ciekawa interpretacja uwierzytelnienia w OF

Data: 2010-05-13 08:47:54
Autor: Pyrtek
ciekawa interpretacja uwierzytelnienia w OF
Uruchamiam KIS przez OF.
Jestem emerytem.

"Ono" chciało potwierdzenia dochodów. Normalne.
Pokazałem kurierowi oryginał dokumentu z ZUS (pieczęć, podpis) z lutego
br. o waloryzacji emerytury, potem dałem mu do garści kopię.
Nie wystarczyło.
Ono OF chce dokumentu potwierdzającego otrzymanie ostatniego
świadczenia. Dawniej, gdy kasiorę przynosił listonosz, to się nazywało
"odcinek renty". Powiedziałem, że nie posiadam, bo dostaję przelewem do
banku internetowego. Na co ono, że chce "wydruk wyciągu konta
(zawierający przelew przychodzący ww świadczenia), na którym kurier
podpisze się, że "wydrukowano w mojej obecności""
Wysłałem onemu mejlem toż samo w PDFie komentując, że jak przyjdzie
kurier, to mu w jego obecności wydrukuję tego PDFa, a więc równie dobrze
ono może sobie tego pdfa wydrukować samo i będzie dokładnie tak samo
wiarygodne.

... nno nie wiem, czy chcę powierzać swoje dziesiątki kpln instytucji,
która tak pojmuje wiarygodność i uwierzytelnianie...

--

Tnx. Pzdr.        Pyrtek.

ciekawa interpretacja uwierzytelnienia w OF