cichosza miejska

Data: 2012-04-01 15:02:09
Autor: Drzewo
cichosza miejska
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)

Drzewo
www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do motocykla

Data: 2012-04-01 06:05:44
Autor: doktorski
cichosza miejska
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 15:02:09 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)
Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-04-03 17:59:44
Autor: Szymon Machel
cichosza miejska

Użytkownik "doktorski" <doktorski@gmail.com> napisał w wiadomości

Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

Z jointa :)

Szymon

Data: 2012-04-03 21:37:45
Autor: Kuczu
cichosza miejska
W dniu 2012-04-01 15:05, doktorski pisze:
W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 15:02:09 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
Pierwszy kwietnia dzisiaj :)
Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

Zagramanica obowiazuja takie juz od pewnego czasu. Slyszales kiedys nowego choppera/cruisera z wydechami EU - street legal ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X