"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"

Data: 2010-11-09 21:10:33
Autor: Grzegorz Z.
"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"
- Jestem przeciwny gejom. To obrzydliwe. Ci ludzie powinni się leczyć, gdyż
bycie gejem czy lesbijką to choroba. Uważam, że powinni brać przykład ze
zwierząt, ponieważ w ich środowisku nie ma homoseksualizmu - stwierdził we
wtorek kandydat SLD na prezydenta Kielc Jan Gierada podczas debaty w
Centrum Organizacji Pozarządowych. - Nie mogę w to uwierzyć - mówi rzecznik
SLD Tomasz Kalita. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8638938,Kandydat_SLD_na_prezydenta_o_gejach__To_obrzydliwe.html

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 22:00:55
Autor: Azor jest pedałem
"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

[...]

Poj.....o go, czy się widział z picowcami?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-09 22:14:14
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Na szkoleniu był, z Jarkiem :))))))))))

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 22:35:53
Autor: Andrzej Adam Filip
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

To *też* "w GW wyczytałeś"? :-)

Nadzieje ludzi mądrych są pewniejsze niż bogactwa nieuków.
  -- Demokryt (ok. 460 - ok. 370 p.n.e.)

Data: 2010-11-09 22:34:55
Autor: Andrzej Adam Filip
GW donosi: SLD Kielce - "Jestem przeciwny gejom. To obrzydliwe. Ci ludzie powinni się leczyć, [bo] to choroba"
[...]

SLD startowało do tęczawego/pomarańczowego elektoratu.
Reakcja "wierchuszki" będzie więc "interesująca" :-)

Żeby zgryźć żelazo, trzeba mieć zęby ze stali.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-11-09 22:56:41
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Brawo dla Jana Gierada
- Jestem przeciwny gejom. To obrzydliwe. Ci ludzie powinni si&ecirc; leczy&aelig;, gdy&iquest;
bycie gejem czy lesbijk&plusmn; to choroba. Uwa&iquest;am, &iquest;e powinni bra&aelig; przyk&sup3;ad ze
zwierz&plusmn;t, poniewa&iquest; w ich &para;rodowisku nie ma homoseksualizmu - stwierdzi&sup3; we
wtorek kandydat SLD na prezydenta Kielc Jan Gierada podczas debaty w
Centrum Organizacji Pozarz&plusmn;dowych. - Nie mog&ecirc; w to uwierzy&aelig; - mówi rzecznik
SLD Tomasz Kalita. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8638938,Kandydat_SLD_na_prezydent
a_o_gejach__To_obrzydliwe.html

Brawo dla Jan Gierada!
A dla tych co się na niego oburzają [...]
Że też dla 1% zboczeńców można tak się zakłamywać! A homoseksualizm wśród zwierząt to oczywiście zmyślenie.
A nawet jakby występował, to ludzie powinni tym bardziek go się wystrzegać.

Dzięki Grzegorzu Z za tę informację. Cieszę się że są politycy o poglądach normalnych.
Przynajmniej na te sprawy.

Data: 2010-11-09 23:02:57
Autor: Grzegorz Z.
Brawo dla Jana Gierada
Dzięki Grzegorzu Z za tę informację. Cieszę się że są politycy o poglądach normalnych.
Przynajmniej na te sprawy.

Yhm.... właśnie się nawróciłem i od jutra tu zacznę pastować posoborowy
brewiarz. --
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 23:06:42
Autor: kochamspamWYTNIJTO
na co się nawróciłeś ??
> Dzi&ecirc;ki Grzegorzu Z za t&ecirc; informacj&ecirc;. > Ciesz&ecirc; si&ecirc; &iquest;e s&plusmn; politycy o pogl&plusmn;dach normalnych.
> Przynajmniej na te sprawy.

Yhm.... w&sup3;a&para;nie si&ecirc; nawróci&sup3;em i od jutra tu zaczn&ecirc; pastowa&aelig; posoborowy
brewiarz. -- "Z&sup3;a wiadomo&para;&aelig;: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo&para;&aelig;: nie potrzebujemy go."

Na co się nawróciłeś???
Przecież nadal piszesz "bóg nie istnieje", więc co tu ma do rzeczy brewiarz.

Data: 2010-11-09 23:27:19
Autor: Grzegorz Z.
na co się nawróciłeś ??

[...]

Jak nie temat wątku to sygnaturka.

Zacznij jeszcze odpowiadać nad cytatami.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 23:46:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
na co siê nawróci³e¶ ??

zaczn&ecirc; pastowa&aelig; posoborowy
wiadomo&para;&aelig;: nie potrzebujemy go."
> Przecie&iquest; nadal piszesz "bóg nie istnieje", wi&ecirc;c co tu ma do rzeczy brewiarz.

Jak nie temat w&plusmn;tku to sygnaturka.

Zacznij jeszcze odpowiada&aelig; nad cytatami.

-- "Z&sup3;a wiadomo&para;&aelig;: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo&para;&aelig;: nie potrzebujemy go."

Co sygnaturka ?????????????????

Data: 2010-11-10 05:41:30
Autor: Grzegorz Z.
na co siê nawróci³e¶ ??

[...]

..... i koniecznie jeszcze ustaw sobie kodowanie na "win-1250".

Bez tego nie rozbieriosz.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 11:29:18
Autor: jadrys
Brawo dla Jana Gierada
W dniu 2010-11-09 22:56, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Brawo dla Jan Gierada!
A dla tych co się na niego oburzają [...]
Że też dla 1% zboczeńców można tak się zakłamywać!

Raczej kalek - ludzi upośledzonych. Za potępianie kalectwa bijesz brawo jakiemuś głupkowi?

A homoseksualizm wśród zwierząt to oczywiście zmyślenie.

Występuje..

A nawet jakby występował, to ludzie powinni tym bardziek go się wystrzegać.

  Niestety twoja rada jest zupełnie nie na miejscu - homoseksualizm to nie wybór.

Data: 2010-11-10 00:10:29
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nfwbwpcu04ad$.hj3x5pkxg5cv.dlg40tude.net...
[...]

Ne wierzy, że pedalstwo jest obrzydliwe?
AZ

Data: 2010-11-10 00:36:41
Autor: kochamspamWYTNIJTO
test ciemnego pokoju
[...]

Uzupełnienie cytatu:
"- Jeżeliby się to potwierdziło, to jest to oburzające i skandaliczne. Nie wyobrażam sobie, by kandydat lewicowej partii na urząd prezydenta mógłby mieć tego typu poglądy - powiedział radiu TOK FM rzecznik SLD Tomasz Kalita. - To nie są poglądy, które mieszczą się w kanonach lewicy. Są to poglądy właściwe, w tym przypadku, Lidze Polskich Rodzin - powiedział Kalita"

Zakładam że Jan Kalita  mówi prawdę, czyli oburza go fakt, że ktoś może uważać homoseksualizm za obrzydliwość ergo uważa że homoseksualizm nie jest obrzydliwy.
Jeśli sam nie jest homoseksualistą, to powinien stwierdzić to namacalnie, tzn dać się zamknąć na kilka godzin w "ciemnym pokoju" (czy jak to tam się zwie) w jakimś klubie pedalskim.
W tym pokoju (w ciemnościach) pieprzą się jak popadnie - zapewne nie jeden raz i nie z jednym. Taka to jest "duma i miłość" gejowska.  Ten sam środek należy aplikować wszystkim pięknoduchym bojownikom o prawa homoseksualistów do ... niemal wszystkiego.
Niech najperw się popieprzą, to może przestaną w końcu pieprzyć.

--

"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"