ciężkie czasy

Data: 2019-01-14 14:14:34
Autor: zbrochaty
ciężkie czasy
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 21:38:27 UTC+1 użytkownik andrzej...@gmail.com napisał:
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2019 11:37:13 UTC+1 użytkownik Olivander napisał:
> Żul dziabn±ł mojego prezydenta, oby za to zgnił, amen. Oby Owicz przeĽył i się wylizał,

No i niestety. Żal. Ale przede wszystkim straszno się robi.

Uwazam, ze to jest dopiero poczatek...
Mowa nienawisci przycichnie na chwile tj po smierci papieza, po katastrofie smolenskiej etc.
A potem wszystko wroci do "normy"...  to jest tylko efekt saczenia jadu, dzielenia ludzi na gorszy sort i zdradzieckie mordy. Kler sie przez te lata na te tematy  nawet nie zajaknal, a jeszcze przyjmowal honorowo kibolstwo i faszystow na Jasnej Gorze. Faszysci jawnie maszeruja w jednym marszu z rzadem, a PIS wzial do rzadu bydlaka, co poltora roku temu publikowal akt zgonu dla Adamowicza. Juz zaczely sie znowu tweety K. Pawlowicz dzis rano...
Grozby smierci mialo wiele osob, a policja woli scigac kobiete co powiesila buciki w protescie przeciw pedofilii i kobiety, ktore chcialy zablokowac przemarsz kibolstwa

Oni maja zbyt wiele do stracenia, gdyz wybory to nie tylko odsuniecie od wladzy, ale rowniez trybunaly stanu i po prostu wiezienie. Bedzie cyrk przy liczeniu glosow za rok, bo oni "raz zdobytej wladzy nie oddadza nigdy", potem wyjda ludzie na ulice (rowniez te obrony terytorialne) i najprawdopodobniej poleje sie krew.
Wystarczy poczytac co sie dzialo w latach trzydziestych w Niemczech lub jak wygladala sytuacja w Rwandzie nie tak dawno temu

Data: 2019-01-15 00:25:44
Autor: Ĺ„
ciężkie czasy
Posłuchaj swojego idola Niesiołowskiego.
Posłuchaj o dożynaniu watah i innej mowy nienawi¶ci P0.
Nic tak nie ssie w dołku, jak odbierany żłób.

-- -- -
to jest tylko efekt saczenia jadu

Data: 2019-01-15 10:47:57
Autor: cytawa
ciężkie czasy
  ń pisze:

Posłuchaj swojego idola Niesiołowskiego.
Posłuchaj o dożynaniu watah i innej mowy nienawi¶ci P0.
Nic tak nie ssie w dołku, jak odbierany żłób.

No wlasnie. dlaczego uwazasz, ze Niesiolowski to jego idol. To po pierwsze. Po drugie, za swoje nienormalne zachowania Niesiolowski odsiedzial kupe lat w wiezieniu. Byl emocjonalnie wariat i takim konsekwentnie jest. Ale pokaz mi chociaz jedno jego niepropanstwowe dzialanie. Mowil co mowil ale nie lamal procedur i w komisjach pracowal bardzo dobrze. I naprawde nie walczyl o zlob.

I niestety prawda jest taka, ze tamci kradli po 10 tys. miesiecznie o obecni legalnie dostaja za to samo po 50 tys. majac jeszcze geby pelne frazesow. I tylko mi nie wmawiaj, ze tamci to moje idole, bo to nie prawda.

PS. Z obecna gdanska tragedia nie lacze zadnych politycznych uwarunkowan. Na chorobe psychiczna nie ma mocnych i na dobra sprawe trudno zapobiec taki zdarzeniom. Troche juz przezylem i otarlem sie o podobne wydarzenia.

Data: 2019-01-15 12:00:09
Autor: Ĺ„
ciężkie czasy
Mocno tamtych niedoceniasz.

-- -- -
prawda jest taka, ze tamci kradli po 10 tys. miesiecznie

Data: 2019-01-15 14:20:05
Autor: qrt
ciężkie czasy

[...]

Podbnie można powiedzieć o Macierewiczu. Za młodu wariat, na staro¶ć psychol.

Data: 2019-01-15 19:23:40
Autor: Ĺ„
ciężkie czasy
Jak to nie?
Słynna jest jego "profesura" nadana przez Kwa¶niewskiego w ostatnim dniu urzędowania:
Przychodzi Niesołowski do Prezydenta RP i mówi "Ty, Olek, daj mi tego profesora bo jak PiS się dorwie do władzy to będę już miał przesrane do ¶mierci".
Autentyk opowiedziany przez byłego prezydenta ("No to co, może miałem odmówić??", po paru lampkach (ale kto by żyrandolki liczył)...

-- -- -
I naprawde nie walczyl o zlob.

Data: 2019-01-15 14:16:49
Autor: qrt
ciężkie czasy
Dnia Mon, 14 Jan 2019 14:14:34 -0800 (PST), zbrochaty@gmail.com napisał(a):

Uwazam, ze to jest dopiero poczatek...

daj że człowieku spokój. Babranie sie w genetyce tego sporu doprowadzi cie
do roku 2005. Od tego czasu sie gra w polsce na polaryzację na osi która
trwa do dzisiaj.  A ty jeste¶ elementem w wojnie plemiennej. Poprostu jesli uważasz ze JEDNI s± niewinni a cała odpowiedzialno¶ć
spoczywa na DRUGICH to naprawdę nic się nie zmieni.

ciężkie czasy