"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"

Data: 2010-11-10 00:10:29
Autor: Kaczysta
"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nfwbwpcu04ad$.hj3x5pkxg5cv.dlg40tude.net...
- Jestem przeciwny gejom. To obrzydliwe. Ci ludzie powinni się leczyć, gdyż
bycie gejem czy lesbijką to choroba. Uważam, że powinni brać przykład ze
zwierząt, ponieważ w ich środowisku nie ma homoseksualizmu - stwierdził we
wtorek kandydat SLD na prezydenta Kielc Jan Gierada podczas debaty w
Centrum Organizacji Pozarządowych. - Nie mogę w to uwierzyć - mówi rzecznik
SLD Tomasz Kalita. (...)

Ne wierzy, że pedalstwo jest obrzydliwe?
AZ

"ci ludzie powinni się leczyć, to obrzydliwe"