cicha karta graficzna

Data: 2010-11-20 13:34:07
Autor: pz
cicha karta graficzna
Witam.
Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

Data: 2010-11-20 15:06:29
Autor: .Peeter
cicha karta graficzna
"pz" wrote:
Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

Nie ma kart z wiatrakami. SÄ… karty z wentylatorami, lub bez wentylatorĂłw.
Jaką masz resztę sprzętu i jak chłodzoną, że potrzebujesz koniecznie
pasywnie chłodzonej karty? Są teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
które nie wiercą uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.
To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-11-20 15:35:08
Autor: pz
cicha karta graficzna
W dniu 2010-11-20 15:06, .Peeter pisze:

Nie ma kart z wiatrakami. SÄ… karty z wentylatorami, lub bez wentylatorĂłw.

A na czym polega różnica?

Jaką masz resztę sprzętu i jak chłodzoną, że potrzebujesz koniecznie
pasywnie chłodzonej karty?

ResztÄ™ dostosujÄ™ do karty.

Są teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
które nie wiercą uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.

Hałas to jedno, ale ja mam taki fart, że zawsze mi się któryś wentylator w końcu rozwala i zaczyna rzęzić. Nie chcę i już.

To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

Zapytuję, bo może ktoś z Was ma coś takiego w domu i z czystym sumieniem może polecić.

Data: 2010-11-20 16:06:51
Autor: RadoslawF
cicha karta graficzna
Dnia 2010-11-20 15:35, Użytkownik pz napisał:

Nie ma kart z wiatrakami. S± karty z wentylatorami, lub bez wentylatorów.

A na czym polega różnica?

Na nazewnictwie.

Jak± masz resztę sprzętu i jak chłodzon±, że potrzebujesz koniecznie
pasywnie chłodzonej karty?

Resztę dostosuję do karty.

S± teraz już karty z chłodzeniem aktywnym,
które nie wierc± uszu hałasem, np. takie GTX460 Gigabyte z ich dwoma
wentylatorami, albo EVGA GTX460SC 768MB z referencyjnym chłodzeniem.

Hałas to jedno, ale ja mam taki fart, że zawsze mi się który¶ wentylator w końcu rozwala i zaczyna rzęzić. Nie chcę i już.

Poszukaj w archiwum, kto¶ podawał nazwę karty z pasywnym chłodzeniem
od GF9500GT.

To tylko przykłady, takich kart jest więcej, wystarczy poczytać testy. :-)

Zapytuję, bo może kto¶ z Was ma co¶ takiego w domu i z czystym sumieniem może polecić.

Nie przy podej¶ciu że chce mieć kartę która za 6, 12 czy 18 miesięcy
nie zacznie hałasować. Chyba musisz wybrac czy bardziej wolisz pograć
czy mieć cichy komputer.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-20 16:13:24
Autor: pz
cicha karta graficzna
W dniu 2010-11-20 16:06, RadoslawF pisze:

Nie przy podej¶ciu że chce mieć kartę która za 6, 12 czy 18 miesięcy
nie zacznie hałasować. Chyba musisz wybrac czy bardziej wolisz pograć
czy mieć cichy komputer.

Przepraszam, ale nie bardzo zrozumiałem - chcesz powiedzieć (pomijaj±c wymieniony wcze¶niej model), że w granicach 1000zł nie ma wypasionej karty z pasywnym chłodzeniem? O to chodzi?

Data: 2010-11-20 16:42:40
Autor: Waldek
cicha karta graficzna

Użytkownik "pz" <second_pz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic8och$83f$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za tysiaka to mozesz miec np. GTX460 z bloczkiem WC :)
a skoro tak lubisz cisze, to warto i procka zwodowac
Inwestycja jest ale - ale zostaje na dlugo.

Data: 2010-11-20 16:55:28
Autor: RadoslawF
cicha karta graficzna
Dnia 2010-11-20 16:13, Użytkownik pz napisał:

[...]

Wymieniony i wyższy którego nazwy nie pamiętam.
Ale na pewno nie był to wypas za 1kzł.
Jak bardzo się uprzesz to kupisz cokolwiek a potem ¶migiełko
zamienisz na chłodzenie wodne. Ale to już raczej we własnym
zakresie.

Pozdrawiam

Data: 2010-11-20 16:11:35
Autor: BrunoN Bluthgeld
cicha karta graficzna
W dniu 2010-11-20 13:34, pz pisze:
Witam.
Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

MoĹĽe taki 5770 od gigabajta

http://www.in4.pl/news_GIGABYTE_GV-R577SL-1GD_-_bezg%C5%82o%C5%9Bny_Radeon_HD5770,21814.htm

Szybszych chyba dają. Nie ma rady - te szybkie muszą mieć śmigła.

Data: 2010-11-20 16:36:20
Autor: Giecze
cicha karta graficzna
pz wrote:

Może Kto¶ polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

Nawet nowoczesne szybkie karty, pod obci±żeniem ogrzewaj± powietrze w
obudowie, więc sugeruję przyj±ć, że do pasywnej karty należy zastosować
wiatrak w obudowie. Ale taki cichy 12cm łatwo i tanio wymienić na
kolejny jak zacznie się buntować. Gigabyte robił dobre mocna i pasywne
modele.

Grzegorz

Data: 2010-11-20 16:52:40
Autor: ToMasz
cicha karta graficzna
pz pisze:
Witam.
Może Ktoś polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

niema karty ktĂłra odprowadzi 200W wewnÄ…trz obudowy bez wymuszonego
powietrznego chłodzenia. wymuszenie moze być zamocowane do karty, albo
do obudowy, ale musi być. właśnie sprzedaje gf9600 pasywną, - używaną
przez 2 lata, i jakbym nie chciał problemu obejść - wentyatorek ( do
grania) musiał być. Tyle ze co Ci przeszadza mały hałas smigiełek jak w
głośnikach jest atak bombowy, ryk silników samochodów czy w co tam
jeszcze grasz. jak przegladasz net, to wentyatorki mogą zwalniać lub
wyłączać sie całkowicie.

ToMasz

Data: 2010-11-20 19:11:06
Autor: Marek
cicha karta graficzna
UĹĽywam GT9800 Silent Cell Gigabyte. To chyba ostatnia z cichych.

Data: 2010-11-21 16:32:11
Autor: Yakhub
cicha karta graficzna
Dnia Sat, 20 Nov 2010 13:34:07 +0100, pz napisał(a):

Witam.
Może Kto¶ polecić model karty graficznej do 1000zł bez wiatraczka?
Zależy mi na jak najnowszych gierkach i jej cichym działaniu. Po prostu.

Szukaj hasłem "Silent Cell".
z nVidii najmocniejszy jest 9800 GT, z ATI chyba HD 5770

--
Yakhub

cicha karta graficzna