ciągnik siodłowy 3 osiowy

Data: 2013-05-31 21:00:33
Autor: Tomasz Wójtowicz
ciągnik siodłowy 3 osiowy
W dniu 2013-05-28 11:59, Tomek pisze:
Witam,
poza ciagnikami siodłowymi majacymi obie "pełne" osie (podwójny most,
obie osie napędzane) spotykane są 3 osiowe z
- tylną osią (czasem podnoszoną) z pojedyńczym ogumieniem do
zmniejszenia nacisku na oś podczas jazdy z obciązeniem
- tylną oś napędzajcą, środkową- odciążającą, nienapędzaną.
Ten drugi przypadek mnie ciekawi odnośnie jego zalet- bo wydaje mi się
bardziej skomplikowany niż poprzedni, a nie ma dla mnie jakis zalet (a
moze one są??)

Na pewno nie jest bardziej skomplikowane, bo jedyna różnica jest taka, że w drugim przypadku wał między mostami jest dłuższy.

ciągnik siodłowy 3 osiowy