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Ale czy masz na to swiadkow ?

A gdy wyjeżdżam za granicę, to zwykle ktoś o tym wie i jest w stanie potwierdzić.

Zona sie nie liczy :-P

J.

Data: 2010-06-18 09:13:00
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:sh0m16dv02qh84t3jdl7ofrtnufp3f6jeh4ax.com...
[...]

Pytasz czy ja ich mam, czy czy są świadkowie?
Są, bo ktoś mi to sprzedawał.

A gdy wyjeżdżam za granicę, to zwykle ktoś o tym wie i jest w stanie
potwierdzić.

Zona sie nie liczy :-P

Nie tylko żona.
Zresztą ten dres zapewne nie miałby nawet żony, co by poświadczyła że nie łże.

Data: 2010-06-18 17:10:19
Autor: J.F.
[...]

I bedzie cie pamietal ? Czy oswiadczy ze on sprzedaje 8h dziennie i nie moze pamietac kazdego klienta.

[...]

Czyli powinien wyjazdy potwierdzac notarialnie ? :-)

J.

Data: 2010-06-18 17:54:17
Autor: Cavallino
[...]

Różnie bywa.
Ale obstawiam, że sąd da mi prędzej wiarę, niż dresowi, który oświadczy że znaczki kupił gdzieś pod Hamburgiem, nie wie gdzie i nikt nie widział żeby wyjeżdżał z Polski.

Nie tylko żona. Zresztą ten dres zapewne nie miałby nawet żony, co by poświadczyła że nie łże.

Czyli powinien wyjazdy potwierdzac notarialnie ? :-)

Nie, powinien nie kraść znaczków.

Data: 2010-06-18 18:32:39
Autor: Nex@pl
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
A ZUS zapłacił? A dochodowy? Ja TU bym narobił zabawy ;-) Zgłosił pana do otwarcia DG, bo przecież tak to można nazwać, sprzedaje jeden i ten sam asortyment bez przerwy.

Data: 2010-06-18 22:20:51
Autor: J.F.
On Fri, 18 Jun 2010 17:54:17 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Jak juz do sprawy dojdzie, to beda na ciebie patrzec jak na dresa :-P

znaczki kupił gdzieś pod Hamburgiem, nie wie gdzie

Ktory zeznaje ze kupil w sklepiku w poblizu ratusza, ale dokladnej
ulicy a tym bardziej numeru nie pamieta. Sam tak mam ze niektore miejsca znam "optycznie".
i nikt nie widział żeby wyjeżdżał z Polski.

Dziwny argument od 6 lat :-)

Nie tylko żona. Zresztą ten dres zapewne nie miałby nawet żony, co by poświadczyła że nie łże.
Czyli powinien wyjazdy potwierdzac notarialnie ? :-)
Nie, powinien nie kraść znaczków.

Tylko jak udowodnic ze kradl :-)

J.

Data: 2010-06-18 22:26:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uukn165dqh6h87hdr2mtuhqbm0a237frgh4ax.com...
[...]

Wątpię.
Nie kolekcjonuję znaczków kradzionych z samochodów, ani żadnych innych kradzionych rzeczy.

Nie, powinien nie kraść znaczków.

Tylko jak udowodnic ze kradl :-)

Przecież już sam się przyznał, nie czytałeś reszty wątku?
Wystarczy sprawdzić numery ip.

Data: 2010-06-16 14:14:12
Autor: LEPEK
J.F. pisze:
[...]

http://demotywatory.pl/453618/-- Co-pan-robil-14-marca-1997-roku-o-13-32
"siedziałem na fotelu z kalendarzem w ręku i patrzyłem na zegarek"

Pozdr
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm