ciekawa historia dotycząca cofania liczników

Data: 2010-10-08 21:35:05
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
ciekawa historia dotycząca cofania liczników
Użytkownik "BearBag"  napisał:

Zasłyszane od znajomego handlarza. (...)
I zgadnijcie co robi nasz handlarz... udaje się do prokuratora
zgłaszając oszustwo... sprawa w toku.
Dwulicowość ludzi nie zna granic.

Żadna dwulicowość - po prostu zemsta :)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-10-08 13:01:33
Autor: BearBag
[...]

ale ja pisałem o tym gościu który kupił auto a nie o handlarzu, on sie
zachował raczej przewidywalnie.

Data: 2010-10-10 12:45:18
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4caf725f$1news.home.net.pl...
[...]

Kurcze to prawda że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem.
Po prostu SZOK

ciekawa historia dotycząca cofania liczników