chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Data: 2010-06-15 13:42:59
Autor: SET
chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości
news:hv7ft1$1i9$1news.onet.pl...
Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co?
Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka
znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od
daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z
tym
zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

Z własnego doświadczenia:(
Kumplowi ukradli motocykl. Swoimi kanałami znaleźliśmy złodzieja i
zgłosiliśmy to na Policję z podaniem imienia, nazwiska, adresu zamieszkania
i adresu przechowywania skradzionego motocykla. Po prostu baliśmy się o
własne dupska żeby się pokazywac na jakiejś melinie. I co? I panowie ładnie
wszystko spisali co mówiliśmy a później wzięli kumpla i na osobności
powiedzieli, że trzeba było z kilkoma kumplami jechać i odebrać własność bo
teraz to oni muszą dochodzenie uruchomić a to zajmie kilka dni a
najprawdopodobniej zodziej najdalej jutro się dowie, że sprawa jest
zgłoszona i motocyl zniknie.
Jak się to wszystko rozegrało nie będę opisywał ale sprzęt wrócil do
właściciela i niestety nie drogą oficjalną.

Tak więc przy "niskiej szkodliwości społecznej" Twojego znaczka nie wróżę
niczego dobrego ze strony naszych organów. Będziesz miał sporo
nieprzyjemności i nestety pozostanie strach przed utratą auta bo oczywiście
gnojek będzie znał wszystkie twoje dane jako zgłaszającego/pokrzywdzonego.
Takie mamy prawo:(

Ja już się wyleczylem z prób współpracy z Policją gdy mi coś zniknie z
samochodu, działki, piwnicy.

Data: 2010-06-15 15:14:13
Autor: neoniusz
Użytkownik "SET" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości news:hv7p2c$9ok$1inews.gazeta.pl...
Ja już się wyleczylem z prób współpracy z Policją gdy mi coś zniknie z
samochodu, działki, piwnicy.

Taka prawda... na psiarni uslyszalem, ze "Policja to nie W11" i nie poradza.

chyba znalazlem moj znaczek na allegro