chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Data: 2010-06-15 11:47:08
Autor: Rafał
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
On 15.06.2010 11:07, neoniusz wrote:
Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym
zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

kup go zanim kto¶ inny to zrobi.
pogadaj z dzielnicowym, może by poszedł z Tob± na odbiór towaru? albo przynajmniej co¶ doradził.
Zgłaszałe¶ kradzież?
jak policja zleje temat, to przewieĽ go gdzie¶ do lasu. Najlepiej tak żeby Cie nie skojarzył z Twoim samochodem, bo póĽniej może się m¶cić.
Jak znajdziesz więcej pokrzywdzonych, to pewnie pomog± przy wycieczce.

Z innych sposobów może rozmowa z rodzicami co¶ pomoże. Widać że smarkacz i detalista, pewno jest grzecznym synkiem co do kieszonkowego chce dorobić. Trzeba go naprostować bo na tym się pewno nie skończy.

Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

Data: 2010-06-15 11:51:59
Autor: Rafał
On 15.06.2010 11:47, Rafał wrote:

kup go zanim kto¶ inny to zrobi.
popro¶ kogo¶ z dalsza żeby go kupił lepiej, żeby się nie demaskować.

Data: 2010-06-15 11:54:14
Autor: krzysiek82
Rafał pisze:
popro¶ kogo¶ z dalsza żeby go kupił lepiej, żeby się nie demaskować.

dokładniej i ¶ciemnij ze chcesz odebrać osobi¶cie, bo sprzedajesz auto i chcesz mieć ze znaczkiem na szybko. Zmylisz go i wtedy będziesz miał większ± przewagę.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 11:59:44
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik krzysiek82 napisał:

Rafał pisze:

[...]

Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2010-06-15 12:03:44
Autor: bratPit[pr]
[...]

a może czytać, w końcu jak widać jest wielkim fanem motoryzacji i kolekcjonerem gadżetów motoryzacyjnych... heh,

brat

Data: 2010-06-15 12:03:55
Autor: krzysiek82
Gabriel'Varius' pisze:
Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
pozdrawiam

ja bym bardziej zakładał, że on nie umie czytać :) za głupi jest na to. Chociaż je¶li ma profil na NK to różnie bywa :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 12:08:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 12:03, krzysiek82 pisze:
Gabriel'Varius' pisze:
Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
pozdrawiam

ja bym bardziej zakładał, że on nie umie czytać :) za głupi jest na to.
Chociaż je¶li ma profil na NK to różnie bywa :)

Na NK swoje profile ma cała masa debili.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-15 12:09:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

Rafał pisze:

[...]

¦miem twierdzić, że gdyby czytał, to już by tej aukcji nie było.

Data: 2010-06-15 12:34:40
Autor: Rafał
chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
pozdrawiam

¦miem twierdzić, że gdyby czytał, to już by tej aukcji nie było.

teraz pewno siedzi w szkole, na allegro logował się ostatnio wczoraj

Data: 2010-06-15 12:47:42
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik Rafał napisał:

Ciekawe co bedzie jak gosc czyta PMS :-)
pozdrawiam

¦miem twierdzić, że gdyby czytał, to już by tej aukcji nie było.

teraz pewno siedzi w szkole, na allegro logował się ostatnio wczoraj
Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach (szuka nowych znaczkow) :-(

Data: 2010-06-15 11:04:46
Autor: to
Gabriel'Varius' wrote:

Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach
(szuka nowych znaczkow) :-(

Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że większość tego towaru jest trefna.

Data: 2010-06-15 13:13:08
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik to napisał:

Gabriel'Varius' wrote:

Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach
(szuka nowych znaczkow) :-(

Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że większość tego towaru jest trefna.
Zonie ukradli koplaki oryginalne od nowego Twingo (cena w aso 480pln) w ciagu 48h od przytargania auta z salonu :-(
Nawet nie zdazylem ich pokreslac od wew. str. i trytytkami przymocowac.
Co prawda na allegro pojawil sie ten sam wzor (dosc nietypowy bo to wersja limitowana) ale nie mialem dowodu (ja z Jaworzna a kolpaki w Chrzanowie wystawione)
Zona zglosila na policji kradziez, miski zrobily opis + dostali wzor z katalogu i po kilku dniach oddzwonili ze kradziezy na osiedlu bylo kilkascie, nawet miskowi skroili kolpaki.
Zlodzieje brali co bylo nowe i nieporysowane, nawet bylo nagrani z kamery miejskiej ale lebek byl w kapturze i byl juz polmrok.
Teraz ma kolpaki za 35 pln za komplet, porysowane  od wew. strony przez syna roznego rodzaju maziami wraz z grawerem srubokretowym o tresci niecenzurajnej i nr rejestracyjnym auta

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-15 15:00:52
Autor: Mari@
Gabriel'Varius' pisze:

Teraz ma kolpaki za 35 pln za komplet, porysowane  od wew. strony przez syna roznego rodzaju maziami wraz z grawerem srubokretowym o tresci niecenzurajnej i nr rejestracyjnym auta
pozdrawiam
*** Tak mi sie przypomniala pewna niebieska panda:
http://img156.imageshack.us/img156/2883/p110015250.jpg
:)

--
+- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F - Road Lamer MC President ;) -+
+               " cos byc musi do cholery za zakretem "             +

Data: 2010-06-15 19:14:59
Autor: Pszemol
"Mari@" <mariarider@wywalto.op.pl> wrote in message news:hv7tm5$ht1$1mx1.internetia.pl...
Gabriel'Varius' pisze:

[...]

Ale jaja... Welcome to Poland! :-(

Data: 2010-06-16 09:57:47
Autor: Maciek
W dniu 2010-06-15 15:00, Mari@ pisze:
*** Tak mi sie przypomniala pewna niebieska panda:
http://img156.imageshack.us/img156/2883/p110015250.jpg
I po co to?? Przecież wystarczy zdj±ć na noc koła ... ;-)

Maciek

Data: 2010-06-15 15:14:12
Autor: J.F.
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
Eeee tam w szkole siedzi, juz prawie wakacje wiec dorabia na parkingach
(szuka nowych znaczkow) :-(
Czy Allegro nie może zabronić sprzedaży tego gówna? Przecież wiadomo, że
większość tego towaru jest trefna.

Moc to moze, ale gdzie bedziesz szukal znaczka ?
Czemu legalny sprzedaca nie mialby na allegro.

A czy trefna .. patrzac na ilosc zlomu ktory sie u nas przerabia to niekoniecznie.
Np takie lusterka.

J.

Data: 2010-06-15 14:26:31
Autor: to
J.F. wrote:

Moc to moze, ale gdzie bedziesz szukal znaczka ?

No na pewno nie na Allegro. Tak jak radia nie kupiÄ™ na Wolumenie.

Czemu legalny sprzedaca
nie mialby na allegro.

No to niech mogą wystawiać tylko "firmy". Ktoś, kto ma firmę nie będzie sprzedawał kradzionych znaczków.

Data: 2010-06-16 13:26:13
Autor: J.F.
J.F. wrote:
Moc to moze, ale gdzie bedziesz szukal znaczka ?
No na pewno nie na Allegro. Tak jak radia nie kupiÄ™ na Wolumenie.

Ja juz ostatnio zawsze zaczynam od Allegro.
Kupowac nie musze - ale przynajmniej wiem czy cos takiego istnieje i ile moze kosztowac.

Czemu legalny sprzedaca  nie mialby na allegro.
No to niech mogą wystawiać tylko "firmy".

Mozna pomyslec.

Ktoś, kto ma firmę nie będzie sprzedawał kradzionych znaczków.

Nieprawdziwe twierdzenie :-)

J.

Data: 2010-06-15 12:09:24
Autor: LEPEK
Rafał pisze:

Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

profile/12100006

Swoj± drog± nieĽle ogl±dalno¶ć aukcji mu skoczyła :D

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-06-15 14:15:50
Autor: marjan
W dniu 15.06.2010 12:09, LEPEK pisze:
Rafał pisze:

Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

profile/12100006

Swoj± drog± nieĽle ogl±dalno¶ć aukcji mu skoczyła :D

Heh, nawet ma konto powi±zane z allegro, żeby od razu pochwalić się tym co nakradł ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-16 09:34:53
Autor: G.K.
LEPEK pisze:
Rafał pisze:

Daj sznurka do naszej klasy bo szukać mi się nie chce

profile/12100006

Swoj± drog± nieĽle ogl±dalno¶ć aukcji mu skoczyła :D

Pozdr,

Heh, usun±ł profil na nk?

Data: 2010-06-15 13:26:43
Autor: Rafał
[...]

A i jeszcze jedno, po całej sprawie zgło¶ to do allegro, jak będziesz mieć papiery z policji to powinni mu powiesić konto utrudniaj±c dystrybucje w przyszło¶ci.

Data: 2010-06-15 13:39:23
Autor: MZ
chyba znalazlem moj znaczek na allegro

A i jeszcze jedno, po całej sprawie zgło¶ to do allegro, jak będziesz
mieć papiery z policji to powinni mu powiesić konto utrudniaj±c
dystrybucje w przyszło¶ci.
Zawieszenie konta z całym 1 (jednym) komentarzem to po prostu będzie
tragedia. Smutne to, ale z powyższych postów wynika, że poszkodowany
może tylko stracić na interwencji. W pięknym kraju żyjemy, nie ma co.
--
MZ

chyba znalazlem moj znaczek na allegro