ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...

Data: 2009-06-30 20:14:46
Autor: Tzva Adonai
ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...
Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Wynajmij młodzieży z Izraela, a potem skontaktuj ich ze mną...

Data: 2009-06-30 20:32:13
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:796e.000004c3.4a4a5616newsgate.onet.pl...
Co, moherow sie brzydzicie czy jak?

Wynajmij młodzieży z Izraela, a potem skontaktuj ich ze mną...

mlodziez z izraela moze sobie wynajac moraskie hotele - tam placa sluzbie za sprzatanie osranej poscieli (itp), no i stawki sa za to odpowiednio wyzsze...mniej wiecej 20x wyzsze....

ciagle mam do wynajecia na 2 tygodnie mieszkane na mazurach za 1.000 za 2 tygodnie...