ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce

Data: 2010-06-29 12:57:58
Autor: kibic okazjonalny
ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce
Dlaczego gdy chcę skorzystać z dyktafonu w komórce to dźwięk nagrywa się bardzo cicho, że już lepiej nakręcić film, wtedy jest głośno i wyraźnie?
Sprawdzone w 3 telefonach różnych marek, znajomi twierdzą to samo. Do filmów jest inny mikrofon? Bezsens jakiś.

Data: 2010-06-29 14:13:37
Autor: J.F.
ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce
Użytkownik "kibic okazjonalny" <okazjaDo@kibicowania.org> napisał
[...]

Byc moze. W koncu do filmow chcesz miec mikrofon z drugiej strony.
Poszukaj lepiej czy jakis opcji nie ma

J.

Data: 2010-06-29 16:15:50
Autor: qwerty
Użytkownik "kibic okazjonalny" <okazjaDo@kibicowania.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0cjk1$oqi$1@usenet.news.interia.pl...
[...]

Z sensem. Wystarczy użyć mózgu. Dyktafon nagrywa cicho, gdyż ma nagrywać to co do niego mówisz, a nie łapać z 30 metrów otoczenia. Filmiki muszą nagrywać całe tło.

Data: 2010-06-30 21:45:32
Autor: kibic okazjonalny

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i0cvbm$86k$1news.task.gda.pl...
[...]

Ale te dyktafony ciężko łapią to co się do nich mówi i zawsze lepiej włączyć nagrywanie filmu i mówiąc z tej samej odległości, coś się przynajmniej nagra!

Data: 2010-07-01 12:35:20
Autor: Piotr M

Użytkownik "kibic okazjonalny" <okazjaDo@kibicowania.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0g6t2$bb0$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Ja używam Alon mp3 dictaphone z Symbiana i nie narzekam, a wręcz przeciwnie. Ustawione na Wav 48kHz  świetnie nagrywa odgłosy z całej okolicy jak i osobę obok, no i rozmowy telefoniczne z automatu. Właściwie nie wiem jak to jest zrobione, bo gdy nagrywana jest osoba obok siedząca to już tak otoczenia nie słychać szczegółowo. Jakoś się automatycznie dostosowuje..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

ciche nagrywanie dzwieku a filmy w komorce