cichosza miejska

Data: 2012-04-01 14:43:26
Autor: sowa
cichosza miejska
Data: 2012-04-01 06:01:02
Autor: doktorski
cichosza miejska
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 14:43:26 UTC+2 użytkownik sowa napisał:
http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/motocyklem-nie-objedziesz-korkow-beda-nowe-przepisy,1779102,3017
Znaczy ile dB emituje seryjny motocykl na postoju? Pytamboniewiem.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-04-01 13:09:18
Autor: masti
cichosza miejska
Dnia pięknego Sun, 01 Apr 2012 14:43:26 +0200 osobnik zwany sowa wystukał:

witam

bo cisza ma byc?

data ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-04-01 19:53:19
Autor: ErneST Rygielski
cichosza miejska
W dniu 2012-04-01 15:09, masti pisze:

bo cisza ma byc?

data ;)

Pewnie tak, ale pamiętam pare lat temu jak jeszcze A4 była tylko w planach i na wszelkie imprezy w Rybniku trzeba było przez centrum Gliwic jeździć, to chyba właśnie w Gliwicach przy jakichś szpitalach był zakaz ruchu dla motocykli.

ErneST

Data: 2012-04-01 21:59:26
Autor: FanTomas
cichosza miejska

[...]

oj był zakaz i dalej jest:)
na kosciuszki pomiedzy szpitalami "miejskim" i "wojskowym"
ale jakos mnie tam nigdy nie zatrzymali. pozatym zakaz jest tylko na koncach ulicy kosciuszki. jakby kogos tam gliny złapały to mozna mowic ze sie wjechało jedną z kilku bocznych uliczek bo tam nie ma nigdzie zakazów:)
pozdro

Data: 2012-04-01 15:02:09
Autor: Drzewo
cichosza miejska
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)

Drzewo
www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do motocykla

Data: 2012-04-01 06:05:44
Autor: doktorski
cichosza miejska
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 15:02:09 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)
Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-04-03 17:59:44
Autor: Szymon Machel
cichosza miejska

Użytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisał w wiadomości

Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

Z jointa :)

Szymon

Data: 2012-04-03 21:37:45
Autor: Kuczu
cichosza miejska
W dniu 2012-04-01 15:05, doktorski pisze:
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 15:02:09 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)
Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

Zagramanica obowiazuja takie juz od pewnego czasu. Slyszales kiedys nowego choppera/cruisera z wydechami EU - street legal ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X