ciekawa 艣wietl贸wka do plafonu

Data: 2011-01-18 23:31:01
Autor: BartekK
ciekawa 艣wietl贸wka do plafonu
W dniu 2011-01-18 14:48, zlotowinfo pisze:
http://allegro.pl/zarowka-led-e27-44-smd-5050-710lm-230v-jak-75w-i1417211490.html
d艂ugo czego艣 takiego szuka艂em
a jak ju偶 znalaz艂em to pytanie:
czy da si臋 gdzie艣 taniej ;)
Raczej b臋dzie ci臋偶ko. U chi艅czyka po ~10$ podobne bior臋, ale s膮 tego warte.
O艣wietla (nie "艣wieci"!) ja艣niej ni偶 markowa 艣wietl贸wka energooszcz臋dna 15W (mam obie w jednej oprawie, w艂膮czam zale偶nie od potrzeby), ale 艣wieci kierunkowo w jedn膮 stron臋, a 艣wietl贸wka dook贸lnie wi臋c zale偶y od oprawy i zastosowania.

Data: 2011-01-19 15:26:39
Autor: zlotowinfo
ciekawa 艣wietl贸wka do plafonu
U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ih54rn$qss$1mx1.internetia.pl...
[...]

ciekawe jak bardzo punktowo, na 艣rodku pokoju sufit

艣wietl贸wka/偶ar贸wka do plafonu nie jest za dobra bo raczej ucieka nam cz臋艣膰 艣wiat艂a, w sumie dlatego wstawi艂em lusterka

stosowanie lusterek by taka 偶ar贸wka przekre艣li艂a
no ale kwestia jak to 艣wiat艂o si臋 rozk艂ada i na ile bardziej to oszcz臋dne, no i oczywi艣cie barwa tego 艣wiat艂a

ciekawa 艣wietl贸wka do plafonu