ciekawa świetlówka do plafonu

Data: 2011-01-28 10:37:30
Autor: zlotowinfo
ciekawa świetlówka do plafonu

diody są blisko siebie co nie powoduje denerwującego ekektu choinki jak ta: http://allegro.pl/nivitec-globe-36-led-e27-220v-zarowka-diodowa-i1423994113.html (wg. mnie porażka, światło całkowicie białe)

nie wiem czy da się przy takiej pracować, spróbuję dziś wieczór
na tę chwilę mogę spokojnie polecić ją do plafonów
do łazienki, kuchni i przedpokoju super sprawa, czyli tam gdzie nie przebywa się za długo i często się zapala/gasi,
nie trzeba długo czekać na rozświetlenie jak świetlówka

na poziomie łokcia
świetlówka miała 55 po minucie, startując od 25
diodowa 92 odrazu, jeszcze tylko pomiary w środowisku podobnym co świetlówka

w małej łazience zrobiło się zbyt jasno
więc przydałaby się wersja z mniejszą ilością diód lub
wykastrowanie tej chociaż mam obawy, bo średni elektronik ze mnie chyba może z pomocą grupowiczów

zamontowana w dużym plafonie obok świetlówki w pokoju
widać wyraźnie że świetlówka jest o wiele bardziej żółta
chociaż nie mam porównania do świetlówki o podobnej mocy światła
nie wiem czy to nie takie złudzenie powoduje moc tego światła

Data: 2011-01-28 13:47:21
Autor: zlotowinfo
ciekawa świetlówka do plafonu
trochę inne środowisko niż ostatnio
tylko widzę że pomiar z 30cm nie daje właściwych wyników
znowóż pomiar poboru prądu to sam nie wiem albo miernik padnięty
albo to wina niedoładowanej baterii co sygnalizuje miernik
bo czy 15W świetlówka czy diodowa niby 6W tyle samo
akumulatorek miernika się ładuje

diodowa na starcie 550
0,9 535 po ok. 5 minutach
0,91 516 po ok. 20 minutach, no bo ile mam czekać ;P

wlaczona po  2 minutach
0,89 525

w tym samym miejscu świetlówka 15W osiągnęła 600 po minucie

była lekko ciepła
czyli znow jak wszędzie po jakimś czasie mniej światła
a ciepełko, jednak procentowo dużo mniejszy efekt

ciekawa świetlówka do plafonu