ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...

Data: 2009-06-29 21:37:39
Autor: konserwator
ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...
caly czas oferta jest powazna!

rym30@wp.pl

przeciez to jest dobra ofetra!...

Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Data: 2009-06-30 08:03:50
Autor: Marek

ry...@wp.pl

przeciez to jest dobra ofetra!...

Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Dzieki za fotki - niezle !

Data: 2009-06-30 17:21:21
Autor: raff
[...]

Rympal, a w innych okresach tez masz te chate do wynajecia ?

Bo teraz to mam raczej wszystko zaplanowane.

R.

Data: 2009-06-30 20:02:58
Autor: konserwator

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2daho$v7r$1news.onet.pl...
[...]

nie ma problemu - cale wakacje do dyspozycji lacznie z sierpniem a moze nawet wrzesniem (byc moze gdzies wyemigruje i po co mam za media placic?

daj info na priv rym30@wp.pl
to jutro pare zdjec wysle i informacji...

Data: 2009-06-30 20:14:46
Autor: Tzva Adonai
ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...
Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Wynajmij młodzieży z Izraela, a potem skontaktuj ich ze mną...

Data: 2009-06-30 20:32:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000004c3.4a4a5616newsgate.onet.pl...
Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Wynajmij młodzieży z Izraela, a potem skontaktuj ich ze mną...

mlodziez z izraela moze sobie wynajac moraskie hotele - tam placa sluzbie za sprzatanie osranej poscieli (itp), no i stawki sa za to odpowiednio wyzsze...mniej wiecej 20x wyzsze....

ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...