ciekawa linka na temat wspolczesnych dyskow - silent corruption.

Data: 2017-03-14 14:22:37
Autor: sczygiel
ciekawa linka na temat wspolczesnych dyskow - silent corruption.
http://changelog.complete.org/archives/9769-silent-data-corruption-is-real

Najpierw trafilem na tego arta i z ciekawoscia przeczytalem. A potem jak wam chcialem pokazac to wpisalem w gugla "silent corruption sata" I deczko sie najezyłem i wiem co bedę sprawdzać w weekend :)

ciekawa linka na temat wspolczesnych dyskow - silent corruption.