ciekawa lokata noble banku

Data: 2009-05-05 06:15:29
Autor: zlotowinfo
ciekawa lokata noble banku
Data: 2009-05-05 07:09:16
Autor: RobertS
ciekawa lokata noble banku
zlotowinfo pisze:
https://lokaty.open.pl/form1/50/

ano ciekawa oferta, 7% na 2 lata a zerwać lokatę (bez utraty odsetek) można co 3 miesiące

w każdym razie nie szukam już super lokat bankowych, bardziej interesują mnie obecnie inwestycje giełdowe, w które mogę ulokować środki, których w dłuższym czasie nie będę potrzebował ;-)

jeżeli ktoś lubi daytrading to te 5-7% może mieć w 1-2 dni

RobertS

Data: 2009-05-05 10:54:21
Autor: jijomo
ciekawa lokata noble banku
zlotowinfo pisze:
https://lokaty.open.pl/form1/50/

Czy te lokaty OF maja jakies ukryte kruczki? Na koncu regulaminu jest napisane, ze w kwestiach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie maja zapisy regulaminu prowadzenia kont przez Noble Bank - to chyba nie znaczy, ze zakladajac lokate zakladam jednoczesnie konto w Noble Banku?
Czy wszystko jest tak proste, jak wydaje sie byc - wplacam pieniadze, a po odpowiednim czasie dostaje je z powrotem z odsetkami pomniejszonymi o Belke i nic mnie wiecej nie obchodzi?
Jesli nie ma zadnych kruczkow, to chyba mozna stwierdzic, ze jest to obecnie najlepsza oferta na rynku jesli chodzi o lokaty?

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-05 07:11:07
Autor: valdi.wald
ciekawa lokata noble banku
On 5 Maj, 10:54, jijomo <lost2usunma...@op.pl> wrote:
zlotowinfo pisze:

> [...]

Jesli nie ma zadnych kruczkow, to chyba mozna stwierdzic, ze jest to
obecnie najlepsza oferta na rynku jesli chodzi o lokaty?

Drobne kruczki są zapisane w szczególnych warunkach lokaty, czy
zasadach. Zazwyczaj są w PDF pod ofertą lokaty na stronie banku.
Najlepiej przeczytać ze 3 razy, można wtedy powiedzieć sobie uczciwie
że kruczków się nie znalazło. Tak samo polisy lokacyjne szczegółowo są
rozpisane w szczegółowych warunkach ubezpieczenia, ba takie zapisy
mają zwykłe konta w banku.

Data: 2009-05-05 16:22:20
Autor: jijomo
ciekawa lokata noble banku
valdi.wald@gmail.com pisze:

[...]

Tyle, ze na stronach Noble Banku nic o takiej lokacie nie ma, jest tylko na lokaty.open.pl. To co tam jest przeczytalem, ale jest tego malo i zadnych kruczkow tam nie zauwazylem, dlatego probuje sie upewnic u ludzi, ktorzy juz korzystali z oferty tej firmy.

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-05 19:08:28
Autor: Valdi.Pavlack
ciekawa lokata noble banku
"jijomo" news:gtpi2q$3q6$1sunflower.man.poznan.pl

[...]

JEST OK!
Siedzę u nich od początku, jak pojawili się na rynku tj. oferty lokat
zakładanych przez net.
Wszystko działa sprawnie i złego słowa o nich powiedzieć nie mogę.

Co więcej - polecam.

Data: 2009-05-06 08:22:44
Autor: Radzik
ciekawa lokata noble banku
Valdi.Pavlack pisze:
JEST OK!
Siedzę u nich od początku, jak pojawili się na rynku tj. oferty lokat
zakładanych przez net.
a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

Data: 2009-05-06 09:52:30
Autor: Karol S
ciekawa lokata noble banku
Radzik pisze:
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Możesz opisać coś więcej?

Karol

Data: 2009-05-06 11:08:39
Autor: jijomo
ciekawa lokata noble banku
Radzik pisze:

a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

Moglbys opisac te klopoty? Wlasnie jestem miedzy zlozeniem wniosku a przelaniem pieniedzy i ta informacja moze sie dla mnie okazac wazna.

pzdr. jijomo

Data: 2009-05-06 15:11:44
Autor: Valdi.Pavlack
ciekawa lokata noble banku
"Radzik" news:4a012cb5$1news.home.net.pl

a ja kiedyś zakładałem i niestety później były kłopoty, dlatego nigdy
więcej. Nie wspomnę o regulaminach zagmatwanych na maxa...

Prowokacja?
Napisz coś więcej o tych kłopotach i pokaż mi te zagmatwane regulaminy.

Data: 2009-05-06 07:35:18
Autor: valdi.wald
ciekawa lokata noble banku
On 6 Maj, 15:11, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

Prowokacja?
Napisz coś więcej o tych kłopotach i pokaż mi te zagmatwane regulaminy.

No to wychodzi na to, że to lokata jakaś widmo. Trzeba się przejść
pewnie do oddziału, żeby czegoś konkretnego się dowiedzieć. A
regulamin jakiś szczegółowy być musi. Wydaje mi się, że ten produkt
noble banku jest dostępny tylko dla klientów OF. Analogicznie np.
polisa lokacyjna ubezpieczona w generali jest tylko dostępny w
dnbnord. I chyba tak właśnie jest.

Data: 2009-05-06 17:56:14
Autor: Valdi.Pavlack
ciekawa lokata noble banku
<valdi.wald@gmail.com>

No to wychodzi na to, że to lokata jakaś widmo.

Bo?

Trzeba się przejść pewnie do oddziału, żeby czegoś konkretnego się
dowiedzieć.

Ty sobie jaja robisz? Jestem dzisiaj mocno "wyeksplatowany" więc mogę nie
rozumieć specyficznego poczucia humoru co poniektówych osób :)

A regulamin jakiś szczegółowy być musi.

Co rozumiesz pod pojęciem "szczeółowy regulamin"? 100 - 200 stron pierdół
napisanych takim językiem, że trzeba się niekiedy dwa razy zastanawiać o co
autorowi chodziło? :)

Wydaje mi się, że ten produkt noble banku jest dostępny tylko dla klientów
OF.

Bo tak jest i nie widzę w tym nic dziwnego. Innych lokat też nie mogłeś
założyć nie będąc ich klientem :)
W końcu trzeba sobie było założyć u nich "konto" aby do założonych lokat
mieć podgląd, zakładać nowe, bądź zrywać te które trwają.

W czym zatem widzisz problem?

ciekawa lokata noble banku