chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Data: 2010-06-15 13:22:46
Autor: kamil
chyba znalazlem moj znaczek na allegro

"neoniusz" <neon@joemonster.org> wrote in message news:hv7ft1$1i9$1news.onet.pl...
Zaraz po kradziezy zaprenumerowalem sobie powiadomienia z allegro. I co? Wczoraj o 19 pojawila sie aukcja z Krakowa, gdzie gosc sprzedaje kilka znaczkow, w tym lexusa. Typ ma jedna zolta gwiazdke. Czy to przypadek? Od daaaawna nie bylo takich znaczkow w Krakowie, a tu nagle dzien po. Co z tym zrobic? Nie ma opcji odbioru osobistego, ale podaje maila i telefon.

Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jeszcze niczego nikomu nie udowodniono,
znaczki moga faktycznie pochodzic ze zlomowiska, a jedyne na co mozecie
osiagnac takim szarpaniem czyjegos konta n-k tutaj to sprawa o pomowienie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-15 14:58:04
Autor: neoniusz
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w wiadomosci news:hv7ran$ii2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat dobrze trafilem. Wieczorem sprawa sie wyjasni i napisze tutaj.

Data: 2010-06-15 15:11:27
Autor: Rafał
On 15.06.2010 14:58, neoniusz wrote:

Akurat dobrze trafilem. Wieczorem sprawa sie wyjasni i napisze tutaj.

niecierpliwimy się:)
kolesiowi ciśnienie chyba już skoczyło bo aukcje zniknęły:)

Data: 2010-06-15 15:14:09
Autor: neoniusz
Użytkownik "Rafał" <rafal_zapytaj_o_reszte@o2.pl> napisał w wiadomości news:hv7u60$cal$1node2.news.atman.pl...
niecierpliwimy się:)
kolesiowi ciśnienie chyba już skoczyło bo aukcje zniknęły:)

I jakos dziwnie wiekszosc zdjec z profilu na nk zniknelo ;)

Data: 2010-06-15 15:29:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 15:14, neoniusz pisze:
[...]

Nie ma, że dziwnie, skoro nagle dostał 1500 wejść na profil. I to tylko dlatego, bo nie potrafiliście zachować anonimowości. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-15 15:32:25
Autor: marjan
W dniu 15.06.2010 15:29, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

Nie powiesz, że sam nie wszedłeś :P

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-06-15 15:34:35
Autor: Lewis
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:hv7vd9$67a$2news.agh.edu.pl...
[...]

A wiesz że mozna ukryć możliwośc pokazywania odwiedzin??

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-15 15:39:55
Autor: marjan
W dniu 15.06.2010 15:34, Lewis pisze:
[...]

Oczywiście, że wiem. Sam z takowej korzystam od kiedy włączyli funkcję "podglądacza".

Data: 2010-06-15 15:35:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 15:32, marjan pisze:
[...]

Nie mam konta, zlikwidowałem jak tylko zaczęło się tam robić bagno. :P

Data: 2010-06-15 18:39:32
Autor: Filip KK
chyba znalazlem moj znaczek na allegro

Nie mam konta, zlikwidowałem jak tylko zaczęło się tam robić bagno. :P

W sensie, od czasu kiedy policaj zaczęła sobie chodzić po profilach, zlikwidowałeś swój?

Data: 2010-06-15 15:36:15
Autor: Rafał
[...]

Marcinowi pewnie idzie o: "Nie pokazuj innym, że oglądałem ich profil (jednocześnie nie będziesz widzieć kto oglądał Twój profil)."

Data: 2010-06-15 15:41:46
Autor: marjan
W dniu 15.06.2010 15:36, Rafał pisze:

[...]

Hmm.. No tak, faktycznie to by miało większy sens. Na początku zachowanie anonimowości skojarzyłem z napisaniem w tym wątku numeru profilu tej osoby.

Mea culpa ;)

Data: 2010-06-15 15:45:46
Autor: neoniusz
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hv7v7m$a2k$1news.dialog.net.pl...
[...]

Mysle, ze opis na gg " TOTAL WKURWIENIA !!" mowi wszystko.

Data: 2010-06-15 15:49:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 15:45, neoniusz pisze:
[...]

Skądinąd wiem, że i pewne służby lubią sobie poczytać nasze wypociny. Mam cichą nadzieję, że to oni byli pierwsi. :)

Data: 2010-06-15 15:58:22
Autor: krzysiek82
neoniusz pisze:
Mysle, ze opis na gg " TOTAL WKURWIENIA !!" mowi wszystko.

a dokładniej "W pojedynkę jak WOS nic nie zdziałam, zrozumiałem"  TOTAL WKURWIENIA !!

siedzi teraz sra w gacie, nie wi co ma zrobić, z chęcią by cofnął czas ale się nie da, nie wie teraz czy zapuka do jego drzwi policja czy może   panowie przyjdą z nim porozmawiać i zaproszą na spacer do lasu.

Pewnie przypomina sobie scenę z filmu chłopaki nie płaczą, łopata i do dzieła :D

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 15:01:24
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c17870c$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
neoniusz pisze:
[...]

Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-15 16:02:22
Autor: krzysiek82
kamil pisze:
Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 15:05:01
Autor: kamil

"krzysiek82" <saab@user.pl> wrote in message news:4c1787fc$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
kamil pisze:
Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

Ten kolega dopiero zostanie wychowany w kwestiach zycia w spoleczenstwie, wiec pewnie nie ten :D

Data: 2010-06-15 16:03:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-15 16:02, krzysiek82 pisze:
kamil pisze:
Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly
rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

A nie Wiedza o Społeczeństwie? :>

Data: 2010-06-15 16:12:03
Autor: krzysiek82
chyba znalazlem moj znaczek na allegro
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
A nie Wiedza o Społeczeństwie? :>

wybaczcie to było tak dawno temu :)

--
krzysiek82

Data: 2010-06-15 16:05:31
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
krzysiek82 pisze:
kamil pisze:
Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Wychowanie O Społeczeństwie ale chyba to nie ten skrót :d

Chyba Wiedza... :)

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2010-06-15 16:07:19
Autor: elmer radi radisson
On 2010-06-15 16:01, kamil wrote:

Co to jest WOS? Sorry jesli glupio pytam, ale jakis kolejny domorosly
rapero-gangsta od siedmiu bolesci?

Az sam z ciekawosci sprawdzilem, Peja, Kultura Wysoka Reprezent. Jestem
rozczarowany, profil psychologiczny kogos takiego bardziej pasowal mi
do milosnika Mozdzera, Blechacza albo choc Orkiestry Kameralnej Amadeus
:/

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-06-15 19:27:17
Autor: Seba
Dnia Tue, 15 Jun 2010 16:07:19 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

[...]

Żeby to choć był miłośnik Kabaretu Morlanego Niepokoju - a tak, to ....
nie ma z kim pogadać... ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-06-15 16:05:12
Autor: neoniusz
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c17870c$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
Pewnie przypomina sobie scenę z filmu chłopaki nie płaczą, łopata i do dzieła :D

Wiesz, moj brat stal kilka miesiecy temu na podium Mistrzostw Polski w trojboju silowy. Kolegow z silowni tez mu nie brakuje ;))))

Data: 2010-06-15 18:30:39
Autor: Filip KK
W dniu 2010-06-15 14:22, kamil pisze:

[...]

Konto zostało usunięte.. Ciekawe dlaczego?

chyba znalazlem moj znaczek na allegro